Έλληνες στη μάχη! Λίγες ώρες πριν οι Χρυσόστομος Καρέλλης και Ηλίας Παναγιωτούνης περάσουν τη ράμπα της αφετηρίας του EKO Ράλλυ Ακρόπολις, οδηγούμε αυτή τη φορά σε χωμάτινη επιφάνεια, το Citroen DS3 R3 Max! 

Μας έγινε συνήθεια. Να δοκιμάζουμε το αγωνιστικό αυτοκίνητο του Χρυσόστομου Καρέλλη την παραμονή του Ράλλυ Ακρόπολις. Τον περασμένο χρόνο ήταν το 208 R2, φέτος το DS3 R3. Κοινός παρονομαστής ο Όμιλος Συγγελίδη, που στηρίζει με συνέπεια τις ευαισθησίες του συνεργάτη του. Κοσμεί τους αγώνες ο Χρυσόστομος και την αγορά ο κ. Καρέλλης. Για τον συνοδηγό του, Ηλία Παναγιωτούνη, τι να γράψεις; Ένας υπέροχος άνθρωπος με τη δική του ιστορία πλέον, που ξεχωρίζει για την ειλικρίνειά του. Όπως ο μπαμπάς του και συναθλητής μας, Λάζαρος!

Την προσπάθεια συντονίζει ο διεθνής Στέλιος Φάκαλης, οι μηχανικοί είναι Έλληνες και Ιταλοί, και σύμβουλος σε τεχνικά θέματα είναι ο Λευτέρης Σωτήρχος. Ένας άσος-ατού σε μια ομάδα με έδρα τη Φινλαμία, στοιχείο που ευαισθητοποιεί και ενθουσιάζει.

Με το DS3-R3 max στη Λυγαριά

Είναι οι εικόνες από το άλλοτε εδώ που σε συγκλονίζουν. Ο Πάνος Χατζητσοπάνης, ο Πρωταθλητής, είναι εκεί δίπλα στον Χ.Κ., ενώ όποια πέτρα και αν σηκώσεις θα βρεις τον Γιώργο Ντότσικα και τον αεικίνητο Σπύρο Έξαρχο. Υπέροχοι ένας-ένας, οπότε και αποτελεσματικοί ως ομάδα, καταθέτοντας σεβασμό στο πλήρωμα και στο γεγονός.

Σκέφτεσαι ότι το αυτοκίνητο μόλις βγήκε από την έκθεση, και βέβαια νιώθεις πολύ όμορφα που η Citroen Hellas στηρίζει. Σπάνια πρακτική, οπότε παίρνει και την ανάλογη διάσταση.

Το αυτοκίνητο, ένα κουκλί-σπαζοκεφαλιά των 240 ίππων στα περίπου 1.300 κιλά, θέλει τρόπο. Θέλει τύπους όπως τον Χρυσόστομο, τον Λευτέρη και τον Πάνο. Είναι το turbo που δείχνει συμπαίκτης, αλλά αν δεν το σεβαστείς μπορεί να αστοχήσεις. Φτάνεις πολύ γρήγορα από τα πολλά στα λίγα χιλιόμετρα και, ευτυχώς, έχεις φρένα για άσφαλτο και χειρόφρενο για dirt games. H ανάρτηση θέλει πολλή δουλειά, αλλά αυτή η πιο σύγχρονη από τη δική μας γενιά οδηγών ξέρει. Και απαιτεί. Και προσαρμόζει, ενώ δεν έχουμε καμία αμφιβολία πως το σύνολο γρήγορα θα δέσει με το πλήρωμα.

Μας άρεσαν: οι άνθρωποι.

Δε μας άρεσε: ο επιλογέας-πεταλούδα, που τραβάς και ανεβάζει, και σπρώχνεις και κατεβάζει από την 6η στην 1η. Μας πήρε χρόνο να το συνηθίσουμε, στοιχείο που προδίδει ότι μεγαλώσαμε.

Τι θα θέλαμε; Να απολαύσουμε τον τέλειο αγώνα από αυτήν τη συμμετοχή, που δημιουργεί το τέλειο σύνολο συναγωνισμού με την 4Τ-Κλειώ μας, την οποία μοιράζονται οι κύριοι El Nak Jr-Ανδρέας Βίγκος.

Καλό δρόμο σε δύο συμμετοχές που αναβαθμίζουν την ελληνική παρουσία στο χώμα και την απογειώνουν εκτός μπάκετ.

Στοιχείο απαραίτητο στο δρόμο για την επιστροφή του αγώνα μας στο WRC._ Στρατισίνο

TEXNIKA ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ

ΚΥΒΙΣΜΟΣ: 1.598 κ.εκ.

ΙΣΧΥΣ: 234 ίπποι/4.500 σ.α.λ.

ΡΟΠΗ: 430 Nm/3.250 σ.α.λ.

ΕΙΔΙΚΗ ΙΣΧΥΣ: 146 ίπποι/λίτρο

ΜΕΤΑΔΟΣΗ

ΚΙΝΗΣΗ: Στους εμπρός τροχούς (Μπλοκέ διαφορικό της ZF)

ΚΙΒΩΤΙΟ: Σειριακό ηλεκτρονικά ελεγχόμενο έξι σχέσεων

ΦΡΕΝΑ: Αεριζόμενοι δίσκοι της Alcon (330x34 εμπρός) (300x8 πίσω)

ΑΝΑΡΤΗΣΗ

ΕΜΠΡΟΣ: Γόνατα ΜακΦέρσον

ΠΙΣΩ:

ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ: BOS ρυθμιζόμενα

ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ

ΜΗΚΟΣxΠΛΑΤΟΣ: 3.984x1.715

ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ: 2.465

ΜΕΤΑΤΡΟΧΙΟ: 1.520 (εμπρός) - 1.490 (πίσω)

ΔΟΧΕΙΟ ΚΑΥΣΙΜΟΥ: 67 λίτρα

ΒΑΡΟΣ: 1.230 κιλά με το πλήρωμα

Σχετικά με τις σκέψεις της κυβέρνησης για αύξηση των τελών στα παλιάς τεχνολογίας αυτοκίνητα, πιστεύω πως...

Αποτελέσματα

Είναι άδικο γιατί τα διαθέτουν άνθρωποι με χαμηλό εισόδημα που δεν μπορούν να αποκτήσουν ένα σύγχρονο καθαρότερο όχημα
100% (1 ψήφος)
Είναι σωστό μέτρο, καθώς η αυξημένη ρύπανση στις μεγαλουπόλεις έχει σημαντικές επιπτώσεις στην υγεία των κατοίκων
0% (0 ψήφοι)
Θα πρέπει να δοθούν σημαντικά οικονομικά κίνητρα αντικατάστασης του γηρασμένου στόλου
0% (0 ψήφοι)
Θα πρέπει να ενισχυθούν τα Μ.Μ.Μ. και υπηρεσίες τύπου car sharing για να εξυπηρετηθούν όσοι δεν μπορούν να αποκτήσουν νέο αυτ/το
0% (0 ψήφοι)
Total votes: 1
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά