top icon
Blog

Ιστορικό Αττικό Ράλλυ

Από την ΑΛΑ το άλλοτε στο σήμερα με τον ιδανικό τρόπο τιμώντας το παρελθόν μέσω της σωστής κλασικής έκφρασης του Ιστορικού αυτοκινήτου.

Ο τέλειος συνδυασμός σήμερα στην Αττική, σε διαδρομές με ιστορία που πλέον μόνο εκδήλωση-αγώνας ακριβείας μπορούν να υποστηρίξουν. Η κίνηση εδώ επιβάλλει σύγχρονη έξυπνα σχεδιασμένη διαδρομή by Regularity master, Σπύρο Μουστάκα. 

Τον εμπιστεύτηκε η ΑΛΑ, που διατηρεί τη λάμψη της, σήμερα στο ΔΣ και γύρω τους μια παρέα ωραίων ανθρώπων με σεβασμό στην ιστορία του Σωματείου και του αγώνα τους που μεσουρανούσε στο αντίστοιχο Πρωτάθλημα.

Σεβασμός!

Του οργανωτή που έχει την εμπιστοσύνη της ΟΜΑΕ και προσέφερε σε όσους πιστούς ένα εξαιρετικό σύνολο. Δούλεψε ο master, δεν ξεπέταξε και ήταν ένα εξαιρετικό 12ωρο χωρίς ανάσα.

Μαγικά πέρασαν από τη διαδρομή 40 περίπου αυτοκίνητα, υπέροχα τα 9/10, με σεβασμό στο 10ο και η χαρά ήταν των συμμετεχόντων, των κατοίκων της περιοχής και των περαστικών.

Διαδρομή για όσκαρ 

Από τον Αγ. Στέφανο με εκκίνηση στο Χωριάτικο με το σούπερ παρκινγκ που προσφέρεται. Η συνέχεια στις ειδικές διαδρομές της Αττικής όπου δοξαστήκαν τεράστιοι. Όπως ο Νίκος Μακρυγιάννης, ο Αντώνης Κουνάνης, ο Χάρης Μανουσαρίδης, ο Παύλος Βαλέντης και άλλοι νεότεροι. Σημειώστε: Αγ. Στέφανο, Λίμνη Μαραθώνα, Μαραθώνα, Γραμματικό, Βαρνάβα, Καπανδρίτη, Κάλαμος (καταστροφή μας το 1979, όπως και σήμερα σε άλλο επίπεδο) και κατάβαση Ριτσώνας φίλοι μας.

Ανασυγκρότηση στη Χαλκίδα, όπου στον πεζόδρομο αυτοκίνητα και πληρώματα έδεσαν υποδειγματικά με τη φιλόξενη τοπική κοινωνία. Η συνέχεια, Ριτσώνα, Αγ. Θωμάς, Σκούρτα και κατάληξη στη Φυλή, όπου ο τερματισμός και η απονομή στο Έλατος.

Καρέ του άσσου…

Εννοείται πως έχουμε νικητές σε αυτό το πρωταθληματικό μπριτζ που ακονίζονται μυαλά με την αξιοπιστία σε πρώτο πλάνο.

Γεγονός, πως σε επίπεδο ομάδων, έβλαψε τους Warrios η απουσία του Τάσου Δούρου και η δική μας συμμετοχή. Ό,τι δεν προβλημάτισε να κάνουν το 1-4 οι Άρης Γεωργοσόπουλος – Νίκος Κοντοπός (Γκολφ GTi) και οι κ. Νίκος Αρβανίτης – κ. Ιωάννα Χαραλαμπάκη με τη Φούλβια θρύλο. Επιδόσεις ιδιαίτερα σημαντικές συνυπολογίζοντας ότι ανάμεσα τους κατετάγη η ποιότητα της διαδικασίας και ιστορικά.

Δεύτεροι οι Γιώργος Γεωργακόπουλος-Νικόλας Δαρζέντας με το Μίνι επίσης θρύλος, ενώ στο βάθρο μαζί τους ανέβηκαν οι Θέμης Κονταράτος-Ιούλιος Ιατρίδης με τη δυσκίνητη 911 SC.

Σημαντικό ότι ουδείς από τους συμμετέχοντες έχασε το χαμόγελο του ενώ σε σχέση με τους «αλλοδαπούς» ex-sporting μοιραστήκαμε εικόνες με συναθλητές μας Πρωταθλητές όπως ο Άγγελος Ζήβας, ο Στέλιος Φάκαλης, ο Σταμάτης Αθανάσουλας, και ο Πέτρος Σβαρνιάς.

Στο δρόμο το σωστό…

Καμία αμφιβολία ότι τέτοιες έξυπνα δομημένες εκδηλώσεις δικαιολογούν τη φωνή της ΟΜΑΕ στο Ελληνικό Ιστορικό αυτοκίνητο, πέρα από τη sporting έκφραση που είναι μια δική της-δική μας υπόθεση, που δεν διαπραγματεύεται, ούτε συμψηφίζεται._ ΣΧ

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: Αρχείο AΛΑ Αττικό Ράλλυ και μείνεται συντονισμένοι καθώς έπεται συνέχεια με το φακό του Λυκούργου Δουζέπη.
Αποτελέσματα μπορείτε να βρείτε στον παρακάτω σύνδεσμο.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

  • Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

    ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ