top icon
Blog

Ελληνικό Αυτοκίνητο της χρονιάς

Ψηφίζεται αύριο Τρίτη το “Αυτοκίνητο της Χρονιάς για την Ελλάδα” και με δεδομένη την εμπιστοσύνη στους ανθρώπους και στη διαδικασία σχολιάζουμε…

Αρχικά, πρέπει να είσαι επιεικώς αγενής για να μη δέχεσαι την καθιέρωση του θεσμού. Συναδέλφων μας αυτό το έργο. Τους γνωρίζουμε πολύ καλά ως πρώην συνεργάτες μας και δεν είναι τυχαίο ότι το θεσμό καθιέρωσε ο Πάνος Φιλιππακόπουλος και τον εξελίσσει με μαεστρία ο Γιάννης Σκουφής. Μηχανικοί και οι δύο, όπως και ο Νίκος Τσάδαρης, ο Πρόεδρος του ΕΣΑΜ, που επίσης ψηφίζει, και είναι σημαδιακό στοιχείο η υψηλού επιπέδου μόρφωση που τους συνδέει.

Εξαιρετικοί και οι συνεργάτες τους -άλλοτε και τώρα στο ΔΣ του θεσμού- και διαχρονικά έγκυροι οι εκλέκτορες. Περισσότεροι φέτος και η νέα φουρνιά, όντας πολύ κοντά στην ουσία, ίσως κάνει και τη διαφορά. Διαχρονικά, όσοι είναι… γέννημα-θρέμμα του Ειδικού Τύπου προσεγγίζουν τη διαδικασία με αντίστοιχη εντιμότητα, αλλά και με διαφορετική γνώση και εμπειρία – με συμπάθεια σε όσους εργάζονται μόνο σε εφημερίδα, από όπου άλλωστε (λόγω συνθηκών) προέκυψε και η ειδική σχέση παραγωγού-συντάκτη.

Όπως άλλωστε και στο COTY (ένα είναι το Car Of The Year και δεν είναι ελληνικό), όπου το βάρος περνάει στους ειδικούς που κρίνουν το αποτέλεσμα σε σχέση με τους θεωρητικούς. Οι τελευταίοι για παράδειγμα κάποτε ψήφισαν Ford Scorpion και Nissan Leaf κ.ά. λίγα αλλά πολύ άστοχα, που βάση αποτελεσμάτων χαρακτηρίζουν τη συντριπτική μειοψηφία.

Toyota Yaris Hybrid

Αστοχία δεν έχει προκύψει στον ελληνικό θεσμό, τον οποίο διακριτικά στηρίζουμε, ενώ μας εκπροσωπεί ο Σωτήρης Τσαντίλης. Ο υπεύθυνος δοκιμών του περιοδικού, τουλάχιστον τα τελευταία δέκα χρόνια. Το πάθος του για την έντιμη σχέση του με το “δοκιμάζω και κρίνω-συγκρίνω με σεβασμό”, θα το πλήρωνε με τη ζωή του. Τυχερός και πεισματάρης, επέστρεψε στη μάχη και μας εκπροσωπεί, είτε ψηφίζοντας, είτε κάθε μήνα, ημέρα και στιγμή, υπογράφοντας ως 4Τ την πλειονότητα των δοκιμών και των συγκριτικών δοκιμών του περιοδικού 4Τροχοί.

Τρίτη βράδυ…

Πρόβλεψη δεν μπορεί να γίνει, ενώ δεν είναι έντιμο να σημειώσουμε τι θα ψηφίζαμε. Ο γνώστης, που τοποθετείται εκ του ασφαλούς, είναι κακός σύμβουλος και ύπουλος στην κρίση, με γεγονός πως διαφορετικά ψηφίζεις κρυφά ή φανερά (επιτέλους!), όπως και διαφορετικά ως αναγνώστης, συντάκτης, “προϊστάμενος”, η εκδότης. Στην περίπτωση του ελληνικού θεσμού, που επέζησε χάρη στο έντιμο πάθος των ιδρυτών, θα ψηφίσουν οι αρμόδιοι.

Peugeot 2008

Φιλοσοφία μας, όπως τη διδαχτήκαμε από τον Κ.Κ., “καλύτερα να περπατήσω στο ταβάνι παρά να υποδείξω στον Σωτήρη ή αύριο στην Ελένη Ξενάκη, το τι θα ψηφίσουν”. Δεν το έκανε ποτέ, δεν το κάνω και νιώθουμε όμορφα εδώ στους 4Τ και χαμογελάμε στην παρέα που το αμφισβητεί κρίνοντας εξ ιδίων.

Το ενδιαφέρον άλλωστε, τόσο για το “Αυτοκίνητο για την Ελλάδα”, όσο και για το COTY, έχει να κάνει με το αποτέλεσμα, που ξεπερνάει την ψήφο του Σωτήρη και της Ελένης.

Καλή συνέχεια…

… σε έναν ωραίο θεσμό από όπου δε λείπει το συναίσθημα, καλή επιτυχία στους δέκα συμμετέχοντες και καλό βόλι στους συναδέλφους.

Ford Puma

Σε κάθε περίπτωση και αφού ψάχνουμε για θέματα και “κλικ”, θα αναλύσουμε τα αποτελέσματα και τις τάσεις σε σχέση με την καταγωγή, την ηλικία, το παλμαρέ, την αντίδραση στον Covid-19 κ.ά. προσωπικά δεδομένα, όπως το αν έχουν ταξιδέψει στην Κίνα – ως συντελεστές στην επιτυχία. Θα προτείνουμε μάλιστα στον Πρόεδρο “Ζάρκο” το 2022 να μην επιτρέψει τη συμμετοχή στη διαδικασία όσων φοβισμένων πήγαν και μπολιάστηκαν.

Εμείς αγαπητοί, και προς κάθε κατεύθυνση, παρακολουθούμε με χιούμορ και με το σεβασμό που επιβάλλει ο θεσμός. Εσείς; Πόσο αμοιβαίο και κατανοητό είναι όλο αυτό; Καλές γιορτές._ Σ. Χ.

ΥΓ. Στο www.4troxoi.gr η ψηφοφορία των αναγνωστών μας, που πιστοποιεί την εμπιστοσύνη τους στις δοκιμές μας.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ