top icon
Δοκιμές

Δοκιμάζουμε το Peugeot 4007 2.4 Auto

Καθ’ ομοίωσιν αλλά όχι κατ’ εικόνα του Outlander, το «4007» αποτελεί την πρώτη απόπειρα της Peugeot στην κατηγορία των SUV.

Κατασκευασμένο στην Ιαπωνία, το «4007» είναι το ένα από τα τρία SUV που προέκυψαν από τη συνεργασία Mitsubishi-PSA. Αν εξαιρέσει κανείς τις απαραίτητες εξωτερικές διαφοροποιήσεις, στην ουσία δεν αλλάζει κάτι. Ικανοποιητική ποιότητα κατασκευής, καλή οδική συμπεριφορά, ευρυχωρία στο εσωτερικό και ευελιξία (το «4007», προς το παρόν τουλάχιστον, θα εισάγεται μόνο σε 7θέσιες εκδόσεις). Το σύστημα τετρακίνησης υιοθετεί έναν ηλεκτρονικά ελεγχόμενο συμπλέκτη, ενώ κάτω από το καπό του αυτοκινήτου της δοκιμής συναντάμε το ροπάτο κινητήρα των 2.400 κ.εκ. Αντίστοιχα, στο εσωτερικό δεν υπάρχουν αποκλίσεις σε σχέση με το C-Crosser και το Outlander.
Στην προκειμένη περίπτωση, η διαφοροποίηση προέρχεται από το κιβώτιο τύπου CVT, το οποίο διαθέτει και σειριακή χειροκίνητη λειτουργία με 6 προεπιλεγμένες σχέσεις, που φαίνεται να συνδυάζεται ιδανικά με το συγκεκριμένο κινητήρα. Έτσι, στην επιτάχυνση από στάση η αυτόματη έκδοση αποδεικνύεται ελάχιστα πιο αργή από τη χειροκίνητη. Αξιοποιώντας τη δυνατότητα για σειριακή λειτουργία, οι αλλαγές είναι πραγματικά ταχύτατες, ενώ τα «αυτιά» πίσω από το τιμόνι αποδεικνύονται βολικά.
 
Με την κλιμάκωση δε φαίνεται να υπάρχει κανένα θέμα, παρά μόνο με την εξαιρετικά μακριά 6η, η χρήση της οποίας είναι overdrive. Είναι ενδεικτικό ότι στις μετρήσεις των ρεπρίζ δεν μπορούσε να ξεπεράσει τα 120 χλμ./ώρα. Στη θέση «D», στην πλήρως αυτόματη λειτουργία, τα σχόλια είναι και πάλι θετικά. Μόνο αν αποφασίσεις να κινηθείς σβέλτα, σε δρόμο με στροφές, ξενίζει η λειτουργία του κιβωτίου, που σε κάθε βαθύ πάτημα του γκαζιού στέλνει τις στροφές ψηλά, κοντά στον κόφτη.
 

Αυτό αυξάνει το θόρυβο που φτάνει στην καμπίνα αλλά και την κατανάλωση, η οποία άγγιξε τα 14,7 λίτρα/100 χλμ. Συγκριτικά αναφέρουμε ότι η αντίστοιχη χειροκίνητη έκδοση του Outlander κατανάλωνε περί τα 1,5 λίτρα λιγότερο. Για όσους, λοιπόν, προτιμούν την άνεσή τους, το CVΤ του «4007» την προσφέρει, χωρίς να χρειάζονται υποχωρήσεις σε επιδόσεις, φυσικά με το ανάλογο τίμημα: 36.150 ευρώ κοστίζει η αυτόματη έκδοση, όταν το κόστος της χειροκίνητης ανέρχεται στα 33.900 ευρώ.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ