top icon
Blog

Τίποτα στην τύχη από τον ΑΡΣΟΕ

Δεν τα καταφέραμε να είμαστε παρόντες στο 2ο Ράλλυ Τρίπολης ενώ είχαμε προσκληθεί και αναμένοντας τα «επίσημα» (δελτίο Τύπου, φωτογραφίες) παρατηρούμε τα αποτελέσματα και σχολιάζουμε…

Οικογενειακό δίκαιο, σε μάθημα από τον ΑΡΣΟΕ, που στην κυριολεξία δίδαξε το πού απευθύνεται το ιστορικό αυτοκίνητο, οπότε και το πώς προσαρμόζεις την εκδήλωση στα «θέλω» σου και στα «πρέπει» του παιδιού σου.

Τίποτα στην τύχη, και στο Άργος γίνεται δουλειά για την πραγματική στήριξη του ιστορικού αυτοκινήτου, αναβαθμίζοντας την κουλτούρα όσων πιστών, τρόπος που προσελκύει και υπέροχους νέους ανθρώπους.

Μακριά από το πόσα μέτρα είναι η μαύρη Carrera του Χ και τι διαφορά έχουν σε τιμή και διαστάσεις τα Golf πρώτης γενιάς από αυτά της επόμενης. Εδώ μετρούν αξίες συνδεδεμένες με την αγωγή των δημιουργών, που συνδυάζονται με τις αρχές όσων συμμετέχουν σε αυτές τις εκδηλώσεις με οικογενειακό πρόσημο, όπου ο συναγωνισμός λειτουργεί όπως ένα ευφυές επιτραπέζιο παιχνίδι.

Επί του προκειμένου, οι οργανωτές και οι φίλοι τους, από το Άργος και από τις γύρω περιοχές, φροντίζουν για την εφ’ όλης της ύλης υγεία της «μηχανής» τους, ενώ φορούν τα καλά τους και λειτουργούν ως ενωμένες δυνάμεις της φιλοξενίας σε σχέση με αυτοκίνητα και πληρώματα που συμμετέχουν από όλη την Ελλάδα.

Historic Rally Tripolitsa

Πρόκειται για ένα supermini TdP, και εδώ λειτουργεί αμφίδρομα η σχέση με τον μεγάλο αδελφό, διεθνής, κορυφαία εκδήλωση για classic cars που ξεπερνάει τα Βαλκάνια και την Ανατολική Ευρώπη.

Κοινό τους στοιχείο η απόλυτη έκφραση της Regularity διαδικασίας με την τήρηση του άγραφου νόμου της αρχικής φιλοσοφίας της, όπου διατηρείται χαμηλά η μ.ω.τ., ενώ ακονίζεις μυαλό μέσα από ασκήσεις συνδεδεμένες με τον υπολογισμό της, και βέβαια σε συνδυασμό με την πλοήγηση, που ενίοτε συνδυάζεται με εκπλήξεις.

Ποτέ δυσάρεστες, και είναι η ευφυΐα Καράμπελα (πατριάρχης του ιστορικού αυτοκινήτου ο Αργίτης, creator του TdP) που συνδυάζεται με το πάθος του Ανδρέα και του Λεωνίδα Ντούλια όπως εκφράζεται έντιμα, με τη σκληρή δουλειά που απαιτείται ώστε να είσαι συνεπής με τους φιλοξενούμενους-συμμετέχοντες.

Τα αυτοκίνητά τους, με όλη τους την αρχοντιά, τα απολαμβάνεις είτε στις διαδικασίες εκκίνησης και τερματισμού, είτε στον ενδιάμεσο σταθμό στην Τρίπολη, που με τη στήριξη της τοπικής αυτοδιοίκησης πιστοποιεί ότι έχει εξελιχθεί στην ελληνική Σιένα σε σχέση με το ιστορικό αυτοκίνητο και τους ανθρώπους του.

arsoe

Κοινότητα που σέβεσαι

Είναι η οικογενειακή διάσταση που δεν προκύπτει τυχαία, ό,τι χαρακτηρίζει το 2ο Ράλλυ της Τρίπολης από τον ΑΡΣΟΕ, και εδώ επιβεβαιώνεται ότι το ιστορικό αυτοκίνητο προσφέρεται για υψηλού επιπέδου ασκήσεις, όπου το «ladies first» έχει την τιμητική του. Όπως όμως και η ιεροτελεστία, με τη συμμετοχή του γονέα με το παιδί του. Υπεράνω των αποτελεσμάτων, με ζητούμενο να προσθέσεις γνώση και ενδιαφέρον με ήθος και στυλ στον γιο σου και στην κόρη σου, αφού ήδη έχεις μοιραστεί αυτήν τη μαγεία με τη σύντροφο ή τη σύζυγο, όπως βέβαια και με τον καλό φίλο.

Διδάσκει ανθρώπινες σχέσεις το ιστορικό αυτοκίνητο γενικώς, και πόσο μάλλον ειδικώς, σε αυτές τις εκδηλώσεις, που άλλωστε συνδυάζονται πλέον υποδειγματικά και σε ισορροπία με άλλες που διαφοροποιούνται με τον έναν ή τον άλλον τρόπο.

Mini

Διδακτορικό

Στην κατά περίπτωση προσαρμογή αυτοκινήτου και συνοδηγού από τον Πρωταθλητή Άρη Γεωργοσόπουλο, που στην Τρίπολη είχε την τιμή να οδηγήσει στη νίκη την κόρη του Μαρίζα, σε συνδυασμό με το σιέλ Mini πρώτης γενιάς, τριάδα κόσμημα πολλών καρατίων.

Η Μαρίζα Γεωργοσοπούλου, αντίστοιχα γοητευτική με τη μαμά της, «κ. Ελένη του Άρη», προσαρμόστηκε και δημιούργησε, καλύπτοντας τη συμμετοχή με τη γυναικεία ηρεμία που διδάσκει η μαμά της, αλλά και με το τσαγανό του Νικόλα Κοντοπού, του συνήθους υπόπτου, όταν ο Άρης πυροβολεί με το Golf. Είπαμε, ο καθένας στο είδος του, με το παιδί σου να προσθέτει ακούσματα και συναισθήματα που δεν προβλέπονται – και κάποιους, που δεν έχουν ζήσει αυτή την τιμή, ενώ γνωρίζουν τους ανθρώπους, τους ξεπερνάει όλο αυτό, με σεβασμό βαθιά στο κόκκινο.

Volvo 122 S

Στο βάθρο

Άξιοι δεύτεροι και νικητές στην κατηγορία τους, έπειτα από πολύχρονη, συνεπή αλλά και διακριτική παρουσία, ο Κυριάκος Φαρμάκης με συνοδηγό την κ. Μαρία Αθανασοπούλου στη λευκή αμαζόνα. Στο γνωστό σε Volvo 122S του 1964! Με υποστήριξη μέσω του προγράμματος στο κινητό τηλέφωνο, και εδώ δεν απαιτούνται τα όργανα της πυρηνικής επιστήμης ώστε να φορτώσεις συναίσθημα και Κύπελλα σε απονομή που ζηλεύουμε εμείς της Sporting αγωνιστικής έκφρασης.

Alfa Romeo Giulia Sprint

Κόκκινο χαλί για τους τρίτους. Με την κόκκινη Junior που κέρδισε την Πάρνηθα το 2022 ο Μόντε μετρ, ο gentleman Δημήτρης Καλογεράς, είχε δίπλα του τον γιο του Αποστόλη, και είναι γεγονός πως, όταν με το πιο ευρύχωρο Peugeot, συχνά έχει μαζί του και τα δύο αγόρια του.

Στην αναπνοή τους, με διαφορά 0,1 δέκατο του δευτερολέπτου οι τέταρτοι, Τάσος και Ιφιγένεια Δούρου, με το εμβληματικό Mini του Αργίτη Πρωταθλητή. Ο Sir Capitol, πραγματικός πρέσβης του ιστορικού αυτοκινήτου με σημαντική και εύστοχη παρουσία στην πρωτεύουσα του ιστορικού αυτοκινήτου στην Ελλάδα, όπως έχει εξελιχθεί το Άργος. Η Ιφιγένεια αποδείχθηκε ικανή και αποτελεσματική στο βραβευμένο μπάκετ της μαμάς της, κ. Νότας Χελιώτη, που επίσης συμμετείχε.

Νικητές στην κατηγορία τους και όπως πάντα ψηλά στη Γενική οι δικοί μας. Ο Άκης Μερτίνος προσέθεσε βάρος, κύρος και πείσμα στο πράσινο Fiesta, και μπορεί τη σχέση τους να χαρακτήρισε το «Gerry, χάσαμε» σε αγώνα που τους ταιριάζει, αλλά κακά τα ψέματα, η επιστροφή του κ. Κυπραίου κάτι καλό προαναγγέλλει. Sporting αυτός ο συνδυασμός.

Όπως και άλλοι, και αποδείχθηκε στη Βοιωτία. Ολοκληρώνοντας το σημείωμά μας, που επιβεβαιώνει ότι μας στοίχισε η απουσία μας, να υπογραμμίσουμε ότι εκκίνησαν περισσότεροι από 70 συνδυασμοί, όσοι και ολοκλήρωσαν.

Θα επανέλθουμε

Ανεβαίνοντας μεθαύριο στην Πάρνηθα από τη ΦΙΛΠΑ με τον Δημήτρη Βαζάκα στο 240 RS, ενώ θα συμμετάσχουμε στο Legend του ΣΙΣΑ σε λίγες εβδομάδες με το GTiR.

Οι 4T καλύπτουν Τρισκέλιον, ΣΙΣΑ και ΦΙΛΠΑ, οπότε προκύπτει ενημέρωση, όπως βέβαια Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις και Πίνδος και τους αγώνες που προσμετρούν στο θεσμό της ΟΜΑΕ.

Βεβαίως και του κ. Πενταρά, με σεβασμό στο ανάστημά του, όπως πιστοποιείται σε διάφορες σημαντικές διαδικασίες και ηθικής τάξης._ Σ. Χ.

Δείτε τα αποτελέσματα του 2ου Ιστορικού Ράλλυ Τρίπολης στα επισυναπτόμενα αρχεία στο τέλος του άρθρου

Διαβάστε επίσης: 2ο Ιστορικό Ράλλυ Τρίπολης: Μία ακόμα επιτυχία

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

  • Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

    ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ