Tour du Peloponnese 2020: Warriors...

Πολεμιστές και στους αγώνες ακριβείας. Τους συναντάμε στο «tour» του Τρισκέλιον by John Karabelas και ευπειθώς αναφέρουμε.

Όποιος υποτιμάει τη διαδικασία ακριβείας στις σχετικές εκδηλώσεις, απλά δεν έχει ιδέα για την πραγματικότητα. Αντίστοιχα προβληματίζεται και μαλώνει με τον εαυτό του όποιος εμπλέκεται εκ του ασφαλούς με άλλοθι την ωραία βόλτα στην τέλεια διαδρομή με ένα κλασικό αυτοκίνητο. Πρέπει να εμπλακείς, ώστε να αξιολογήσεις, να σεβαστείς και στο τέλος, να εκτιμήσεις την πίκρα στη στραβή και τη χαρά στην επιτυχία. Άλλωστε υπό πίεση, κυρίες και κύριοι, προδίδουμε τα στοιχεία του χαρακτήρα μας.

Μέχρι τότε και μέχρι να αποκτήσουμε τη δική μας Φούλβια κουπέ όπως άλλοτε, ή την 318is Ε36 που λατρεύουμε, συμμετέχουμε διακριτικά με αυτοκίνητα φίλων και άλλοθι τη δημοσιογραφική κάλυψη. Συνήθεια μας οι εκδηλώσεις ευθύνη του «chef» Γιάννη Καράμπελα, που εκφράζει με έργο το σεβασμό σε ότι εκπροσωπούμε και μέχρι κάποιο ποσοστό ανταποδίδουμε, υποστηρίζοντας επικοινωνιακά την προσπάθεια του.

Ξεπερνάει μάλιστα τα σύνορα αυτός ο τύπος που μισεί το διεκπεραιώνω, λατρεύει το εξελίσσω και προσεγγίζει καθαρά επαγγελματικά, χωρίς το δήθεν της μιζέριας και μας αρέσει. Προσκεκλημένοι, πήγαμε στην Πάτρα για το «Arcadia», στηρίξαμε ουσιαστικά το Σικυωνίων όπου δημιουργεί σε συνεργασία με «τους ΑΛΑΚ» και βρεθήκαμε στο Ναύπλιο για ένα μέρος του περίφημου πλέον «Tour de Peloponnese» που οργανώνει για 7η φορά.

Tour

Προσπάθεια που στηρίζεται στις ξένες συμμετοχές (40) με τους Έλληνες όμως να δίνουν χρώμα καταθέτοντας και τα ανταγωνιστικά τους διαπιστευτήρια που απαιτούνται ώστε μια εκδήλωση να έχει και χαρακτήρα. Εξαιρετικές οι «μηχανές» των φιλοξενούμενων, πολύπειροι και με ονοματεπώνυμο κάποιοι ως πλήρωμα, αλλά εμείς μιλάμε ελληνικά και το υποστηρίζουμε. Μας άρεσε μάλιστα πολύ που οι Έλληνες, τα βαρίδια στον πίνακα, έδωσαν χρώμα Πίνδου στα σφικτά αποτελέσματα του «tour», προσθέτοντας στοιχεία συναγωνισμού με την καρδιά του Πρωταθλητή.

Στην πρώτη γραμμή η δικοί «μας» ομάδα, οι warriors και δε νιώθεις της προσκολήσεως μαζί τους. Με διαβατήριο τη λευκή Σούπρα που μας παραχώρησε ο Άρης Γεωργουσόπουλος, κερδίσαμε μια θέση ανάμεσα τους και γρήγορα νιώθεις ως Ντ’Αρτανιάν. Αξιοποιείς την άνεση και τον φιλόξενο τρόπο του Νικόλα Αρβανίτη, του Τάσου Δούρου, οι τρεις σωματοφύλακες με τον Άρη και σε συνδυασμό με τις υπέροχες κυρίες δίπλα τους εφ’ όλης της ύλης, πρόκειται για ομάδα και ουσιαστικά.

Να συστηθούμε…

Οι Ν. Αρβανίτης-κ. Ιωάννα Χαραλαμπάκη μοιράζονται την κόκκκινη Φούλβια 1.3, αυτοκίνητο με σταθερή αξία στο χώρο, όταν οι Αργίτες Τ. Δούρος-κ. Νότα Χελιώτη άφησαν εδώ και καιρό την 1502 για ένα προσεγμένο Μίνι μόνο Cooper των 1.000 κ.εκ. Συνδυασμός-νικητής στον αγώνα του AC3 μόλις χθες, έργο των αδελφών Κουνέλλη.

Ο δικός μας πλέον Άρης, έχει δίπλα του την κ. Ελένη Παπανικολάου στη Ματρά Μουρένα του 1981. Αυτοκίνητο που σχεδίασε ο Αντώνης Βολάνης, με τον άνθρωπο μας να προδίδει το διακριτικό του χαρακτήρα μέσα απο επιλογές αυτοκινήτων που λατρεύει και δεν εμπορεύεται. Απλός και επικοινωνιακός ο ίδιος, με την ευγένεια του να διδάσκει τρόπο, αλλά τα αυτοκίνητά του πρέπει να τα ψάξεις, να τα βρεις και να αντιληφθείς το σκεπτικό του, συνδεδεμένο με τη φιλοσοφία του, σε απόλυτη σύγκρουση με το δοξάστε με.

Τρόπος μακριά απο τους warriors συνολικά, που στο «tour» αποδείχθηκαν, winners!

H Iωάννα, που δεν εμπιστεύεται ούτε τον Ζαν Τόντ τον αληθινό και καλά κάνει, δεν έκανε λάθος, αξιοποίησε τα όργανα του master, o Νίκος εκτέλεσε υποδειγματικά, η Φούλβια που συντηρείται απο τον πολύπειρο Γιώργο Κορνελάκη λειτούργησε ως γερμανική μηχανή και κέρδισαν! Για πρώτη φορά στα 7 χρόνια, Έλληνες οι νικητές.

Tour

Θα σχολιάζαμε μάλιστα πως η επίδοση της ομάδας θα εξελισσόταν σε θρίαμβο, μαχαιριά στο στομάχι διαφόρων, αν ο Τάσος δεν έχανε τα γυαλιά του τη νύχτα όπως και αν ακολουθούσε τη στρατηγική της Νότας που δεν της αρέσει να χάνει.

Είπαμε, πόλεμος και διαθέτουν και ποιότητα οι επιδόσεις των παραπάνω όπως και των Στέλιου Βουδούρη-Αντώνη Ρέκκα στο 3ο σκαλί του βάθρου με την υπέροχη κόκκινη Βελότσε και τις έξτρα καμπανιόλο. Επιλογή που θυμίζει και τι ονειρευόμασταν στα 16-18 μας, αλλά και μεγαλύτεροι.

Ωραίο, ποιοτικό ελληνικό 1-3 με δεύτερους τους Αυστριακούς με την HF, το ζεύγος MISCHKA, και θα μπορούσαμε και φούλ στα γαλανόλευκα στο βάθρο. Αποτέλεσμα πρόσκληση-πρόκληση για τους ξένους φίλους που πλέονεκτός απο το να απολαμβάνουν τα τοπία και τις γεύσεις πρέπει να σκεφτούν και να οδηγήσουν, αφού θέλουν και να κερδίσουν.

Σε πρώτο πρόσωπο...

Απολαύσαμε την Τογιότα Σούπρα 2.8i του 1984 σε μία εξαιρετική εκδήλωση υψηλού επιπέδου. Αποκτήσαμε ένα νέο φίλο, όπως ο Άρης Γεωργουσόπουλος, ενώ συνυπήρξαμε με ωραίους ανθρώπους με ενδιαφέρον, όπως είναι οι warriors, μια 6άδα παντός εδάφους. Κερδίζουν αλλά ξέρουν και να χάνουν, με σταθερό συντελεστή στην εξίσωση τη διασκέδαση χωρίς το αντικείμενο, το κλασικό αυτοκίνητο, να τους επιβαρύνει την ψυχολογία. Σε απόλυτη ισορροπία λοιπόν και ένα είναι σίγουρο. Δεν θα χαθούμε, απαιτείται η επικοινωνία της προσπάθειας ώστε να βρεθούν μιμητές σε σχέση και με την προσέγγιση στο γεγονός.

Με αγωνιστικούς χαιρετισμούς._Στρατισίνο. 

Πιστεύετε ότι η ΕΕ πρέπει να θεσπίσει ακόμα πιο αυστηρές προδιαγραφές στο μέσο όρο εκπομπών CO2 του στόλου των αυτοκινητοβιομηχανιών;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Περισσότερα Άρθρα του Συντάκτη

Κατηγορία άρθρου