Ο Σ.Χ. βρίσκεται όλο και πιο σπάνια με το αγωνιστικό του βαφτιστήρι, τον Θέμη Χαλκιά, το παλικάρι του συναθλητή του Βασίλη, γνωστός ως «Μπιλ Τζακ».
Απόδοση: Στράτης Χατζηπαναγιώτου
Φωτογραφίες: αρχείο 4Τ, Χαλκιάς
Ο νονός αποσύρεται και το «πίτσι» απογειώνεται επαγγελματικά, διδάσκοντας ωριμότητα προς κάθε κατεύθυνση.
Ο Θέμης Β. Χαλκιάς, το «πίτσι», για πάντα «πίτσι» στην καρδιά, αριστούχος στο οικογενειακό δίκαιο, πιστός και με αρχές στους άγραφους νόμους της φιλίας, σήμερα έχει επιλέξει λιγότερους αγώνες και ακόμα περισσότερη δουλειά.
Με αφορμή τη συνεργασία του με την KGM, στην Ελλάδα από το θηρίο, τη Νικ. Ι. Θεοχαράκης και με την ευκαιρία της έναρξης της αγωνιστικής χρονιάς, ο χρόνος κρίνεται ιδανικός για ανάκριση εφ’ όλης της ύλης.
Από προχθές στον «αέρα», στους δρόμους τα νέα KGM και ειδικά το Torres που δοκιμάζουμε σε 4T, δημιουργεί προϋποθέσεις για ευρύτερη συζήτηση με έναν πραγματικά ειδικό ως και επικοινωνία επιμόρφωσης του παλιού.
Γεγονός ότι έχει προηγηθεί ουσιαστικό σεμινάριο από professors του είδους, όπως οι Μάριος Μπαρκής και Θάνος Μπάφας στους συνεργάτες μας, και μείνετε συντονισμένοι για τη δοκιμή του KGM Torres στο τεύχος 4Τροχοί Απρίλιος με την Καθημερινή, την Κυριακή στις 6 του ερχόμενου μήνα…
Σ.Χ.: Έχω μπερδευτεί. Δηλαδή, δίπλα στην «ομάδα» της καρδιάς μας, στη Nissan και η KGM; Πολύ σωστά. Βασικό ρόλο παίζει η μεγάλη και σε γερές βάσεις σχέση και συνεργασία που έχουμε για περισσότερες από τέσσερις δεκαετίες με τη Νικ. Ι. Θεοχαράκης και η οποία προσδίδει σε εμάς και στους πελάτες μας σιγουριά και εξασφάλιση. Όπως άλλωστε και η οικογένεια Χαλκιάς.
Τι όνειρο είδες; Στις επιχειρήσεις δεν νομίζω ότι υπάρχει χώρος για όνειρα. Σήμερα πολλοί νέοι κατασκευαστές κάνουν την είσοδό τους στην ευρωπαϊκή αγορά. Η KGM, πρώην SSANGYONG, είναι γνωστή στην δική μας αγορά και είναι γνωστό ότι έχει αφήσει εξαιρετικές εντυπώσεις στους παλαιούς ιδιοκτήτες.
Πως συνδυάζονται; Η Nissan έχει εξελιχθεί σε μία premium εταιρεία με τεχνολογία αιχμής και μάλιστα διαφορετική από πολλές άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες. Η KGM ποντάρει στη λογική, όπως έκανε η Nissan κατά το παρελθόν. Επίσης είναι και αυτή μία εταιρεία της Άπω Ανατολής και γνωρίζουμε όλοι ότι οι Κορεάτες είναι αρκετά κοντά σε λογική και φιλοσοφία με τους Ιάπωνες.
Nissan και KGM σε κάθετη έκφραση, με πωλήσεις και συνεργείο. Αλήθεια Θέμη, με γεγονός την αξιοπιστία της Nissan, πως θα υποστηριχθεί ο Κορεάτης σε επίπεδο after sales, το ατού της Χαλκιάς, στο ράλλυ των πωλήσεων; Ο πατέρας μου, Βασίλης Χαλκιάς, μας δίδαξε ότι το άλφα και το ωμέγα στην δουλειά μας είναι η υποστήριξη μετά την πώληση. Έτσι πορευόμαστε και με αυτήν τη φιλοσοφία θα προχωρήσουμε στο μέλλον. Η ομάδα μας είναι μεγάλη σε αριθμό και πολύ έμπειρη. Επενδύουμε συνέχεια σε εκπαιδεύσεις αλλά και σε εγκαταστάσεις. Όποιος μας επισκεφθεί στην Πειραιώς 22 στο Μοσχάτο θα το καταλάβει μόλις φτάσει στην υποδοχή μας.
Προκύπτει εσωτερικός ανταγωνισμός; Ξεχώρισε μας τους δύο κατασκευαστές και ο πωλητής στην έκθεση, πέρα από την τιμή τους, πως θα τα ξεχωρίζει στη συζήτηση με τον αγοραστή; Όλα τα αυτοκίνητα μεταξύ τους είναι ανταγωνιστικά διότι κάθε υποψήφιος αγοραστής βλέπει σε αυτά κοινά στοιχεία και χαρακτηριστικά που πληρούν ή όχι τις ανάγκες του. Οι πωλητές μας πάντα προσπαθούν να αναδείξουν τα χαρακτηριστικά κάθε αυτοκινήτου και να προτείνουν στον μελλοντικό ιδιοκτήτη το αυτοκίνητο που πραγματικά έχει ανάγκη ή επιθυμεί.
Δοκίμασες ΚGM; Βεβαίως και δοκίμασα. Μάλιστα το τελευταίο διάστημα κυκλοφορώ με το Musso Grand, το pickup το οποίο έχει τέτοια πολυτέλεια, πρακτικότητα και ωραία οδική συμπεριφορά που νομίζεις ότι βρίσκεσαι σε ένα κλασικό επιβατικό αυτοκίνητο. Γενικά η γκάμα της KGM αρχικά ποντάρει στην πρακτικότητα και στην ευχρηστία. Αλλά η πραγματικότητα είναι ότι είναι πολύ απολαυστικά κατά την οδήγηση με ισχυρό κινητήρα και σύγχρονο αυτόματο κιβώτιο. Επίσης μου έχει κάνει πραγματικά εντύπωση ότι δίνει τη δυνατότητα στον αγοραστή να επιλέξει κίνηση τόσο στους δύο όσο και στους τέσσερις τροχούς είτε με μηχανικό είτε με αυτόματο κιβώτιο. Σήμερα δεν υπάρχουν πολλά τέτοια μοντέλα. Και όλα αυτά σε ένα πολύ ανταγωνιστικό, value for money, πακέτο. Θεωρώ ότι όλοι όσοι είναι σε αναζήτηση νέου αυτοκινήτου πρέπει να μάθουν τις ανταγωνιστικές τιμές των μοντέλων και να έρθουν στην Λ. Συγγρού 246 στην KGM-Χαλκιάς να τα δουν από κοντά και να τα οδηγήσουν.
Το Torres θυμίζει X–Trial… Συμφωνούμε ή διαφωνούμε; Εξήγησε μας. Σίγουρα το θυμίζει από πλευράς διαστάσεων. Είναι και τα δύο μεγάλα, με τεράστιους χώρους, πολύ καλή πρακτικότητα, φοβερή ποιότητα υλικών και υψηλή πολυτέλεια. Το Torres έχει μία απλότητα και μία διαφορετικότητα στην καμπίνα ενώ είναι μοντέλο που προσφέρεται ως πλήρες ηλεκτρικό σε εξαιρετική τιμή. To X-Trail, ιδίως με το σύστημα E-Power και την τετρακίνηση είναι επίσης φανταστικό. Δύσκολη επιλογή.
Για την αγορά ενός KGM, ένας παραπάνω λόγος; Μα ο πλέον βασικός, η λογική. Σήμερα τα αυτοκίνητα έχουν γίνει αρκετά ακριβά και η KGM έχει μοντέλα που δεν ξεφεύγουν και προσφέρουν όλα αυτά που χρειάζεται κάποιος στην καθημερινότητά του.
Η KGM, σε ποιον ακριβώς απευθύνεται ως κατασκευαστής, αλλά και κάθε μοντέλο της; Η KGM είναι μία εταιρία που θέλει να προσδώσει πολυτέλεια, ποιότητα και τεχνολογία στον ιδιοκτήτη και οδηγό δίχως ο τελευταίος να ξοδέψει μία περιουσία. Tivoli και Korando ξεχωρίζουν γιατί κάνουν κυριολεκτικά τα πάντα και θα αφήσουν κάθε ιδιοκτήτη με την ικανοποίηση ότι τα χρήματά του έπιασαν τόπο. Το Torres είναι κάτι το διαφορετικό, απευθύνεται σε αυτόν που θέλει να ζήσει το μέλλον σήμερα και το Musso Grand είναι εδώ για να κάνει περισσότερα από όσα έκαναν παλιά τα pickup.
Μάρτης μήνας και έχουμε και αγωνιστική δραστηριότητα . Ο αγωνιζόμενος-Πρωταθλητής Θέμης Β. Χαλκιάς, το 2025; Φέτος για εμένα δεν θα είναι μία χρονιά πλήρους εμπλοκής αλλά μία χρονιά επιλεκτικών αλλά και ξεχωριστών αγώνων. Με τον Νικόλαο-Αδάμ Κομνό, θα αγωνιστούμε στο Ράλλυ Ακρόπολις, αυτήν τη χρονιά με αυτοκίνητο προδιαγραφών Rally2, ενώ κατά πάσα πιθανότητα θα κάνουμε και έναν έως δύο αγώνες ακόμα.
Η Χαλκιάς Racing γενικότερα; Η Χαλκιάς Racing και το Halkias Group έχουν αναλάβει την πώληση αλλά και το after sales των αγωνιστικών Renault που για εμάς αποτελεί προτεραιότητα καθώς με αυτόν τον τρόπο υποστηρίζουμε όσους επιλέγουν να αγωνιστούν με ένα Renault Clio κάθε κατηγορίας και βοηθάμε στην αναβάθμιση των ελληνικών αγώνων. Είναι σημαντικό για όποιον επενδύσει να αγοράσει ένα σύγχρονο αγωνιστικό αυτοκίνητο να γνωρίζει ότι θα έχει και την ανάλογη υποστήριξη για να κάνει αυτό που τόσο αγαπά.
Φυσικά τα υπόλοιπα αγωνιστικά της Χαλκιάς Racing θα αγωνιστούν σε διάφορους αγώνες μέσα στην χρονιά.
Χαλκιάς και Historic Acropolis Rally; Αγαπάμε το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις, το έχουμε αγκαλιάσει τόσο σε επίπεδο συμμετοχών αλλά και σε επίπεδο χορηγίας. Φέτος θα αγωνιστούμε και εμείς ξανά με ένα σπέσιαλ αυτοκίνητο που θα ξυπνήσει μνήμες από το παρελθόν στους θεατές. Είμαστε σε φάση προετοιμασίας οπότε για την ώρα δεν μπορώ να πω περισσότερα.
Να ευχηθούμε την Τέλεια Διαδρομή στο ράλλυ των πωλήσεων και ασφαλείς Ειδικές Διαδρομές, στους ελληνικούς αγώνες. _ Σ.Χ.