top icon
Blog

Πάμε Ιτέα…

Από τις πλέον ποιοτικές ειδικές διαδρομές στο WRC οι Καρούτες και, με την ευκαιρία του Φθινοπωρινού Ράλλυ, ο Σ.Χ. «είδε» χώμα και σχολιάζει.

Λεπτομέρεια η φορά της ειδικής διαδρομής. Αριστοτεχνικό έργο Δημήτρη Κατή η σχεδίαση ενός σημαντικού αγώνα, προσφορά και στον θεατή, που αποζημιώνεται παρά το υψηλό κόστος των «εισιτηρίων» στις VIP κερκίδες στη Φωκίδα.

Με άξονα τις Καρούτες, ο κ. Κατής, σημαντικό στέλεχος του χώρου, που θα το θεωρήσει ύβρη αν τον χαρακτηρίσεις παράγοντα, συνδύασε υποδειγματικά τα εξαιρετικά χώματα και τις δυνατότητες εναλλαγών που προσφέρονται για οδήγηση υψηλού επιπέδου. Ο ίδιος με ευγένεια και υπομονή «έδεσε» τον αγώνα με την τοπική κοινωνία, όπως εκφράζεται και από τη δημιουργική τοπική αυτοδιοίκηση.

Το Φθινοπωρινό Ράλλυ, γεγονός που δίνει υπεραξία σε μια περιοχή με αγωνιστική ιστορία, η οποία προδίδει εμπειρία και καλά δοκιμασμένα αντανακλαστικά.

Με ατού

Τέλειο οδόστρωμα, ιδανικό και για τη συμμετοχή εξαιρετικών με Ιστορικά αυτοκίνητα, που όμως επιμένουν να απουσιάζουν, οπότε και δυστυχώς δεν αποτελούν το βαρόμετρο, που λείπει. Τεχνικά πολύ γρήγορα κομμάτια, λίγες κακοτοπιές που ακονίζουν το μυαλό, αφού δεν πρέπει να χαθεί ο ρυθμός, ενώ δοκιμάζονται οι αναρτήσεις, όπως και αυτοί που τις ρυθμίζουν.

Έργο ΑΣΜΑ

Μεθαύριο, την Κυριακή 24 Οκτωβρίου, ο αγώνας, στα χρώματα της MyKTEO, με στήριξη Seajets και Shell, με τους χορηγούς -στην Ελλάδα των προσωπικών σχέσεων- να έχουν όνομα και επώνυμο. Το ΑΣΜΑ είναι το Σωματείο των Πρωταθλητών, με νεοεκλεγμένη διοίκηση, όπου πλειοψηφούν ικανές κυρίες με εμπειρία, στυλ και το τσαγανό που απαιτείται για να επιβιώσεις και, εν τέλει, να λάμψεις με έργο σε ένα ανδρικό περιβάλλον, συχνά μαλωμένο με την αλήθεια και το σεβασμό. Αν δε χάσουν νωρίς το κέφι τους, έντιμα συντονισμένοι από την κ. Κατερίνα Χαλιβελάκη, μπορούμε να αισιοδοξούμε για μια θετική παρέμβαση με προοπτική… Ό,τι αξίζει στο Σωματείο.

Να θυμηθούμε

Ο αγώνας ξεκίνησε ασφάλτινος ως έργο «ΕΛ-ΕΜ» από την Αμάρυνθο στην Εύβοια, και άλλαξε ταυτότητα το 2018. Το πρώτο χωμάτινο Φθινοπωρινό Ράλλυ στην ΙΤΕΑ κέρδισαν οι Πρωταθλητές Γιάννης Μπαντούνας-Κώστας Σούκουλης· οι ιπτάμενοι κύριοι με το κόκκινο συλλεκτικό EVO τους. Στην F2 πρώτευσαν επίσης πρωταθλητές, οι ElNak Jr-Ανδρέας Βίγκος με το 4ΤΡΟΧΟΙ-Clio τους.

Το 2019…

ο αγώνας έγινε με τη σημερινή compact σχεδίαση που διεκδικεί Όσκαρ, παρά την έλλειψη της κάθετης πτώσης με τέρμα γκάζι στην κλασική διαδρομή, που καταλήγει στην Άμφισσα. Τότε που οπισθοχωρούσαμε στα περάσματα των ξένων και των Ελλήνων άσων, όπως και ο «ΡΟΝ», ο Μανώλης Χαλιβελάκης, με την Corolla του. Σημείο αναφοράς στο κατηφόρι. Σήμερα, παρακολουθεί με ευγένεια και ψυχραιμία τη δράση του Σωματείου του, του ΑΣΜΑ, αλλά και της Ομοσπονδίας.

Με ευκαιρία

Με αφορμή το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις, που είναι στα σκαριά, μακάρι στην ΟΜΑΕ να αντιληφθούν ότι ο έχων το pouvoir sportif και τη συνολική ευθύνη σέβεται το περιβάλλον που υπηρετεί και δε διοργανώνει αγώνες. Ανοίγει δρόμους, εποπτεύει σεμνά και ουσιαστικά, διαβουλεύεται με τους ενδιαφερόμενους και αφήνει την εκτέλεση στα Σωματεία, που εκλέγουν τη διοίκηση και έχουν υποχρέωση και τη στήριξη των αθλητών τους.

Last time

Εξαιρετικός αγώνας πριν από 24 μήνες με νικητές τους Γιάννη Παπαδημητρίου-Άλαν Χάριμαν, που δίδαξαν πώς κινείται ένα σύγχρονο R5 στα σωστά χέρια, με το καλά δουλεμένο μυαλό.

Ό,τι προκύπτει και από τον Γιάννη Αναγνωστάκο, που κέρδισε την F2 με τον Κώστα Κακαλή στο «208» του Κώστα Σπύρου, το οποίο έχει γνωρίσει πολλές νίκες.

Μεθαύριο

Ταραγμένα τα νερά στο Παν.Π.Ρ. από τους Τσουλόφτα Jr-Ηλία που ψάχνουν αντίπαλο, και ο λόγος που επιβάλλει ταξίδι στην Ιτέα συνδέεται και με τη συμμετοχή-επιστροφή των Γιάννη Παπαδημητρίου-Νικόλα Πετρόπουλου· με τη Fabia R5 που δεν έχασε ειδική το 2020.

Ο μαέστρο με τον «World» δίπλα του, απέχουν φέτος, αλλά δεν έχουμε καμία αμφιβολία ότι θα βρουν το ρυθμό από το πρώτο μέτρο, συνδυάζοντας την υψηλή τέχνη με την ουσία μέσα από τη μοναδική τους εμπειρία.

Αντίστοιχα, θα πας στην Ιτέα και θα μείνεις στου Καλαφάτη, για να είσαι εκεί νωρίς το πρωί και για τους βελτιωμένους, όπως στο ΡΑ, Γιώργο Κεχαγιά-Μάριο Τσαούσογλου. Mε την «on sales» Fabia και εξαιρετικό πακέτο τεχνικής υποστήριξης και συντονισμού. Σε αυτό το τερέν θα επιβεβαιωθεί το «nothing is impossible», και μείνετε συντονισμένοι.

Άλλωστε, για το σύνολο των εξαιρετικών συμμετοχών διαβάστε τα πάντα προσεγμένα δελτία Τύπου που εκδίδει το ΑΣΜΑ, από τα πλήκτρα του κ. Τόλη Παλάτου.

Καλό αγώνα, και μακάρι να διακριθούν οι άριστοι και να είναι όλοι υγιείς. Οι συμμετέχοντες, οι μηχανικοί τους, τα στελέχη που θα καταθέσουν εμπειρία και κόπο με τον έντιμο τρόπο συνδεδεμένο με τη διαδρομή τους στα κοινά, και βέβαια ο κριτής και ο ενδιάμεσος. Αυτοί που εξασφαλίζουν την υγεία των ελληνικών αγώνων.

Περισσότερο 8o MyΚΤΕΟ Φθινοπωρινό Ράλλυ από τη σελίδα του ΑΣΜΑ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης._ «Στρατισίνο»

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

  • Ποιο αυτοκίνητο πιστεύετε ότι θα κερδίσει τον τίτλο «Αυτοκίνητο της Χρονιάς»;

    Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

    ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ