top icon
Blog

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: Από το μπάκετ

Η Ελλάδα σε ρυθμούς WRC, με το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις να διδάσκει σε διαφορά επίπεδα.

Την Κυριακή το βράδυ η απόδειξη για την πρωτοκαθεδρία του αγώνα μας στο θεσμό, όπως άλλωστε είναι διαχρονικά στην καρδιά μας. Όπως τυπικά ήταν και στο παρελθόν, την εποχή της ΕΛΠΑ που το καθιέρωσε.

Αποδείξεις λοιπόν κάθε ημέρα και κάθε στιγμή για ένα θεσμό εθνικό προϊόν. Δεν ταιριάζει με την αισθητική μας η άτυπη «συνεδρίαση» του Υπουργικού Συμβούλιο στα πραγματικά επίσημα του ΟΑΚΑ, μακριά από τα άστοχα ως θέσεις εισιτήρια-προσκλήσεις των 200 ευρώ, αλλά κακά τα ψέματα.

Η επιστροφή και η καθιέρωση είναι κομμάτι του κυβερνητικού έργου. Σφραγίδα Υφυπουργείου Αθλητισμού με υπογραφή Αυγενάκη. Ο άνθρωπος που αξιοποιεί με μαεστρία του ειδικούς που ως ομάδα παρουσιάζουν το εξαιρετικό σύνολο.

Παρασκευή 9 Σεπτεμβρίου 

Ουσιαστικά η πρώτη ημέρα του αγώνα με δυνατό μενού διαδρομής και ευφυέστατες επιλογές από την Αλυτάρχη, ώστε να προκύπτει και στρατηγική. Το χαρακτηρίζει το ΡΑ άλλωστε η ευφυΐα του πληρώματος που αξιοποιεί και στοιχεία που αφορούν στην τύχη.

Gold Masterchief 

H Ανίτα Πασαλή που σχεδίασε προσεχτικά τη σημερινή ημέρα επαναλαμβάνοντας μόνο την ε.δ. Λουτράκι. Χιλιάδες οι θεατές και αρχικά αμφισβητήθηκαν οι θέσεις τους αλλά η τακτοποίηση έγινε στη σωστή στιγμή και αποδείχθηκε αποτελεσματική.

Θεατές και στο Χαρβάτι και στη συνέχεια, με τη νέα Λειβαδιά να τοποθετείται ψηλά στη λίστα των ξεχωριστών διαδρομών. Με τον κόσμο να μοιράζεται και να δημιουργεί εξαιρετική ισορροπία με το περιβάλλον. Σε συνδυασμό με τη στρατιά των κριτών και των ενδιάμεσων και αυτός ο φετινός αγώνας προστατεύεται από την ΕΛΑΣ όπως ποτέ στο παρελθόν. Αστακός, με τα στελέχη, όντας μέρος των οργανωτών, να απαντούν με χαμόγελο και άψογη ενημέρωση στις απορίες θεατών κ.ο μόνο …

Οι πλοηγοί

Γεγονός πως το ΡΑ πρέπει να είναι ο μοναδικός αγώνας του WRC όπου δεν επικοινωνούνται τα πληρώματα στα αυτοκίνητα των πλοηγών. Στο «000» οι Καραγιάννης-Ανδρικόπουλος φορτώνουν εμπειρία αντιμετωπίζοντας έξυπνα τα στραβά και έχοντας στους καθρέπτες του δικού τους RAV4 τους Αμαξόπουλο-Μουτόν.

Η ομάδα ευθύνης για την ασφάλεια που προηγείται των Ζήβα-Μάριου Ξανθάκου με το «00».

Απλά απολαυστικοί στο Χαρβατι και όχι μόνο πείθοντας με τα μάτια και τον τελευταίο θεατή της μικρής ομάδας των αντιδραστικών.

Όπως ο απερίγραπτος στο Λουτράκι με το βίντεο να εξελίσσεται άδικα σε viral. 

Για τον συναγωνισμό διαβάστε στις σελίδες μας Αγώνες και για τους Λάμπρο-Νικόλα το σχόλιο μας την Κυριακή.

Για το μηδέν… (0) 

Για το λευκό EVO του «Πιρελάρχη» Πέππα που συντηρεί η SM και μοιραζόμαστε με τον Δημήτρη Βαζάκα, περισσότερα αύριο Σάββατο.

Με μενού για επαγγελματίες, που καλούνται να ανταπεξέλθουν σε κύκλο 75 χιλιομέτρων x2. Τρεις εξαιρετικές διαδρομές από δύο φορές και μείνετε συντονισμένοι με τα μάτια όλων όμως να επικεντρώνονται στον Sebastien Loeb και στο διαστημόπλοιο. Το Ford Puma, το αυτοκίνητο που μέχρι στιγμής έχει εκτοξεύσει τον πονοκέφαλο σε Toyota και Hyundai, με ατού το εμβληματικό του πλήρωμα. Με αγωνιστικούς χαιρετισμούς._ Στρατισίνο

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ