top icon
Διάφορα

32ο Ράλλυ Φθιώτιδος: Νικητής ο Κύρκος!

Συγκλονιστικός σε εξέλιξη αποδείχθηκε ο 2ος γύρος του Παν.Π.Ράλλυ, με τους Κύρκο-Πολυζώη να επικρατούν στην τελευταία σούπερ ειδική στην πόλη της Λαμίας μπροστά σε χιλιάδες θεατές.

Μετά το Ολυμπιακό Ράλλυ, οι πρωταγωνιστές του Παν.Π.Ράλλυ βρέθηκαν στην Λαμία για τον 2ο και 3ο γύρο του θεσμού, με κάθε ημέρα του αγώνα να διεξάγεται σε διαφορετικές επιφάνειες, προσμετρώντας ξεχωριστά στη βαθμολογία του Πρωταθλήματος. Η σημερινή πρώτη ημέρα, πραγματοποιήθηκε σε ασφάλτινες επιφάνειες και χαρακτηρίστηκε από τον έντονο συναγωνισμό, τις εναλλαγές στην κορυφή, τα προβλήματα κορυφαίων συνδυασμών και τη μάχη για τη νίκη που κρίθηκε στο τέλος. Συγκεκριμένα, στην τελευταία ειδική του αγώνα, που πραγματοποίηθηκε στην πόλη της Λαμίας και συγκεκριμένα σε δρόμους έξω από το κέντρο, προσελκύοντας χιλιάδες θεατές! Αναμφίβολα, η παρουσία του κόσμου στην συγκεκριμένη ειδική αποτελεί το highlight του αγώνα.


Χιλιάδες θεατές βρέθηκαν στην υπερειδική της Λαμίας. 

Στο αγωνιστικό μέρος, η πρώτη θέση άλλαξε πολλές φορές χέρια, με τους κορυφαίους συνδυασμούς που πάλεψαν για τη νίκη να αντιμετωπίζουν όλοι προβλήματα! Αρχικά, οι Καμιτσάκης-Κολτσίδας με το Lancer EVO IX τέθηκαν επικεφαλής κάνοντας τον ταχύτερο χρόνο στον Μπράλο, μπροστά από τους Κύρκο – Πολυζώη με ίδιο αυτοκίνητο. Οι περσινοί Πρωταθλητές, προσπάθησαν να απαντήσουν στην επόμενη ε.δ., την Καλοσκοπή, αλλά είχαν τη στιγμή τους, όταν και έχασαν με τριψήφιο αριθμό χιλιομέτρων τον έλεγχο του EVO, προσέκρουσαν με το πίσω μέρος σε τσιμεντένιο κράσπεδο και παρέμειναν στο δρόμο μετά από την εξαιρετική αντίδραση του οδηγού. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα ο Λάμπρος Κύρκος να χάσει περισσότερο από 40 δευτερόλεπτα, «πληγώντας» και τον πίσω δεξί τροχό του EVO.

 
Οι νικητές του αγώνα, Λάμπρος Κύρκος και Γιώργος Πολυζώης

Το δράμα, όμως, δνε σταμάτησε εδώ. Αμέσως μετά και συγκεκριμένα στο δρόμο προς την επιστροφή στο σέρβις, ο Στέφανος Καμιτσάκης αντιμετώπισε πρόβλημα με τον τροχό του EVO IX, όταν διαπίστωσαν ότι η ζάντα και τα μπουλόνια είχαν σπάσει και δεν μπορούσε να αντικαταστήσει το ελαστικό. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να τεθούν εκτός αγώνα και η πρώτη θέση να περάσει στα χέρια των Φιλιππίδη-Κορρέ με ακόμα ένα Lancer ένατης γενιάς! Όμως, ούτε αυτοί θα μπορούσαν να αποφύγουν τα προβλήματα, αφού ένα κλαταρισμένο ελαστικό είχε σαν αποτέλεσμα να ψαλιδιστεί η διαφορά τους από τον Κύρκο που είχε επισκευάσει το EVO και πραγματοποιούσε την δική του αντεπίθεση. Ο περσινός Πρωταθλητής Ελλάδος, μείωσε τη διαφορά στα 1,78 δευτερόλεπτα πριν την τελευταία ε.δ., στην οποία και επικράτησε κάνοντας τον ταχύτερο χρόνο την ώρα που ο Φιλιππίδης είχε μία μικρή έξοδο χάνοντας κάθε ελπίδα για τη νίκη.


Φιλιππίδης – Κορρέ (Mitsubishi Lancer EVO IX)

Έτσι, οι Κύρκος – Πολυζώης σημείωσαν τη δεύτερη συνεχόμενη νίκη τους μετά από αυτή στο Ολυμπιακό Ράλλυ και πλέον είναι φαβορί για τον τίτλο, πραγματοποιώντας μία εξαιρετική εμφανίση και αντιδρώντας με αντίστοιχο τρόπο μετά την έξοδο τους. Αντίστοιχη, όμως, ήταν και η παρουσία των Φιλιππίδη-Κορρέ με το EVO IX που τερμάτισαν στη 2η θέση της γενικής αναμφίβολα στην καλύτερη εμφάνιση του έλληνα οδηγού στην άσφαλτο. Αναμφίβολα, εμφανίστηκε σαφώς βελτιωμένος σε αυτή την επιφάνεια, όπου μάλιστα είναι γνωστό ότι δεν διαθέτει την αντίστοιχη εμπειρία στο χώμα. Αύριο στο χώμα αναμένεται να είναι ακόμα πιο ανταγωνιστικός.


Bασίλης και Γιάννης Βελάνης (Mitsubishi Lancer EVO IX)

Την πρώτη τριάδα συμλήρωσαν οι Βασίλης και Γιάννης Βελάνης με το Lancer EVO IX, που έδειξαν να προσαρμόζονται περισσότερο στις απαιτήσεις του αυτοκινήτου στην άσφαλτο, σε σχέση με το χώμα. Πίσω τους, ακολούθησαν οι Νιώρας-Κακαλής με το Subaru Impreza N12 που κινήθηκαν γρήγορα στην άσφαλτο, παρά το γεγονός ότι δεν είναι η αγαπημένη τους επιφάνεια, και ενώ δεν θα εκκινήσουν αύριο στο χωμάτινο σκέλος του αγώνα. Την πρώτη πεντάδα συμπλήρωσαν οι εξαιρετικοί Αναδιώτης-Μακρινός με το Renault Clio Sport, που επικράτησαν και στην F2. Οι περσινοί Πρωταθλητές στην κατηγορία κινήθηκαν εντυπωσιακά για ακόμα μια φορά στην άσφαλτο και κατάφεραν όχι μόνο να επικρατήσουν στην F2, αλλά και να τερματίσουν ψηλά στη γενική κατάταξη μπροστά από συνδυασμούς με ισχυρότερες κατασκευές.


Νιώρας – Κακαλής (Subaru Impreza N12)

Πιο πίσω ακολούθησαν οι «Νίκον»-Πετρόπουλος με ακόμα ένα Lancer EVO IX, με τον Πρωταθλητή του 2002 να προσπαθεί να προσαρμοστεί στο αυτοκίνητο αλλά και να βρει τι ρυθμό μετά την πολύμηνη αποχή του. Σε αντίστοιχο μοτίβο κινήθηκαν και οι Γεροδήμος-Ρέντης με το Honda Civic Type-R που επέστρεψαν στη δράση μετά από τρία ολοκλήρα χρόνια, καταφέρνοντας να τερματίσουν 2η στην F2. Κάτι που δεν ήταν εύκολο, αφού είχαν να αντιμετωπίσουν τους ταχύτατους τοπικούς Φούρλα-Παππά με το Honda Civic που εντυπωσίσαν με τους χρόνους τους, ενώ είχαν και τη στιγμή τους στο δεύτερο πέρασμα από το Μπράλο χάνοντας πολύτιμα δευτερόλεπτα, κατακτώντας όμως την πρώτη θέση στην κατηγορία Ε. Την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Χαλκιάς-Μαχαίρος με το EVO IX με τον οδηγό να πραγματοποιεί μόλις τη δεύτερη εμφάνιση της καριέρας του σε ασφάλτινο αγώνα και οι «Πάζονεν»-Σαριτσόγλου με το Toyota Yaris που φυσιολογικά επικράτησαν στην Α/5. Στους μεγάλους άτυχους του αγώνα, συμπεριλαμβάνονται οι Καμπύλης-Σταμέλος που προδώθηκαν μόλις στην 2η ειδική από τον κινητήρα του πανέμορφου Skoda Fabia S2000 στην πρώτη του εμφάνιση σε ελληνικό αγώνα. Επίσης οι Σπανός-Γκοτοβός εγκατέλειψαν από πρόβλημα στην πολλαπλή εξάτμισης στο Subaru Impreza και οι Χαλδαίος-Σαμαράς με το Citroen C2 R2 με δύο κλαταρισμένα ελαστικά σε μία ειδική.  

 
Αναδιώτης – Μακρινός (Renault Clio Sport)

Ήδη αυτή τη στιγμή οι ετοιμασίες των αυτοκινήτων για τον αυριανό τρίτο γύρο του Παν.Π.Ράλλυ έχουν ξεκινήσει, με τους μηχανικούς να έχουν ξεκινήσει την μετατροπή των αυτοκινήτων από ασφάλτινα σε χωμάτινα. Ο αυριανός αγώνας περιλαμβάνει τέσσερις ειδικές διαδρομές συνολικού μήκους 41 χιλιομέτρων και ξεκινάει στις 10:43 με την ε.δ. Γραμμένη. Αναλυτικά αποτελέσματα μπορείτε να βρείτε στο www.omae-epa-live.gr. _Π.Τ.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ