Μια άλλου είδους αγωνιστική ομάδα υποδέχτηκε πριν από λίγες ημέρες το Αυτοκινητοδρόμιο Μεγάρων.

Πρόκειται για την ολλανδική SEG Racing Academy η οποία δημιουργήθηκε το 2015 και δραστηριοποιείται στο χώρο της αγωνιστικής ποδηλασίας, με στόχο να “εκπαιδεύσει” ποδηλάτες οι οποίοι στη συνέχεια θα είναι ικανοί να στελεχώσουν τις μεγαλύτερες επαγγελματικές ομάδες. Η “ακαδημία”, που διαθέτει τρεις προπονητές, ένας εκ των οποίων ο πολλάκις πρωταθλητής Ελλάδας, Βασίλης Αναστόπουλος, δημιουργήθηκε από τους Martijn και Eelco Berkhout, αθλητικούς μάνατζερ ποδοσφαίρου, ποδηλασίας και μουσικής.

Απο τον πρώτο χρόνο λειτουργίας της η ομάδα εχει επιλέξει να κάνει τη χειμερινή της προετοιμασία στην Ελλάδα και πιο συγκεκριμένα στο Λουτράκι -πόλη που φιλοδοξεί να καθιερωθεί στις επιλογές των ποδηλατικών ομάδων ως ιδανικός τροπος προετοιμασίας-, όπου φιλοξενείται στις εγκαταστάσεις της Club Hotel Casino Loutraki.

Ήδη το 2015 τρεις αθλητές της κατάφεραν να υπογράψουν συμβόλαιο συνεργασίας με ομάδες που αγωνίζονται στο Pro Tour.

Στο πλαίσιο της βελτίωσης της τεχνικής της ομαδικής χρονομετρησης, οι ποδηλάτες της SEG Racing Academy την Πέμπτη 15 Ιανουαρίου βρέθηκαν στην πίστα των Μεγάρων, όπου σε απόλυτα ελεγχόμενο περιβάλλον εκτέλεσαν ιδανικά την προπόνησή τους. Η ομάδα θα επιστρέψει στο Λουτράκι στα μεσα Φεβρουαρίου, για να πραγματοποιήσει το δεύτερο και τελευταίο στάδιο της χειμερινής της προετοιμασίας.

Μαζί με τον Έλληνα πολυπρωταθλητή, τους νέους ποδηλάτες προπονούν οι Peter Schep (3 φορές συμμετοχή σε Ολυμπιάδες, 1 χρυσό, 3 ασημένια και 2 αργυρά σε Παγκόσμια Πρωταθλήματα Πίστας) και Michiel Elijzen (επί σειρά ετών αθλητής Pro Tour με την Rabobank, Lotto και Coffidis).

Σχετικά με τις σκέψεις της κυβέρνησης για αύξηση των τελών στα παλιάς τεχνολογίας αυτοκίνητα, πιστεύω πως...

Αποτελέσματα

Είναι άδικο γιατί τα διαθέτουν άνθρωποι με χαμηλό εισόδημα που δεν μπορούν να αποκτήσουν ένα σύγχρονο καθαρότερο όχημα
100% (1 ψήφος)
Είναι σωστό μέτρο, καθώς η αυξημένη ρύπανση στις μεγαλουπόλεις έχει σημαντικές επιπτώσεις στην υγεία των κατοίκων
0% (0 ψήφοι)
Θα πρέπει να δοθούν σημαντικά οικονομικά κίνητρα αντικατάστασης του γηρασμένου στόλου
0% (0 ψήφοι)
Θα πρέπει να ενισχυθούν τα Μ.Μ.Μ. και υπηρεσίες τύπου car sharing για να εξυπηρετηθούν όσοι δεν μπορούν να αποκτήσουν νέο αυτ/το
0% (0 ψήφοι)
Total votes: 1
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά