top icon
Blog

Γκολφάροντας!

Στην Αθήνα οι συνεργάτες μας της AUTO BILD δοκιμάζουν το υβριδικό GTE, αύριο ο Π.Τ. θα πάρει βουνά και δρόμους με το επετειακό GTI, ενώ σε πρώτο πρόσωπο για ένα πενθήμερο δεν έχουμε εγκαταλείψει ούτε για μία ώρα το GTD με το καλό, ημιαυτόματο 6άρι κιβώτιο.

Σημειώστε: Αθήνα-Πύλο-Πόρτο Χέλι-Πύλο και αύριο πίσω στην Αθήνα και, προσπαθώντας να αυξήσουμε την κατανάλωση από τα 7,5 λίτρα πετρελαίου για κάθε 100 χλμ., σημειώνουμε πολύ υψηλές μ.ω.τ. Στο εθνικό δίκτυο, όπου δε λείπει και το κρυφτό με ελεύθερους σκοπευτές και κάμερες, αλλά και στο επαρχιακό.

Ποιο Golf είναι το καλύτερο; Είναι μια ερώτηση που δημιουργεί προϋποθέσεις για τρεις διαφορετικές απαντήσεις. Εξαρτάται, λοιπόν, είναι ο κοινός παρονομαστής μιας εξίσωσης που συμπεριλαμβάνει ανάγκες, απαιτήσεις, αλλά και υποκειμενικά στοιχεία. Σε πρώτο πρόσωπο, δε λες όχι στο GTI για την Ειδική Διαδρομή, αλλά επιλέγεις το GTD για την Τέλεια, χωρίς να κρύβεις μια χαρακτηριστική αντιπάθεια σε σχέση με πρίζες και αυτόματους φορτιστές. 

Με εξαίρεση τη Σειρά «i» της ΒΜW και με δεδομένο το σεβασμό μας στην προσπάθεια των τεχνικών που δημιουργούν με το ρεύμα. Σημειώνουμε ότι παραδεχόμαστε, αλλά δε θα πάρουμε. Σε μια άλλη ζωή θα επιλέγαμε i3 και i8, αλλά σήμερα επιλέγουμε τις γήινες εκδοχές.

Αναζητώντας την Τέλεια Διαδρομή, λοιπόν, και με την ευκαιρία των μετακινήσεων του πενθημέρου, να 'μαστε στην Πελοπόννησο με το μαύρο προσεγμένο GTD της Kosmocar, που διαθέτει και 5θυρο αμάξωμα, και το σωστό εξοπλισμό, και το απαραίτητο κιβώτιο. Μπορεί στο αντίστοιχο ΤΤ να επιβραβεύσαμε τη χειροκίνητη εκδοχή, αλλά εδώ, σεμνά, ταπεινά και «οικογενειακά», το ημιαυτόματο 6άρι ταιριάζει καλύτερα. Σου επιτρέπει να μετακινείσαι ή να ταξιδεύεις αξιοπρεπώς, αλλά και να οδηγείς σβέλτα, ενίοτε μάλιστα υπερβάλλοντας. Στο κομμάτι από την Επίδαυρο στο Κρανίδι θέλεις να οδηγήσεις, ενώ από την Καλαμάτα στην Πύλο απαιτείται να επιβιώσεις.

Με το GTD έχεις τον οπλισμό ώστε να είσαι αξιοπρεπής κάτω από όλες τις συνθήκες. Σημειώνεις πολύ υψηλή μ.ω.τ με ασφάλεια, απολαμβάνεις οδήγηση όταν πρέπει να το κάνεις, είτε γιατί έτσι είτε γιατί επιβάλλεται, και όλα αυτά χωρίς να εκτοξεύεται η κατανάλωση!

Μπορεί το αμάξωμα να γέρνει ενίοτε, και ειδικά σε απότομη αλλαγή πορείας, μπορεί ο ήχος από τα λάστιχα να σε προετοιμάζει για την υποστροφή που ακολουθεί, αλλά την ίδια ώρα το ταχύμετρο φλερτάρει με υψηλές τιμές και συντονίζεται αρμονικά με το χρόνο. Άλλωστε, όπως είπαμε, σημειώνεις πολυ υψηλές και ασφαλείς μ.ω.τ, που συγκρίνονται με αντίστοιχες που πετυχαίνεις με το GTI ή με το ΤΤ ή με άλλα, αν υπάρχουν αντίστοιχα, χωρίς βέβαια να υποτιμούμε το επίσης αγαπημένο μας αντίστοιχο Leon…

Στην καρδιά μας, κορυφαίο Golf παραμένει το επετειακό GTI-V, αλλά σήμερα, και έπειτα από αυτήν την πενθήμερη πολύ χαρακτηριστική συμβίωση, ψηφίζουμε την έκδοση GTD, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δε θα περιμένουμε με ενδιαφέρον την εμπεριστατωμένη άποψη -με συγκρίσεις παρακαλώ- του Σωτήρη Τσαντίλη σε επόμενο τεύχος του περιοδικού μας. Όπως λέει και μια ψυχή, «μείνετε μαζί μας»._ Σ. Χατζηπαναγιώτου

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ