top icon
Blog

Historic Monte Carlo Rally – Allez Les Grecs

Στην Τέλεια Διαδρομή, σε ανταγωνιστικό κρεσέντο οι Έλληνες στο Historic Monte Carlo Rally, και τίποτα δεν γίνεται τυχαία…

Κρατάει χρόνια αυτή η άσκηση εκεί στα ξένα, όπου η Τέλεια Διαδρομή στις Άλπεις εξελίσσεται σε ειδική με μ.ω.τ. που το «μέγεθός» της εξαρτάται από το οδόστρωμα. Τελική τα 30 χλμ. μ.ω.τ. στον πάγο, όταν είσαι σταματημένος με 40 χλμ. στο στεγνό.
Άλλωστε, όπως σεμνά δήλωσε ο Μπρουνό Σαμπί, με συμμετοχές και διακρίσεις στο WRC, που και φέτος στο HMC απολαμβάνει το Capri 2300 GT, πρόκειται για γνήσιο, παραδοσιακό Μόντε, όπου στην ίδια διαδρομή αντιμετωπίζεις διαφορετικό οδόστρωμα, ενώ υπολογίστε και τη λάσπη, που αν σε αιφνιδιάσει σε τσακίζει…

RMCH25

Έλληνες!
Πεισματάρηδες με συνεπή παρουσία και ικανοί, ευφυείς στην προετοιμασία και έμπειροι στη διαχείριση του διαφορετικού, που μόνο στο Μόντε θα βρεις… Από την πρώτη χρονομετρημένη δοκιμασία, πριν από τρεις ημέρες, φιγουράρουν ψηλά στην κατάταξη, και ακόμα και οι Γάλλοι ειδικοί της επικοινωνίας σχολίασαν την ελληνική παρουσία.
Οι δικοί μας σεμνοί και αποτελεσματικοί, και αν οι Αλεβιζόπουλος-Παλυβός προδόθηκαν νωρίς από το Fiat 128 Rally και οπισθοχώρησαν, η σκυτάλη αποδείχθηκε ότι πέρασε σε καλά χέρια και καθαρά μυαλά.

RMCH25

Ψηλά στη Γενική, λεπτομέρεια οι θέσεις, στο τέλος το ταμείο, οι Άρης Γεωργοσόπουλος-Ιούλιος Ιατρίδης με το δικό τους «128» με τα ιερά σήματα του Trivellato, όπως άλλοτε του Μιχάλη Μοσχού και του Elio. Κοντά τους, στην αναπνοή τους, οι εξαιρετικοί Δημήτρης Καλογεράς-Χρήστος Διαμαντόπουλος με την κόκκινη Junior.

RMCH25
Στη δεύτερη δεκάδα, με βήματα ανόδου ο Μάκης Κατοχιανός έχει χρυσοχόο δίπλα του, τον Δημήτρη Σταυρόπουλο, τον γνωστό «Huffy», με τη Fiesta στα χρώματα του Κλαρκ και του Βάτανεν, πολλά χρόνια πίσω.

RMCH25

Είπαμε: Τίποτα τυχαίο…
Όπως και να εξελιχθεί ο αγώνας για την ελληνική ομάδα, επιβραβεύεται η εμπειρία και η έξυπνη δουλειά που αφορά την προετοιμασία τους• τα αυτοκίνητα, οι άνθρωποι και η διαδρομή, όπου δεν αρκούν τα δύο-τρία διαφορετικά βιβλία αγώνα που διατίθενται, αλλά απαιτείται και η μελέτη τους. Όπως και η συμμετοχή-υποστήριξη ειδικών στο κατόπι τους. Στο service έμπειροι και σκληροτράχηλοι που φροντίζουν ανθρώπους και αυτοκίνητα, ενώ ασχολούνται και με την επικοινωνία της ομάδας. Ευχαριστούμε τον Νικόλα Κοντοπό για την ενημέρωση που εξελίσσεται με εμπόδια, αφού πρόκειται για αγώνα με 200 και πλέον συμμετοχές. Υπολογίστε ότι στο δρόμο το λευκό Fiesta προηγείται περισσότερο από μία ώρα του Fiat και της Alfa.

RMCH25

Μια ωραία παρέα, και δεν ξέρεις τι θέλεις να διαλέξεις: μπάκετ και τιμόνι ή επιβάτης σε αυτοκίνητο υποστήριξης, με οδηγούς τον Πέτρο, τον Τάσο, τον Σάββα;
Το πιθανότερο, κάθισμα πίσω στο Land Cruiser με οδηγό Κοντοπό, ώστε και να πληκτρολογείς μεταφέροντας μια εξαιρετική εικόνα.
Αποτέλεσμα έμπνευσης όλο αυτό, συνδεδεμένο και με το αναβαθμισμένο επίπεδο των αγώνων Regularity στα καθ’ ημάς, και γενικώς ευχαριστούμε τον Γιώργο Δελαπόρτα και τον Σπύρο Μουστάκα.
Καλή συνέχεια, guys, και σας αναμένουμε για ένα ακόμα αφήγημα με άποψη, από ανθρώπους με χαρακτήρα._ Σ. Χ.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

  • Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

    ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ