top icon
Blog

Χρόνια Πολλά!

Την ονομαστική της εορτή έχει σήμερα η Πρόεδρος των Ελληνικών αγώνων κ. Φωτεινή Ψαράκου και με αφορμή την ολοκλήρωση του 2021 και με το βλέμμα στο 2022, να η ευκαιρία για μια σύντομη αναδρομή στο έργο της που συνολικά χαρακτηρίζεται με θετικό πρόσημο.

Μέλος του ΔΣ της ΟΜΑΕ η Πρόεδρος του Σωματείου ΕΛ.Λ.Α.ΔΑ. έχει και την ευθύνη της ΕΠΑ, στην ουσία το Υπουργείο των Ελληνικών αγώνων.

Με γεγονός ότι παρέλαβε πληγωμένη γη, ότι κατάφερε σε λιγότερο από μια αγωνιστική χρονιά ξεπερνάει κάθε προσδοκία και αφού ενεργείς με πάθος 16/24 ώρες, 30 ή 31 ημέρες κάθε μήνα, θα κάνεις και λάθη.

Με τον τρόπο της, έσβησε κάθε τι σε σχέση με ασυμβίβαστους ρόλους και η αναμενόμενη κριτική, δεν μετριάζει το συνολικό μέγεθος της προσπάθειας που το χαρακτηρίζει το αποτέλεσμα μέσα από την εσωστρέφεια κλάσης Δημήτρη Μιχελακάκη.

Με όποιον δάσκαλο καθίσεις, από αυτόν θα μάθεις και διακρίνοντας μεταξύ τους διαφωνίες ανάμεσα σε επιλογές και στρατηγική, αισιοδοξούμε ότι σύντομα και με αυτοπεποίθηση για το έργο της, θα προβάλει τη δουλειά της και των συνεργατών της. Το χρειάζονται αυτό οι Ελληνικοί αγώνες. Τους έχει λείψει η εξωστρέφεια που θα τους εξελίξει σε προϊόν, ώστε η αύρα του Ράλλυ Ακρόπολις να φέρει χορηγούς, πέρα από προσωπικές σχέσεις με ημερομηνία λήξης.

Άλλωστε, ότι κινήθηκε στη σωστή κατεύθυνση επικοινωνιακά, όπως τα Dirt Games που επανήλθαν στη σωστή τους θέση, έργο της ΕΠΑ 2021-22 και οι αγώνες Ταχύτητας, έργο της σημερινής διοίκησης είναι.

Σημαντικός και ο ρόλος του Δ.Μ. στην επιστροφή του ΡΑ στο WRC, αλλά δεν είναι της παρούσης, όντας των Φώτων.

Προσπερνάμε και τα σχόλια-αλήθειες ότι χρησιμοποιήθηκαν οι φιλικά προσκείμενοι ως στελέχη στις επιτροπές και αξιοποιούνται ημέτεροι στη μάχη των 50+50 ευρώ κάθε Σαββατοκύριακο, με νικητές τους ίδιους.

Αναζητώντας ικανούς στα πιτς, κρίνονται ως λεπτομέρειες όλα αυτά, αφού έγινε έργο, με σκληρή δουλειά, με πάθος και ανιδιοτέλεια σε επίπεδο κορυφής και ευτυχώς που προκύπτει και φιλοδοξία για το μέλλον.

Μόνο μέσα από όραμα επί προσωπικού μπορεί να προκύψει η ευρύτερη αναβάθμιση. Απογειώνει το στοχευμένο δημιουργικό πάθος και τα εύσημα τα παίρνουν οι κυβερνήτες και το πλήρωμα, με όφελος για την κοινότητα που υπηρετούν.

Μαζί της λοιπόν στο φιλόδοξο πλάνο της σε σχέση με την προοπτική της παρουσίας της στην Ομοσπονδία, απέναντι της στη δημιουργία διμοιρίας με ελλιπείς φωνακλάδες που την εκθέτουν και πληγώνουν το χώρο. Όπως συνέβη στον Ομαλό και στο Μερκούρη, παρά τη δική της γενναία παρέμβαση.

Δεν διστάζει να επιστρατευθεί ώστε να προσφέρει όπως στο ΡΑ, αλλά και να λερωθεί κατά περίπτωση, ότι αρέσει και σε ορκισμένους απέναντι στο Μιχελακάκη που βρίσκουν τρόπο επικοινωνίας με την Ψαράκου, ότι ωφελεί το χώρο που ταλαιπωρήθηκε από παλινωδίες εκλεγμένων και διορισμένων διοικούντων της μετριότητας.

Αγώνες ταχύτητας δεν έγιναν, παρά τη στοχευμένη προσπάθεια του ΕΛ.Λ.Α.ΔΑ με τη διακριτική εποπτεία της ΕΠΑ, που με την ευκαιρία, οργάνωσε μια άψογη απονομή Πρωταθλημάτων. Εκκρεμότητα διετίας και η προσωπική πικρία (ευθύνη ΟΛΩΝ των τότε συναδέλφων μελών της Επιτροπής), δεν μετριάζει τη λάμψη μιας σημαντικής εκδήλωσης που ανέβασε 2 και 3 ταχύτητες το επίπεδο του χώρου. Μακάρι ο κ. Παναγιώτης Κουτσίκος, ο οικοδεσπότης-ευεργέτης επί του προκειμένου, να παραμείνει συνεπής και όλο αυτό να εξελιχθεί σε μια σημαντική έκφραση του χώρου, καθρέπτης και για τους χορηγούς και για την πολιτεία που έχει ξεπεράσει κάθε προσδοκία.

Με ουσιαστική συμμετοχή η παρέμβαση Αυγενάκη που χαρακτηρίζεται από ένα σπάνιο τακτ αποστάσεων, ότι δημιουργεί αμφιβολίες για τη συνεργασία τους σε βάθος, παρά την ευφυΐα των Μιχελακάκη και Ψαράκου, που έχουν να διαχειριστούν και την αγωνία για τα οικονομικά της Ομοσπονδίας.

Ψαράκου

Ολοκλήρωση των πρωταθλημάτων…

Με δουλειά για την επόμενη ήμερα όπως αποδεικνύεται με την προκήρυξη του Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις ως υποψήφιος αγώνας για το ημερολόγιο της FIA.

Αντίστοιχα, αφού επιτέλους αποκτήσαμε και εκπρόσωπο με τη FIA, έγινε η αρχή και για το Rally Star που αν προσεχθεί και αντιμετωπιστεί με τον αυτονόητο τρόπο που γνωρίζουν οι Μιχελακάκης-Αθανασούλας, μπορεί να ξεπεράσει κάθε προσδοκία σε συμμετοχές. Σε αριθμό ενδιαφερομένων που θα κριθούν, αλλά και σε ποιότητα που είναι το ζητούμενο.

Οι ενστάσεις έχουν να κάνουν με την προκήρυξη του 2022, και αναρωτιέσαι με τι κριτήρια έχει γίνει η ανάθεση αγώνων. Με βάση τη βαθμολογία των παρατηρητών, οπότε πως υποβαθμίστηκε το Παλάδιο πριν την άψογη οργάνωση του; Από την άλλη, ορθά επέστρεψε ο Αχλαδοκαμπος στη φυσική του θέση, αρκεί να είναι διαθέσιμη η πρόεδρος των Ελληνικών αγώνων εκείνο το διήμερο. Στενάχωρο πάντως το «χειρουργείο» στο Πρωτάθλημα Ασφάλτου και σε συνδυασμό με τους οργανωτές-αρνητές να υποκλιθούν που «τιμωρήθηκαν», όταν ευνοήθηκαν ημέτεροι, δεν έχουμε αμφιβολία ότι θα έχει εξήγηση και θα αιτιολογήσει τις επιλογές της με την πρώτη ευκαιρία.

Η κ. Φωτεινή Ψαράκου, της εσωστρέφειας, αλλά αποδεδειγμένα και της ειλικρίνειας. Κακά τα ψέματα.

Με απόδειξη ότι δε μασάει και θα συγκρουστεί υποστηρίζοντας τις επιλογές της, σε συνδυασμό με τις εισηγήσεις των επιτροπών που φαίνεται πως τα μέλη τους κατέθεσαν δημιουργικό έργο με κόστος το χρόνο τους και την ψυχική τους ηρεμία.

Άλλωστε όταν θα ανακοινωθούν λεπτομέρειες ίσως αποδειχθεί ευφυέστατη επιλογή το Πρωτάθλημα Ράλλυ των οχτώ αγώνων.

Ψαράκου

Σε τεχνικά θέματα

…επικρατεί μια αναστάτωση σε επίπεδο FB που άλλωστε λατρεύει η εορτάζουσα και είναι σαφές πως προετοιμαστές και αγωνιζόμενοι εμφανίζονται αιφνιδιασμένοι.

Όπως είναι γνωστό ότι έφυγε απογοητευμένος μετά τη συνάντηση του με την ΕΠΑ, ο Πρόεδρος του ΣΟΑΑ που επέλεξε να υποστηρίξει το ρόλο του με αφορμή ότι καταργούνται οι κουβέρτες θέρμανσης ελαστικών στις αναβάσεις.

Ο ΣΟΑΑ πάντως συμμετέχει στην ΕΠΑ με εξαιρετικό εκπρόσωπο και μας κάνει εντύπωση ότι δεν έπεισε, ίσως όπως δεν ενδιαφέρθηκε και για την παραίτηση του υπογράφοντα, παρά τη βαθειά φιλία που μας συνδέει.

Αντίστοιχα, καμία εντύπωση που εξαφανίστηκε ο λαλίστατος συνήθως κ. Μαρατζιδης (μας εκπροσωπεί και στη FIA!), όταν τον ρωτήσαμε για λεπτομέρειες σε σχέση με τη διαμόρφωση των κατηγοριών που επιβάλλεται επιτέλους να προκύψει. Ώστε να μην είμαστε η χώρα των εξελιγμένων κατασκευών Ιστορικού ενδιαφέροντος, με άλλοθι θέαμα και επιδόσεις, ενώ η σύγχρονη έκφραση τύπου R, θα θέλαμε να συμμετέχει με περιορισμούς.

Ψαράκου

Αγωνία των συμμετεχόντων

…όλο αυτό και θα ήταν όμορφο, έντιμο και σημαντικό να προκύψει στο σωστό χρόνο και μέσα από διαβούλευση με τους ενδιαφερόμενους αιμοδότες, όπως έγινε εύστοχα με τους ιδιωτικούς θεσμούς κάρτιγκ και άστοχα για τη sporting έκφραση των Ιστορικών αυτοκινήτων.

Τα όπλα για ένα δυνατό ΙΡΑ που μόνο ο Ζήβας μπορεί να κοουτσάρει, όταν μόνο ο Τσάδαρης μπορεί να το δέσει με την πραγματικότητα, την ώρα που ο Σωτήρης Σκαλτσάς το επικοινωνεί με πάθος ξεπερνώντας τους ειδικούς.

Σε σωστό χρόνο όλα αυτά…

Στην Ελλάδα του μηδενικού χορηγού, όπου κυριαρχεί ο παντελονίδιος αναζητώντας τον παντελονάτο, δεν αποφασίζεις τον Ιανουάριο για τον Φεβρουάριο, ειδικά όταν προκύπτει κόστος.

Με γεγονός πως η όποια αύξηση στα παράβολα θα πρέπει να συνδυάζεται με αναβάθμιση της ασφάλειας και της προβολής των αγώνων, ευθύνη και των Συνδέσμων, να ευχηθούμε:

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ και κρίμα που δεν καταφέραμε να συνεργαστούμε. Όταν χωρίς ανασφάλειες αντιληφθείτε την κοινή ευθύνη στη σχέση μεταξύ ανθρώπων με ευαισθησίες, τότε θα έχετε δίπλα σας τους καλύτερους και δεν θα χρειάζεστε ταλαιπωρημένα δεκανίκια της διεκπεραίωσης μιας ξεπερασμένης νοοτροπίας που πέθανε ως φιλοσοφία. Με σεβασμό στο έργο σας που δεν μετριάζουν οι ενστάσεις._Στρατισίνο.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ