top icon
Blog

Ό,τι και να γίνει…

Α Paris με το Peugeot 508 PSE, ενώ βλέπεις ήδη στους γαλλικούς δρόμους το νέο Peugeot 308 σε XL διάσταση…

Με περίπου 400 ίππους αυτό το σεντάν – μια Giulia Veloce, μια υβριδική BMW 330 ή ένα Audi S4, αν προτιμάτε. Το «308», ένα πεντακάθαρα αντι-Audi Α3 σε χάτσμπακ, και είναι σαφές το πού το πάει ο Γάλλος. Μετωπική με τους Γερμανούς, ακριβώς απέναντι, στα καλύτερά τους, που λάμπουν σε κάθε κατηγορία, όπως το Α3.

Φουλ επίθεση, από την πόλη μέχρι την Τέλεια και την Ειδική Διαδρομή. Με υψηλή τεχνολογία και ήρεμη δύναμη στο δρόμο. Το 508 PSE είναι πύραυλος, όμως μπορεί να το οδηγήσει γρήγορα και ο Peugeot marketing professor, κ. Μάνος Εμμανουήλ, ενώ θα ξεπεράσει τα όρια χωρίς ρίσκο ο ενθουσιώδης Γιάννης Καραβάς της Citroen.

Το απολαύσαμε το «508» σε γκρι σουρί, οπότε εμπεδώσαμε τη φιλοσοφία τους μέσα από την τέχνη τους, και διαβάστε 4Τροχούς στις 7 Νοεμβρίου με την «Καθημερινή της Κυριακής».

PEUGEOT 208

Οι Γάλλοι

Οι συγκεκριμένοι έχουν τα καλύτερα στο B-segment, είτε σε κλασικό, όπως το «208», είτε σε SUV, όπως το «2008», και δίκαια πρωταγωνιστούν, με το προϊόν να εκφράζει τη μισή αλήθεια. Σε σχέση με το «μέταλλο», βασικό τους πλεονέκτημα είναι η σχεδίαση από μια εξαιρετική ομάδα, που δεν πτοείται από διαρροές, ακόμα και όταν πρόκειται για τύπους κλάσης Πικάσο. Η συνέχεια έχει να κάνει με την αναβαθμισμένη ποιότητα κατασκευής, που δένει με τον πλουραλισμό σε κινητήρες, με τους ντίζελ στα γαλλικά να αντιστέκονται επιτυχώς. Γεγονός είναι πως αν θέλεις μικρό-μεσαίο με ρεύμα, η πρόταση είναι: e208.

CUPRA BORN

Το ξέρουν και στην DS αυτό, ενώ το γράφει ένας ασθενής με το Cupra Born – παρακαλώ σε σκούρο μπλε ματ μεταλλικό. Με την ευκαιρία, Cupra η χρυσή κληρονομιά του Ντε Μέο, ατού για την υπέρβαση στα χέρια του Χάρη Δάνδουρα. Εμπορικός, marketing-oriented, ό,τι απαιτούν οι καιροί μας. Τύπος καλά εκπαιδευμένος και στην παράνοια, που ενίοτε χαρακτηρίζει Γερμανούς κατοίκους Βαρκελώνης. Στελέχη που έστειλαν τον «θεούλη», τον Λούκα Ντε Μέο, στους κρατικούς της Renault, όπου αρκεί ένα Megane όνειρο για να αλλάξει τα δεδομένα.

PEUGEOT 2008

Η Peugeot

Διαθέτει ένα πακέτο με κοσμήματα, που διατηρούν την εμπορική τους αξιοπιστία στη λιανική και την αντοχή τους στην τιμή μεταπώλησης στο πανελλήνιο πρωτάθλημα ράλλυ, ό,τι αξιοποιεί μια εξαιρετική ομάδα. Μαέστρο ο Πέτρος Πιπερίδης, και αντιστέκονται σε επιθέσεις κολοσσών, ενώ επιτίθεται με σύστημα και ασφυκτικό pressing, γνωρίζοντας και να ροκανίσουν το χρόνο στη μικροτσίπ εποχή που ζούμε.

Είναι μάλιστα τέτοιο το πάθος τους να πουλήσουν και η πίεση να παραδώσουν, που δεν έχουμε αμφιβολία ότι θα κατασκεύαζαν και μικροτσίπ στην Κηφισίας με τον Π.Π. λάτρη τού «όλα γίνονται».

Σωστά, έτσι ψήφισα «3008» αντί Giulia το 2017, απλώς με μια ματιά και μια φράση-κλειδί που δεν έχει σχέση με πάρε-δώσε, εκεί στο «Gaspar», πριν βρεθεί στα βράχια, αλλά δεν είναι της παρούσης.

Με την ευκαιρία

Χωρίς αμφιβολία «καρατσαντισμένοι» οι Βασιλάκης, Θεοχαράκης και Συγγελίδης (αλφαβητικά), εύκολα θα έφτιαχναν στην Ελλάδα εργοστάσιο ημιαγωγών. Κοιμούνται οι Ευρωπαίοι αναμένοντας τους Ταϊλανδούς να αυξήσουν την παραγωγή τους. Υπομονετικοί και χαλαροί οι συνεργάτες των πολυεθνικών σε κάθε χώρα, που άλλωστε αδυνατούν να παρέμβουν. Επιστήμη η στήριξη του excel της πολυεθνικής παραγωγής και της αρνητικής προσαρμογής.

Χωρίς αμφιβολία, αν η αγορά μας είχε μεγαλύτερες δυνατότητες, οι «3» σε συνεννόηση με τον κοινό τους φίλο Πρωθυπουργό μας, που ανησυχεί για τα πάντα, έχοντας δυνατότητες να εξάγουμε, θα είχαν έτοιμο το εργοστάσιο. Διδάσκουμε πάθος ως Έλληνες με μέθοδο και στοχευμένα, και έχει την τέχνη να δημιουργεί και σε ανθρώπους-συνεργάτες ο Έλληνας σύγχρονος Boss που εμπιστεύεται.

Πιστέψτε μας, στον κόσμο όλο δε θα βρεις τύπους όπως είναι ο Καβούρης, ο Μπαρκής, ο Πιπερίδης, ο Πρέζας και ο Χριστοφορίδης. Με έξτρα μεταπτυχιακό ο Α.Χ. στο να μετεξελίξει τα σκουπίδια σε λουλούδια, πλέον και με μπριγιάν μέσα στα ροδοπέταλα…

Θα γυρίσει ο τροχός

Κάποιοι έχουν σηκώσει τα χέρια ψηλά, όταν άλλοι αντιστέκονται, και δε βρεθήκαμε τυχαία στο Παρίσι με τον Μιχάλη Σταυρόπουλο, ενώ στοχευμένη ήταν η συμμετοχή της Hyundai και της Toyota Ελλάς στο ΡΑ με διαφορετικό, ισότιμο τρόπο. Άλλωστε, το διακρίνεις και από το πόσο και ποιους απασχολεί το COTY αλλά και τα αριστεία του περιοδικού μας, θεσμός ετών.

Γεγονός πως το τακτ επιβάλλει ευαισθησία για όσους ενδιαφέρονται, και αδιαφορία για τους αδιάφορους.

Το 508 PSE; Είπαμε, μείνετε συντονισμένοι._ Σ. Χ.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ