Δοκιμές Δοκιμές ελαστικών

Continental ContiSportContact

Δώδεκα κορυφαίες εταιρείες βελτίωσης κινητήρων συναντήθηκαν στην πίστα δοκιμών Nardo της νότιας Ιταλίας, με τον φιλόδοξο στόχο να δημιουργήσουν νέα ρεκόρ ταχυτήτων στην πιο γρήγορη πίστα του κόσμου.

Δώδεκα κορυφαίες εταιρείες βελτίωσης κινητήρων συναντήθηκαν στην πίστα δοκιμών Nardo της νότιας Ιταλίας, με τον φιλόδοξο στόχο να δημιουργήσουν νέα ρεκόρ ταχυτήτων στην πιο γρήγορη πίστα του κόσμου. Οι εταιρείες προσκλήθηκαν στη δοκιμή από τους κοινούς διοργανωτές Continental και το γερμανικό περιοδικό «AutoBild sportscars». Ο σκοπός δεν ήταν μόνο να διαπιστώσουν τη μέγιστη ταχύτητα που τα σούπερ σπορ αυτοκίνητα είναι ικανά να φθάσουν. Εστίασαν επίσης στις ικανότητες απόδοσης των ελαστικών που προμήθευσε η Continental με εγκεκριμένη ταχύτητα 300 χλμ/ώρα.
 
Η Porsche Cayenne Turbo R της Enco Tuning, με ελαστικά ContiCrossContact UHP, έφτασε την τελική των 294,5 χλμ/ώρα στην πίστα των 12,6 χλμ, ενώ η 997 Porsche Turbo της TechArt έφτασε τα 334,5 χλμ/ώρα με ελαστικά ContiSportContact 3. H Μercedes CLS-Rocket της Brabus με ελαστικά ContiSportContact V max  έφθασε τα 365,7 χλμ/ώρα. Η βελτιωμένη 911 Porsche Cabrio της 9ff έφτασε το ρεκόρ των 380,5 χλμ/ώρα, φορώντας επίσης ContiSportContact Vmax. Όλες οι δοκιμές για τα ρεκόρ καταγράφηκαν, χρονομετρήθηκαν και επιβεβαιώθηκαν από  το Γερμανικό Τεχνικό Ελεγκτικό Όργανο «TUV Sud».
 
Οι απαιτήσεις στα ελαστικά ήταν διαφορετικές όπως και τα αυτοκίνητα. Ενώ τα μεγάλης ιπποδύναμης SUV χρειάζονται ειδικά ελαστικά με μέγιστο δείκτη φορτίου και ταχύτητας, όπως αυτό του ContiCrossContact UHP, άλλα βελτιωμένα αυτοκίνητα χρειάζονταν προϊόντα όπως το ContiSportContact 3, το οποίο εξασφαλίζει δυνατούς χειρισμούς και μικρές αποστάσεις φρεναρίσματος. Το ContiSportContact Vmax είναι ειδικό γιά ρεκόρ ταχυτήτων πέραν των 300 χλμ/ώρα, καθώς αυτό το ελαστικό έχει επιτραπεί για δοκιμές ταχυτήτων μεγαλύτερες και από τα 360 χλμ/ώρα, για τις οποίες έχει ήδη εγκριθεί.
 
Η Continental Corporation αποτελεί κορυφαίο προμηθευτή ελαστικών, συστημάτων πέδησης, τμημάτων σασί, ηλεκτρονικών οχημάτων και τεχνικών ελαστομερών. Το 2005 η εταιρεία πραγματοποίησε 13,8 δις ευρώ σε πωλήσεις. Σήμερα απασχολεί παγκοσμίως 85.000 υπαλλήλους.
 

Πιστεύετε ότι η ΕΕ πρέπει να θεσπίσει ακόμα πιο αυστηρές προδιαγραφές στο μέσο όρο εκπομπών CO2 του στόλου των αυτοκινητοβιομηχανιών;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου