Hyundai Tucson: Ο πήχης ανεβαίνει

Δε μας εκπλήσσει πλέον η Hyundai. Απλώς δοκιμάζεις το νέο Tucson και αναρωτιέσαι: Πόσο πιο ψηλά πλέον από δαύτους;

Θυμάσαι το πρώτο Tucson και τα Santa Fe, και έρχεται στο μυαλό η ατάκα κορυφαίου Toyotαίου. Τότε στο Ντιτρόιτ, στα μέσα της πρώτης δεκαετίας του αιώνα μας: «Από την Ανατολή ο κίνδυνος. Μπελάς οι Κορεάτες». Σχόλιο με σημασία που αποδεικνύεται συχνά πυκνά, και μάλιστα ξεπερνάει τον έρωτα του Πραγματικού Οδηγού, το i30N. Όπως και τις επιτυχίες τους στις ειδικές διαδρομές. Οι γήινες εκδοχές τους, τα i10-20-30 και το καλύτερο ηλεκτρικό της αγοράς, το Kona, η προσφορά τους στον καθημερινό οδηγό. Με σεβασμό που μόνο οι Ιάπωνες διαθέτουν. Γείτονές τους οι Κορεάτες και η αυτοκινητοβιομηχανία τους, όπως εκφράζεται από τις επιδόσεις των Hyundai και Κia, λειτουργεί ως πρέσβης επί τιμή.

Καθρέφτης της χώρας η βιομηχανία της, που επίσης διαφημίζεται ως δείγμα γραφής από τα αυτοκίνητά τους. Πλεονέκτημα η ποιότητα, σε ισόρροπο συνδυασμό η τεχνολογία, και πλέον η σχεδίαση. Η υπεραξία της Κia, στα μάτια μας, με την εμπειρία μας, ο πραγματικά premium Ασιάτης κατασκευαστής.

Hyundai Tucson

Το Τucson

Να μείνουμε όμως στη Hyundai, με αφορμή την παρουσίαση του νέου Tucson, ενός πραγματικού αντι-RAV με πλουραλισμό σε κινητήρες και μετάδοση, που ψάχνεις και δε βρίσκεις. Πρέπει να αλλάξεις δύο ταχύτητες και τουλάχιστον ένα segment (σικ) για να το βρεις στο ρετιρέ.

Οδηγώντας το «Quattro» με τους 180 ίππους (βενζίνη) αντιλαμβάνεσαι ότι δεν πρόκειται για άλμα, αλλά για κάτι διαφορετικό και ιδιαίτερο σε βάθος εφ’ όλης της ύλης. Η αναμενόμενα κορυφαία ποιότητα και το σύγχρονο design συνδυάζονται με πολύ προσεγμένα μηχανικά μέρη, ώστε να ταιριάζουν στη φιλοσοφία του. Ανταγωνιστικό προς κάθε κατεύθυνση το αρχικό σχόλιο, με πάτημα που απαγορεύει τις περαιτέρω συγκρίσεις.

Σκέφτεσαι το προηγούμενο, συνυπολογίζεις το 150άρι με FWD που δοκίμασες, και τοποθετείς στο κάδρο τους εμπορικούς ανταγωνιστές του. Το Qashqai και τα Skoda που δεν τα «βλέπει», και καταλήγεις: Υπερέχει των εξαιρετικών Kuga και C5, είναι αλλού, άλλη κλάση από το Opel, πιο αρσενικό από την Χ1 και πιο στιβαρό από όλα τα Volvo με το παραπάνω βάρος, και αναζητάς το RAV. Το σύγχρονο. Το υπεραυτοκίνητο. Εσύ με το «δικό σου» το 180άρι και το εξαιρετικό αυτόματο κιβώτιο, και δε χρειάζεται να συγκρίνεις με το επίσης διαθέσιμο Tucson με τους 230 ίππους. Στα ίσια vs RAV, λοιπόν, με την έκδοση των 31.000 που διαθέτει και την κεντρική οθόνη-πονοκέφαλο για τον παλιό και, με την ευκαιρία, αναλύεις όλη την γκάμα.

Πού;

Στο χθεσινό άρθρο του Μανώλη Σαλούρου σε 4troxoi.gr και μεθαύριο, με αφορμή το οδοιπορικό μας σε 4Τ Φεβρουαρίου, οπότε έχετε την πλήρη γνώση.

Hyundai Tucson

Εμείς...

... ψάξαμε και βρήκαμε χωματόδρομο-ειδική διαδρομή, τη συνδυάσαμε με το επαρχιακό, περίπου ασφάλτινο δίκτυο και απολαύσαμε. Με τη χαρακτηριστική άνεση σε κάθε έδαφος και με μια συνολική ποιότητα που όπως είπαμε πλέον δε σε εκπλήσσει. Είναι η ανάρτηση εδώ που κάνει τη διαφορά, αλλά δεν υπολείπεται ο κινητήρας με απόκριση στο γκάζι σύγχρονου 2λιτρου, αφού δένει περίφημα με το κιβώτιο.

Καθαρόαιμο SUV που κρύβει το βάρος του, ενώ σε ικανοποιεί και ο μικρός κινητήρας. Ελαφρύτερο, και αυτό είναι το σωστό. Το 150άρι auto με κίνηση σε έναν άξονα και πλήρη εξοπλισμό.

Επιμένουμε

Πόσο πιο ψηλά ο πήχης; «Μερτσέντες θα φτιάξουν αυτοί», σχολίασε ο επιφυλακτικός όσο και ειδικός, και σκέφτεσαι: Απομονώνοντας το άστρο, μήπως την έφτιαξαν και μας ξεπέρασαν και αρνούμαστε να το αντιληφθούμε;

Μακριά από εμάς η δυσπιστία. Το σίγουρο είναι ότι σε επίπεδο SUV δείχνουν πλέον το δρόμο στο γερμανικό γκρουπ και κινούνται σε παράλληλη πορεία με το γαλλικό, καταθέτοντας με εντιμότητα και χωρίς φτιασίδια τα διαπιστευτήριά τους.

Μπελάς η Hyundai γενικώς και πονοκέφαλος ειδικώς, στα καθ’ ημάς. Με τον Dr Ανδρέα Χριστοφορίδη να εξελίσσει την αρχή της επανάκαμψης ως αναγέννηση, σε μάθημα που θα έπρεπε να διδάσκεται και στα μεταπτυχιακά της εμπορικής στρατηγικής και σε μαθήματα ψυχολογίας. Στην επικοινωνία ο κ. Αγγελής, ένας ωραίος παλιός με γνώση και αρχές, και σαν λαμπάδα που δε σβήνει ποτέ δίπλα του η κ. Φίλου, και τίποτα τυχαίο.

Όπως χθες, Τετάρτη, που μετά την προχθεσινή της Τρίτης εξαιρετική διαδικτυακή παρουσίαση, ακολούθησε η παράδοση των 15 Tucson στους ανθρώπους του ειδικού Τύπου. Ο τρόπος ώστε να γίνει υποδειγματικά η δουλειά μας ξεπερνώντας το χάντικαπ της πανδημίας που μας παιδεύει. Ξεπερνώντας και τις αγκυλώσεις όταν το προϊόν είναι μέρος κοκτέιλ με εμπορικές και προσωπικές σχέσεις.

Μεγάλη υπόθεση να νιώθεις ελεύθερος όταν κάνεις τη δουλειά σου, οπότε δένεσαι και συναισθηματικά με το προϊόν που οφείλεις να υπηρετείς._ Σ. Χ.

Ποια είναι η αγαπημένη σας ελληνική Ειδική Διαδρομή σε άσφαλτο;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Περισσότερα Άρθρα του Συντάκτη

Κατηγορία άρθρου