Το «κόλπο γκρόσο» του John Elkann ξεπερνάει τα αυτονόητα και, αν συνδυάζεται με επιδόσεις, ο εγγονός του «Avvocato» θα περάσει στην ιστορία…
Η μετακίνηση του Βρετανού, παρά τα χρόνια του, ξεπερνάει τη μεταγραφή του Schumacher στη Mercedes, μεταγραφή που πέρασε σχεδόν απαρατήρητη, ενώ δε συνδυάστηκε με επιδόσεις. Θυμίζουμε ότι ο Γερμανός πιέστηκε από τον Νico Rosberg…
Ο Hamilton πάει Ferrari με βαριά ευθύνη, συνδεδεμένη με την ιστορία του κορυφαίου κατασκευαστή στην F1, όπως και σπορ αυτοκινήτων, και το σίγουρο για όσους γνωρίζουν το τσαγανό του είναι η κίνηση, που ξεπερνάει το τεράστιο συμβόλαιό του και τη λάμψη από ένα επικοινωνιακό «κόλπο γκρόσο» υπεράνω των μετακινήσεων στην F1.
Δεν το έχουμε ζήσει αυτό στα Ράλλυ, ούτε προβλέπεται και στην F1, στη σύγχρονη εποχή ίσως μπορεί να συγκριθεί με του Prost στη Ferrari, ενώ όταν πήγε ο Senna στη Williams, περισσότερη αμηχανία δημιούργησε παρά προσδοκίες για ιστορική υπέρβαση.
Κακά τα ψέματα
Η μισή δουλειά έγινε, και σε μια συλλεκτική Ferrari, μονοθέσιο ή παραγωγής, θα πρέπει να τοποθετήσουν επτά δάφνινα στεφάνια με τον Άσο και να σταυρώσουν τα δάχτυλα ώστε να έχει μονοθέσιο για τον Όγδοο Άσο, ξεπερνώντας τον Leclerc. Αλoίμονό τους αν ο ένας υποτιμήσει τον άλλον ή ανοίξουν καβγά, και οι πρώτοι που δε θα τους χαριστούν είναι τα ιταλικά media, και στη συνέχεια οι tifosi. Ευφυέστατοι και οι δύο, και καμιά αμφιβολία ότι καταρχήν θα δουλέψουν για ένα ανταγωνιστικό μονοθέσιο και, αν προκύψει, το ερώτημα αφορά τη συνέχεια.
Δεν είναι μαγικός ούτε αθώος αυτός ο χώρος, και σήμερα, την εποχή της τηλεμετρίας, δεν αρκεί η συμπάθεια των τεχνικών και φιλίες στο γκαράζ ώστε να έχεις το πάνω χέρι. Χρειάζεται προσοχή εδώ και απόλυτη προσήλωση στο στόχο, όπως όμως και ο καθένας σεβασμό στο χαρακτήρα του. Ο αυτοσεβασμός που χαρακτηρίζει σημαντικούς.
Ο Lewis θα παραμείνει Hamilton όπως και να έχει. Ο Charles όμως; Πόσο Leclerc μπορεί να μείνει έχοντας απέναντί του ένα θηρίο στην πίστα και Professor στην επικοινωνία, με έναν ιδιαίτερο, εντελώς δικό του τρόπο; Νομίζεις ότι υποκρίνεται, είτε «συζητάει» με το σκύλο του είτε επενδύει προς διάφορες κατευθύνσεις, ενώ όταν εσύ εκτιμάς ότι προκαλεί, αυτός χαμογελάει, αφού αυτό είναι το ντύσιμό του ή ο τρόπος που φλερτάρει…
Το σίγουρο είναι ότι η Ferrari έχει στρέψει ξανά το ενδιαφέρον επάνω της και, τουλάχιστον στην αρχή, ελάχιστοι ειδικοί θα αδικηθούν με εύλογες απορίες που αφορούν το πώς τα «πίτσι» στη RB και στη «Μερκ» θα σταθούν δίπλα στον Παγκόσμιο και στον Russel. Λεπτομέρεια και η διαφορά Albon και Sainz, και μακάρι εκεί, καταρχήν, να δουλέψει η μηχανή. Να είναι ανταγωνιστική έπειτα από πολλά χρόνια η Williams. Οι απορίες, που δε θα λυθούν στις δοκιμές εξέλιξης ως πόκερ με κρυφά χαρτιά, θα αφορούν καταρχήν τους δύο στα κόκκινα, και στη συνέχεια το πού τοποθετείται το πλέον φημισμένο μονοθέσιο του πλανήτη στις κατατακτήριες δοκιμές και στον αγώνα.
Άλλωστε, σε επίπεδο συναδέλφων που γνωρίζουν, έχουμε την άποψη του Τάκη Πουρναράκη, που αγωνιστικά θεωρεί αστοχία τη μετακίνηση του Hamilton στη Ferrari, και του Πάνου Σεϊτανίδη, που κρίνεται επιφυλακτικός, απαντώντας με το γνωστό του χαμόγελο. Από την πλευρά μου, η δουλειά έγινε, και η Ferrari απέκτησε πρέσβη με στυλ που δεν το κρύβει, ενώ καμία αμφιβολία για τις εξαιρετικές επιδόσεις του σε σχέση με τον Leclerc. Σχολιάζοντας ως φίλαθλος, ο Μονεγάσκος πιέστηκε από τον Ισπανό σε πολλές πίστες και, για να κερδίσει τον επτάκις, θα πρέπει να είναι παντού καλός. Το «δε βολεύομαι εδώ, αλλά μου ταιριάζει εκεί» σε αυτό το επίπεδο απορρίπτεται. Μείνετε συντονισμένοι διαβάζοντας κ. Χατήρα, βλέποντας ΑΝΤ1 και ακολουθώντας ειδικούς στα social media, όπου ο Τάκης και ο Πάνος, συχνά με τον κ. Ψάρρα δεν κρύβουν αλήθειες._ Σ. Χ.