top icon
Blog

Περίπου, δίλημμα

Ταξιδεύοντας τέτοιες ημέρες, προκύπτει όλο και πιο συχνά το ερώτημα σε σχέση με τα «καύσιμα» σε νέο αυτοκίνητο.

Κερδίζει η βενζίνη μέχρι στιγμής στο ράλλυ των πωλήσεων, ενώ προκύπτει μικρό ποσοστό με plug-in υποστήριξη. Στα χέρια στελεχών σε εταιρείες που ευνοούνται από τη νομοθεσία αυτός ο συνδυασμός που οδηγεί στο αύριο για την απόλυτη χρήση του ηλεκτρικού. Με την αναβάθμιση των υποδομών βέβαια…

Σήμερα, δεν ρισκάρεις μόνο ρεύμα. Απλοϊκά, αφού δεν πάω Θεσσαλονίκη με τη μία, ούτε όμως στην Κεφαλονιά για περίπου  διακοπές, δεν μπορεί να είναι το μοναδικό μου.

Το ηλεκτρικό που αγόρασα στηρίζοντας το my life με στιλ, για το αύριο. Θέλει υποστήριξη το ηλεκτρικό στην οικογένεια.

Σε πρώτο πρόσωπο

Το ξανά έγραψα. Αν μπορούσα και έχοντας πινακίδες στην 911-996, θα επέλεγα την Mustang Mach-E αξιοποιώντας το FordPass.

Να μπεις στο αύριο με το δεξί κολλημένο στο πάτωμα και το στομάχι στο κάθισμα και μάλιστα με διάρκεια. Πρόκειται όμως για όνειρο, οπότε, αν «μόνο ρεύμα», το Peugeot e208 με γεγονός πως δε με πείθει το ηλεκτρικό Fiat 500, ενώ τρομάζουν τα 34.000 ευρώ που έδωσε για το «συν μια πόρτα», το βαφτιστήρι. Ένας 30χρονος δουλευταράς με τη σεμνή άποψη του νέου ανθρώπου με τα δικά του όνειρα, που δε συνδέονται με το τι φαίνεται.

Άμυνα με diesel…

Την εποχή της απόδρασης λοιπόν σε έκδοση SUV ή περίπου. και χωρίς να υποτιμάμε τα κορυφαία χάτσμπακ όπως το Golf με 2λιτρο κινητήρα με πετρέλαιο. Το GTD που λατρέψαμε.

Πάμε με SUV diesel. Με το δάκτυλο στην σκανδάλη με το ρίσκο της παρεξήγησης που γοητεύει. Υπεράνω της αλφαβητικής σειράς των ισορροπιών που διαπρέπουν… Για τον αναγνώστη λοιπόν και με το χέρι στην καρδιά από το «5+1» με το 2008 εκτός συναγωνισμού.

Peugeot 2008

Σε πρώτο πρόσωπο. Έζησα μαζί του ένα περίπου χρόνο, σε συνδυασμό με το 208 GTi. Στο 2008 οφείλεις την ηρεμία της στιγμής σε δύσκολες στιγμές και μάλιστα, σε εξαιρετική τιμή χρήσης. Στο GTi, το οξυγόνο που δεν προκύπτει στη σύγχρονη γενιά. Θα πείτε, ερωμένη το 208, σύζυγος το 2008. Καμία σχέση. Άλλωστε σήμερα τα Peugeot με άρωμα Alfa από καιρό, είναι η κοπελιά που ερωτεύεσαι, την παντρεύεσαι και σου αλλάζει τις συνήθειες. Δεν ρισκάρεις και μένεις προσηλωμένος αφού σε καλύπτει σφαιρικά. Προσέξτε ποιοι οδηγούν το 5008 και θα καταλάβετε. Ευφυή και σέξι τα Peugeot γενικώς, με το 2008 στην τέλεια διάσταση να κρατάει τη σημαία. Τυχεροί τέτοιες ημέρες με το e2008, αλλά είναι η ανασφάλεια στη χρήση του, που επιβεβαιώνει πόσο μας λείπει το diesel. Το κόκκινο, με τον 1.5 των 130 ίππων με το αυτόματο 8άρι κιβώτιο. Το καμαρώνεις σταθμευμένο και το οδηγείς με κέφι, όταν το πλαίσιο αναζητάει έναν τετρακύλινδρο 1.6 με 180 ίππους. Αυτό θα είναι σωστό σκέπτεσαι, αλλά προσγειώνεσαι στην πραγματικότητα με χαμόγελο, όταν υπολογίζεις πως δαπάνησες 25 ευρώ για το πήγαινε-έλα στο Πόρτο Χέλι. Έχεις χρήματα και για το πήγαινε-έλα στις Σπέτσες με βάρκα-ΙΧ. Για περισσότερα και κυρίως για τη διαθεσιμότητα είτε στην Autoone στην κ. Κατερίνα που μπαίνεις και σηκώνεται να σε χαιρετήσει με ένα κομψό  χαμόγελο που δε βρίσκεις, ή στου Γκάλλο. Παιδιά του μπαμπά τους του πυροβολάρχη, ο Γιώργος και ο Άγγελος.

Peugeot 2008 - SUV

Hyundai Tucson

Το κορυφαίο στην κατηγορία του. Αναμένοντας το Qashqai «μας προτείνουμε» υπομονή, ενώ εδώ ο κοινός παρανομαστής είναι ο κινητήρας βενζίνης. Εδώ αναφερόμαστε στη ντίζελ εκδοχή με τον 1.6 και τους 136 που «σκίζει» στα Κia. Λαίμαργος κινητήρας που θέλει το αυτόματο κιβώτιο και έξυπνη οδήγηση ώστε να αξιοποιείς το πλαίσιο. Όμορφο αμάξωμα με ευρωπαϊκές επιλογές και θα το αποκτήσεις 4×4 αφού πρόκειται για κομψό σύνολο που εύκολα μεταμορφώνεται και σε εργαλείο παντός καιρού. Η τιμή του, από 35.000 ευρώ το καλό και φορτωμένο. Σε πράσινο παρακαλώ!

Hyundai Tucson - SUV

Citroen C5 Aircross

H καλύτερη Citroen στην παραγωγή αφού θέλει το χρόνο της η C4 μέχρι να πείσει ως ιδιαίτερο πρότζεκτ. Ότι δεν θα καταφέρει ποτέ το αντίστοιχο C3, όσες παρεμβάσεις και αν προκύψουν. Θέλει ατού στην τιμή το μικρό ώστε να το κατατάξεις. Το μεγαλύτερο, με τον κωδικό 5 έχει τα σωστά ανταγωνιστικά στοιχεία προς κάθε κατεύθυνση. Με μεγάλο κινητήρα βλέπει και το RAV4, τον αυτοκράτορα. Το Plug-in έχει απέναντι του και το Kuga και τη γερμανική μεραρχία. Την κατατροπώνει όμως με τον 1.5d των 130 ίππων και το θαυματουργό αυτόματο 8άρι. Αυτό το C5, o SUV πρέσβης της Stellantis σε αυτή τη μάχη vs τους Ανατολικούς, Ιάπωνες και Κορεάτες. Το κατεστημένο. Έχει χώρους το C5 Aircross και άνεση σε κάθε έδαφος. Ένα αντί-Toucson στα Γαλλικά και είναι αυτά, τρία, μαζί με το Karoq, που θα αντιμετωπίσουν το Qashqai H τιμή του δικού «μας», από 32.000 ευρώ.

Citroen C5 Aircross - SUV

Kia XCeed

Το χρυσό. Με τον ακριβό σε κατανάλωση ντίζελ που ταιριάζει στο πλαίσιο και να επιτέλους ένα SUV από την Ανατολή που κάθεσαι χαμηλά και το οδηγείς όπως μόνο το 3008. Η κατανάλωση εκτοξεύεται ακόμα και στα 10 λίτ./100 χλμ. αλλά ο μύθος ντίζελ δεν γκρεμίζεται αφού είναι το εξαιρετικό σύνολο που σε παρασύρει σε ρυθμούς GTi. Πλαίσιο και κινητήρας που οι Γερμανοί δεν διαθέτουν και θα πρέπει να ανέβεις στο ρετιρέ της Stellantis με το Λιοντάρι, ή στη «μαύρη» (sic) σουίτα των DS για να βρεις αντίπαλο. Η τιμή του; Λεπτομέρεια… Αν την ψάχνεις, δεν κατάλαβες, οπότε πάρε το αντίστοιχο Tucson, με θέα από ψηλά.

Kia XCeed - SUV

Skoda Karoq

Με συμπάθεια στο εξαιρετικό γραφείο Τύπου στην Αργυρούπολη, σε διαστάσεις 1+1/4 ή και 5 χαρτοφυλάκια με Μοτό και velo, ευθύνη μας, αλλά δεν δοκιμάσαμε τον θεό, όπως λέγεται το Enyaq iV στο διάδρομο των γραφείων μας. Στο μεταξύ, χωρίς αμφιβολία το νέο Fabia θα είναι ανώτερο από το κουρασμένο Polo που σήμερα με τα δικά μας κριτήρια, ακολουθεί τα 208-Corsa, Yaris και i20.

Το Karoq, όχι απλά αντιστέκεται αλλά μαζί με το Kamiq δημιουργεί πονοκεφάλους. Για τους εμπορικούς γενικώς αλλά και εσωτερικά. Σε εμάς μια ικανοποίηση που δεν τη κρύβουμε σε σχέση με τη Skoda που απελευθερωμένη πορεύεται σε πτήση με ατού τη συνολική ποιότητα υπεράνω συνολικής τιμής και εξοπλισμού. Το πλέον ισορροπημένο Skoda σήμερα ένα εξαιρετικό σύνολο που δε σε τρομάζει με τις διαστάσεις του όπως το Kodiaq, αλλά σου δίνει τη δυνατότητα να ταξιδέψεις με άνεση και ποιότητα σε βάθος. Επιλέγουμε το μικρό με τον έντιμο 1.6d με τους 116 ίππους και το χειροκίνητο 6άρι ώστε να μην ξεπεράσουμε πολύ τα 20.000 ευρώ. Εδώ, το θέλεις το value for money και το έχεις.

Skoda Karoq - SUV

MINI Countryman

Το τελευταία γενιάς. Της συγκριτικής δοκιμής μας με το Puma. Το κολακεύει το αυτόματο κιβώτιο που δένει περίφημα με τον 3κύλινδρο 1.5 των 116 ίππων που δεν περισσεύουν αλλά αρκούν. Κυλάει ποιοτικά, απορροφώντας με άνεση και κατά την γνώμη μας πρόκειται για εξαιρετική πρόταση. Από αυτό το γκρουπ με έδρα στο Μόναχο, αν δεν πάρεις Χ1 ή Χ2 plug-in, ή Cooper S που ψάχνει για αντίπαλο 25 χρόνια, αυτό το Countryman θα επιλέξεις. Το μαύρο, το δικό μας… Από 22.000 με όλα τα απαραίτητα.

MINI Countryman - SUV

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ