top icon
Δοκιμές

Δοκιμάζουμε το Nissan Pulsar 1.2 DIG-T

Στη βενζινοκίνητη έκδοσή του το Nissan Pulsar φοράει τον υπερτροφοδοτούμενο 1.200άρη κινητήρα των 115 ίππων, που συναντάμε σε αρκετά μοντέλα της Nissan και της Renault.

Στη βενζινοκίνητη έκδοσή του το Nissan Pulsar φοράει τον υπερτροφοδοτούμενο 1.200άρη κινητήρα των 115 ίππων, που συναντάμε σε αρκετά μοντέλα της Nissan και της Renault.

 

Και με αυτόν τον κινητήρα (μιας και διατίθεται και με τον 1.500άρη ντίζελ), το Pulsar συνεχίζει να προσφέρει ένα ιδιαίτερα ομοιογενές σύνολο, σε σημείο που δε θα προβληματίσει για κανένα λόγο τον οδηγό του. Είναι όσο άνετο χρειάζεται, χωρίς να επιβαρύνονται οι κλίσεις στις στροφές, αλλά και χωρίς να προδιαθέτει τον οδηγό. Είναι όσο σβέλτο χρειάζεται, με ένα ροπάτο κινητήρα, αν και, όσο ανεβαίνουν οι ενδείξεις του ταχυμέτρου, τόσο δείχνει κάπως να λαχανιάζει, καθώς αραιώνει και η κλιμάκωση του κιβωτίου του. Η κατανάλωσή του βρίσκεται κατά μέσο όρο στα 7,8 λίτρα/100 χλμ., μπορεί να πλησιάσει κοντά στα 6 λίτρα/100 χλμ. σε ένα ήρεμο ταξίδι εντός ορίων, όσο όμως το πιέζεις, τόσο αυξάνεται η κατανάλωση.

Τα υλικά του εσωτερικού είναι ικανοποιητικά, χωρίς ωστόσο να φθάνουν στο επίπεδο των κορυφαίων προτάσεων της κατηγορίας. Ο μόνος τομέας στον οποίον πραγματικά ξεχωρίζει είναι αυτός των χώρων, κατά κύριο λόγο των πίσω επιβατών, όπου υπερτερεί ακόμα και έναντι μοντέλων της μεγαλύτερης κατηγορίας, τη στιγμή που το πορτ μπαγκάζ του έχει χωρητικότητα 385 λίτρα.

Μοιραία, λοιπόν, τίθεται και το δίλημμα επιλογής σε σχέση με την ντίζελ έκδοση των 1,5 λίτρων του Pulsar. Από πλευράς επιδόσεων, έχουμε ισοδυναμία στην επιτάχυνση από στάση, ενώ στις ρεπρίζ το 1.2 υπερτερεί χαμηλά, και πιο ψηλά το ντίζελ χτίζει μία μικρή διαφορά.

Το πετρελαιοκίνητο υπερτερεί στο κόστος χρήσης (7,8 λίτρα/100 χλμ. βενζίνης έναντι 6,2 λίτρων/100 χλμ. πετρελαίου, με το τελευταίο επιπλέον να απαλλάσσεται και από την πληρωμή τελών κυκλοφορίας), αλλά είναι ακριβότερο κατά τουλάχιστον 2.000 ευρώ (18.290 ευρώ έναντι 16.290 ευρώ στην έκδοση Αcenta, η οποία πριμοδοτείται με μία έκπτωση 800 ευρώ). Κάτι που σημαίνει ότι αυτή η οικονομική διαφορά χρειάζεται γύρω στα 40.000 χλμ. για να αποσβεστεί. Μπορεί σε ανταγωνιστικά μοντέλα, όπου η βενζινοκίνητη γκάμα αποτελείται από ατμοσφαιρικά σύνολα, η επιλογή του ντίζελ να είναι μονόδρομος, εδώ όμως μπορεί κάποιος, που δεν έχει μεγάλες απαιτήσεις χιλιομετρικών αποστάσεων σε ετήσια βάση, να στραφεί στο Pulsar 1.2 DIGT._ Σ. Τ.

Nissan Pulsar 1.2 DIGT

Κυβισμός: 1.197 κ.εκ.

Ισχύς: 115 ίπποι/4.500 σ.α.λ.

Ροπή: 19,4 χλγμ./2.000 σ.α.λ.

Κιβώτιο: Χειροκίνητο 6 σχέσεων

Ανάρτηση εμπρός: Γόνατα ΜακΦέρσον, αντιστρεπτική

Ανάρτηση πίσω: Ημιάκαμπτος άξονας, αντιστρεπτική

Διάσταση ελαστικών: 195/60/16

ΜΗΚ.xΠΛ.xYΨ.: 4.387×1.768×1.520 χλστ.

Μεταξόνιο: 2.700 χλστ.

Χώρος αποσκευών: 385 λίτρα

Βάρος: 1.337 κιλά

Εκπομπή CO2: 117 γρ./χλμ.

 

ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ (τιμές 4Τ)

0-100 χλμ./ώρα: 11,2 δλ.

50-80 χλμ./ώρα με 3η: 4,8 δλ.

80-110 χλμ./ώρα με 4η/5η: 5,3/7,8 δλ.

120-140 χλμ./ώρα με 5η/6η: 9,4/14,5 δλ.

0-400 μ.: 17,7 δλ. (125 χλμ./ώρα)

0-1.000 μ.: 32,8 δλ. (157 χλμ./ώρα)

120-0 χλμ./ώρα: 58,8 μ.

Μέση κατανάλωση: 7,8 λίτρα/100 χλμ.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ