top icon
Blog

Πανευρωπαϊκή παρουσίαση του Audi RS 3 στην Ελλάδα, και μεθαύριο αγώνας από την ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.

Το δικό μας Μέγαρο, η πίστα στην Αττική, και ανατριχιάζεις κάθε φορά που οι εκδηλώσεις εκεί ξεπερνούν τα ελληνικά σύνορα…

Αντίστοιχα, σε φορτίζει με ευθύνη ότι επιτέλους, χάρη στην περιβόητη Ψαρράκου, που καταφέρνει και συνεννοείται με τον δύστροπο όσο και δημιουργικό πιστάρχη, τον κ. Χρήστο Αναστασιάδη, ξαναζεί το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ταχύτητας.

Στα Μέγαρα, 40 χλμ. των 30 λεπτών από την Ομόνοια…

Μία εικόνα χίλιες λέξεις

Με σημαντική αφορμή, η πίστα, βαρύ κομμάτι του ελληνικού μηχανοκίνητου αθλητισμού, με προοπτική που ξεπερνάει τα όποια μίζερα χαρακτηρίζουν τη συμπεριφορά μας, ταξίδεψε τη χώρα μας σε κορυφαία Μέσα. Επικοινωνούν Ελλάδα οι φωτογραφίες, τα video και τα κείμενα, με θετικό πρόσημο του ειδικού και όχι μόνο Τύπου. Ο λόγος, μία ακόμα ιδιαίτερα σημαντική εκδήλωση με διεθνές εκτόπισμα.

Η Audi επέλεξε Ελλάδα

Καμία σχέση με την ελληνική αντιπροσωπεία όλο αυτό. Στην Αργυρούπολη παρακολουθούν διακριτικά και με ευγένεια, ή επιθετικά και αποφασιστικά, όπως το βαρύ τους έργο στην Αστυπάλαια. Με τη σφραγίδα του κ. Αντώνη Μαυριδόγλου.

Η παρουσίαση του RS 3 στην Ελλάδα είναι αποτέλεσμα και της εμπιστοσύνης του γκρουπ στην «Event Makers» της κ. Μαρίας Παπαδάκη. Πρόκειται για υπερπαραγωγή που, με ατού την πίστα στα Μέγαρα και κερασάκι το χώρο της ΤΡΕΝΟΣΕ, πλέον κινείται σε άλλη διάσταση.

Το Μέγαρο της αυτοκίνησης στον τόπο μας, έργο που πιστοποιεί και το πώς δημιουργεί δυναμικά και αποτελεσματικά ο παθιασμένος με μυαλό που λειτουργεί στις 12.000 σ.α.λ. Όπως και οι moto που λατρεύει ο δημιουργός-ιδιοκτήτης.

Ξανά Ελλάδα οι Γερμανοί…

Παρόντες στο Μέγαρο οι ειδικοί όλου του κόσμου, που ενθουσιάστηκαν. Άλλωστε, οι σκονισμένοι με άσφαλτο Έλληνες specialists, όπως είναι ο Μιχάλης Γεωργιάδης κ.ά., ποιοτικής κλάσης Π.Τ., Χαρπίδη, Κουνίτη, ξέρουν ότι ο χώρος δεν υστερεί, και ενίοτε μάλιστα υπερτερεί.

Απαιτείται βέβαια αναβάθμιση στην παροχή υπηρεσιών για ποιοτικά trackdays, όπως των Συντρόχων κ.ά., έργα του κ. Κωνσταντίνου Λεκάκη που τα καθιέρωσε. Ο Κ.Λ., ιδρυτής του ΗΤΤC, και όχι μόνο.

Κακά τα ψέματα

Απαραίτητη η συνολικά ποιοτική αναβάθμιση σε βάθος, με άξονες την ασφάλεια, την επικοινωνία και απλές και σύνθετες υπηρεσίες χρήσης. Άλλωστε, ένα μουσείο automoto εκεί, με την κουλτούρα Αναστασιάδη που ξέρει και σέβεται την ιστορία, θα δώσει και την άλλη διάσταση που δικαιούται το κλασικό αυτοκίνητο στη χώρα μας. Παρεμβάσεις που απαιτούν χρήματα και το συνεπές χρονοδιάγραμμα για την εξέλιξη και σε πίστα αγώνων για απαιτητικούς σε αναβαθμισμένες κατηγορίες.

Με την ευκαιρία

Επί του προκειμένου, η προσπάθεια της κ. Φωτεινής Ψαρράκου, που επανέφερε με ρίσκο έναν τελειωμένο θεσμό, δικαιούται βράβευση. Ελπίζουμε σε απονομή χωρίς αποκλεισμούς.

Η κ. Ψαρράκου της ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α., σήμερα και της ΟΜΑΕ και της ΕΠΑ, τυπικά 3/1, καταφέρνει να δημιουργεί σε αντιξοότητες. Όπως είναι η ποιότητα του δρόμου, το ασύμφορο κόστος και, βέβαια, το όραμα που φέρνει συμμετοχές, αλλά και η έντιμη οργάνωση που θα τις συγκρατήσει.

Με την ευκαιρία, κάπου εδώ δε συμψηφίζεις, αλλά διαχωρίζεις τη σχέση της με απρέπειες. Τρόπος ζωής για την επιβίωση σε θολό τοπίο, με προοπτική τη λάμψη και με γεγονός ότι είναι πλέον νεκρά τα συναισθήματα της άλλης εποχής.

Restart…

Εύκολα επικρίνουμε τον πιστάρχη στο Μέγαρο, αγνοώντας το πώς σε ένα χωράφι ζωντάνεψε ένα όνειρο γενεών. Τώρα λοιπόν ήρθε η ώρα της αλλαγής σε ταχύτητα, ώστε να πάει παραπέρα ο χώρος-κόσμημα για τον ξένο, «ναι μεν αλλά» για την κοινότητά μας.

Μια γκαζιά από την Αθήνα, ούτε δύο από τη Βουλιαγμένη, και το επισημαίνει ένας παλιός που σε 40-χρόνια-αποστολές έχασε πολύ χρόνο στα υπηρεσιακά πούλμαν, ώστε να ταξιδέψει από τις πρωτεύουσες σε αμφιλεγόμενες πίστες για παρουσιάσεις.

Σε πίστες-ειδικές διαδρομές, και δεν είναι Ασκάρι το Μέγαρο, αλλά δεν υστερεί από του Κανέλιας στη Βαρκελώνη. Ειδικά όταν ανοίγει η πάνω βεράντα στο ρετιρέ, με υπεραξία από όπου απολαμβάνεις και κινήσεις χεριών, ενώ σε προκαλούν οι ήχοι. Κονσέρτο από τη μείξη ήχων του κινητήρα και τα λάστιχα, σε σκληρό πόκερ με το οδόστρωμα και τα kirbs σε ένα «S» από τα πολλά στα λίγα χιλ., που θέλει τρόπο.

Η βεράντα, ατού και σε εκδήλωση της Hyundai, όπου τα σπουδαία «Ν» ξεπέρασαν τους οικοδεσπότες, και τέτοια θέα ψάξε και στον κόσμο δε θα βρεις.

Άλλωστε, δεν έρχονται και ξαναέρχονται τυχαία οι Γερμανοί εδώ.

Η επόμενη ημέρα

Το πλάνο υφίσταται, αλλά απαιτείται υπέρβαση για την απογείωση, που θα πρέπει να συνδυαστεί και με τη φιλόξενη και ρεαλιστική συμπεριφορά-πρόσκληση του ιδιοκτήτη σε trackday και στους αγώνες, που ψάχνουν το βηματισμό τους, και οφείλουμε στήριξη.

Έχουμε αληθινό Ακρόπολις, προσπαθούν για το ΙΡΑ, αλλά το ελληνικό motorsport σε έκδοση μόνο ράλλυ είναι μισό. Είναι απαίτηση με άποψη η δυνατότητα μετεκπαίδευσης του καρτίστα που ηλικιακά μεγαλώνει, αλλά δεν εξελίσσεται, εγκλωβισμένος στο σπίτι-γυμνάσιο του καρτ στις Αφίδνες κ.α.

Το Μέγαρο, που προσφέρεται και για τα συγκλονιστικά της θεωρίας σε βάθος χρόνου, ό,τι μας δίδαξε ο Καββαθάς, και κάποτε το όραμά του πρέπει να γίνει πράξη.

Ο χώρος υφίσταται, η πολιτική βούληση αποδεικνύεται παρούσα και αυτός ο πιστάρχης ξέρει να συντονίζει με στόχο το ακατόρθωτο.

Κομμάτι του αυτοκινητιστικού μας πολιτισμού η πίστα του Αναστασιάδη στα Μέγαρα. Χώρος με απίστευτη δυναμική, που συνδέεται και με την οδική ασφάλεια και με την εξέλιξη του νέου ανθρώπου σε σχέση με την τεχνολογία που ανοίγει δρόμους…

Το δικό μας Μέγαρο

Δικαιούται ευαισθησία-στήριξη με έργο. Άλλωστε, στοίχημα είναι και η συνεννόηση με έναν «ωραίο τρελό» που επιμένει με πάθος στις αρχές του.

Γεγονός πως δε δημιούργησε τυχαία. Κάτι καλό κάνει, ενώ κάτι λάθος εμείς, που βλέπουμε το τοπίο θολό, αναλύοντας την εσωστρεφή ανάπτυξη του δέντρου, υποτιμώντας το δάσος, που παράγει οξυγόνο._ Σ. Χ.

Επισκεφτείτε τον ιστότοπο της πίστας, εδώ: http://www.athenscircuit.gr/

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

  • Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

    ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ