Τα «908 Hdi-FAP» τερμάτισαν τον αγώνα στην πρώτη και δεύτερη θέση, χαρίζοντας στην Peugeot τη νίκη στις «24 ώρες» του Μαν για πρώτη φορά ύστερα από 16 χρόνια.
Alexander Wurz, Mark Gene & David Brabham έγραψαν το όνομά τους στη βίβλο των νικητών στο Le Mans, ενώ παράλληλα για τη γαλλική εταιρεία αυτή ήταν η πρώτη της νίκη στην κλασική διαδρομή με κινητήρα diesel. Στη δεύτερη θέση με το έτερο 908 ολοκλήρωσαν τον αγώνα οι Stephane Sarrazin, Frank Montagny & Sebastian Bourdais, ενώ ο ταχύτερος γύρος της φετινής διοργάνωσης γράφτηκε και πάλι από ένα Peugeot.
Στην τρίτη θέση του βάθρου των νικητών ανέβηκαν οι περσινοί –και όχι μόνο- νικητές Rinaldo Capello, Tom Kristensen & Alan McNish με το Αudi R15 TDI. Αυτό το πλήρωμα ήταν το μόνο της γερμανικής ομάδας που ανταγωνίστηκε σθεναρά τους τελικούς νικητές και μέχρι την 21η ώρα ήταν «μέσα στο παιχνίδι» της νίκης.
Η φετινή νίκη της Peugeot διέκοψε τη μακρά νικηφόρα πορεία της Αudi, που από το 2000 μέχρι πέρισυ μονοπώλησε τις νίκες (εξαίρεση το 2003, με τη Βentley, που όμως είχε κινητήρα Αudi). Πλέον οι Γάλλοι διαθέτουν στην παρακαταθήκη τους δύο αυτοκίνητα-νικητές του Μαν, το 905 (με τις δύο νίκες του 1993 και του 1994) και το 908.
Οι Lola Aston Martin έκαναν ένα θαυμάσιο αγώνα, με την πρώτη από αυτές (αρ. 007–Charouz, Enge, Mucke) να βρίσκεται στην τέταρτη θέση, εννέα γύρους πίσω από το επικεφαλής αυτοκίνητο και ένα από το Αudi. Η δεύτερη Lola Aston Martin βρίσκεται στην 11η θέση, ενώ ακόμη μία εγκατέλειψε νωρίτερα ύστερα από έξοδο.
Στην κατηγορία LMP2 επικράτησε η Porsche RS Spyder, τερματίζοντας στη δέκατη θέση της γενικής κατάταξης, ενώ στην LM GT1 μια Corvette που ολοκλήρωσε τον αγώνα στη 13η θέση. Όσο για την LM GT2, ήταν υπόθεση των Ferrari F430 GT.
Από τα 55 αυτοκίνητα που ξεκίνησαν τερμάτισαν τα 38, ενώ παρά τη σημερινή της απειλή η βροχή τελικά δεν εμφανίστηκε ποτέ.