top icon
Παρουσιάσεις

BMW M5: την οδηγήσαμε!

Tο δυνατότερο αυτοκίνητο στην ιστορία της BMW είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε το περασμένο Σάββατο στους δρόμους νότια του Mονάχου

H BMW M5 στην τέταρτη γενιά της (το 1984 πρωτοπαρουσιάστηκε το μοντέλο με τον ίδιο κωδικό) φορά τον πρώτο 10κύλινδρο –εκτός F1– κινητήρα της βαυαρικής εταιρείας και εφοδιάζεται αποκλειστικά με επτατάχυτο(!), ημιαυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων SMG. O V10 των 4.999 κεκ. αποδίδει 507 ίππους/7750 σ.α.λ. και ροπή 53 χλγμ./6100 σ.α.λ., αν και με το πάτημα του πλήκτρου «power» δίνεται η δυνατότητα στον οδηγό να επιλέξει μια πιο ήρεμη απόδοση, «μόλις» 400 ίππων. Έτσι, παρά το μεγάλο βάρος των 1830 κιλών η M5 έχει εκρηκτικές πραγματικά επιδόσεις: το αυτοκίνητο επιταχύνει από 0-100 σε 4,7’’, καλύπτει τα 1000 μ. από στάση σε 22,7’’ αλλά έχει τελική ταχύτητα μόλις 250 χλμ./ώρα λόγω ηλεκτρονικού κόφτη. Στην πράξη, η M5 ταξιδεύει με άνεση με 250 (η τελική της θα ξεπερνούσε, σύμφωνα με υπολογισμούς, τα 315 χλμ./ώρα χωρίς περιοριστή) και συμπεριφέρεται σαν πραγματικό σπορ αυτοκίνητο σε μικτή διαδρομή, χάρη στις ηλεκτρονικά ελεγχόμενες αναρτήσεις, τα πανίσχυρα φρένα, το ελεγχόμενο πίσω διαφορικό τύπου Torsen και το εκπληκτικό κιβώτιο SMG, το οποίο εξασφαλίζει αστραπιαίες αλλαγές, κατά 20% ταχύτερες της M3 (σε 0,065’’), δηλαδή, επιπέδου… Formula 1!

H M5 δεν είναι μόνο η χαρά του πραγματικού οδηγού αλλά και του μύστη των ηλεκτρονικών παιχνιδιών. Aπό την κεντρική οθόνη, ο οδηγός μπορεί να προσαρμόσει στα γούστα του ένα συγκεκριμένο σετάρισμα του αυτοκινήτου (απόσβεση ανάρτησης, πρόγραμμα SMG, ισχύς κινητήρα, λειτουργία DSC κτλ.) και να το επιλέγει με το πάτημα ενός πλήκτρου στο τιμόνι. Περισσότερα για το… μαγικό κόσμο της M5 στους 4T Oκτωβρίου!_A.T. ([email protected])

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ