top icon
Δοκιμές ελαστικών

Continental: η Αθήνα επιλογή για την παρουσίαση των νέων ελαστικών της

.

Η επιτυχής διοργάνωση των Ολυμπιακών Αγώνων του 2004 και η προβολή της Αθήνας σίγουρα συνετέλεσαν στο να βρεθεί η πρωτεύουσα της Ελλάδας ψηλά στη λίστα επιλογών των κατασκευαστών για παγκόσμιες ή πανευρωπαϊκές παρουσιάσεις των νέων προϊόντων τους.

Έτσι, από τον Ιανουάριο μέχρι σήμερα, πραγματοποιήθηκαν στην Αθήνα δύο εκδηλώσεις μεγάλου βεληνεκούς, ενώ θα γίνει πολύ σύντομα άλλη μία. Ο λόγος για την παγκόσμια παρουσίαση της νέας BMW σειράς 3, που αφορούσε τους εμπορικούς αντιπροσώπους της εταιρείας απ’ όλο τον πλανήτη, την πανευρωπαϊκή παρουσίαση του νέου ελαστικού της Continental, «ContiPremuimContact 2», και την παρουσίαση της Cadillac GTS, που θα γίνει τις επόμενες ημέρες. Προσπαθήσαμε, λοιπόν, να φωτίσουμε σε μια από τις τρεις εκδηλώσεις, αυτήν της Continental, τη λογική η οποία οδήγησε στην επιλογή της Αθήνας και τις λεπτομέρειες για την οργάνωση του όλου εγχειρήματος.

Κυρίαρχος λόγος για την επιλογή της Αθήνας ήταν η χορηγία της Continental στο Μουντιάλ του 2006, το οποίο διοργανώνεται στη Γερμανία. Η Continental είναι γερμανική εταιρεία και οι Γερμανοί ήθελαν κατά τη διάρκεια της παρουσίασης του νέου τους ελαστικού να προβάλουν και τη χορηγία τους στο Μουντιάλ της πατρίδας τους. Τι καλύτερο, λοιπόν, από το να συνδυαστεί η παρουσίαση του ελαστικού με έναν αγώνα για τα προκριματικά του Μουντιάλ ανάμεσα στην πρωταθλήτρια Ευρώπης, Ελλάδα, και τη Δανία;

Έτσι, η τελική απόφαση για την επιλογή της Αθήνας ως τόπου παρουσίασης πάρθηκε το Δεκέμβριο του 2004 και οι ημερομηνίες ταυτίστηκαν με το παιχνίδι της Εθνικής μας (9-10/2). Από κει και πέρα, ανέθεσαν σε μια γερμανική εταιρεία την οργάνωση της εκδήλωσης.

Η εταιρεία αυτή συνεργάστηκε στην Ελλάδα με την Promauto (τηλ.: 210.6545.356) για την ανεύρεση του κατάλληλου τόπου δοκιμών και την οργάνωση της διαδικασίας. Πρώτη προϋπόθεση που έθεσαν οι Γερμανοί ήταν η ποιότητα της ασφάλτου. Εξετάσθηκαν πολλά μέρη και απορρίφθηκαν κάποια από αυτά, λόγω ποιότητας ασφάλτου, προτού καταλήξουν στο χώρο του Ολυμπιακού Κωπηλατοδρομίου στο Σχινιά. Ο λόγος που βάρυνε στην επιλογή του Κωπηλατοδρόμιου ήταν η απαίτηση των Γερμανών για σταθερή και συνεχή παροχή νερού με πίεση 8 bar. Τέτοια δυνατότητα δεν υπάρχει από το δίκτυο ύδρευσης. Η Ολυμπιακή διαδρομή,όμως, τροφοδοτείται από ποτάμι και μπορούσε να χρησιμοποιηθεί ως δεξαμενή, από την οποία αντλούνταν το νερό και ψεκαζόταν ο δρόμος που βρίσκεται ανάμεσα στις κερκίδες και το νερό.

Εκεί έγινε και η δοκιμή για φρενάρισμα στο βρεγμένο, ενώ στο πάρκινγκ διαμορφώθηκε με κορύνες μια διαδρομή η οποία ήταν επίσης όλη βρεγμένη και χρησιμοποιήθηκε για την αξιολόγηση της συμπεριφοράς του ελαστικού σε βρεγμένο οδόστρωμα. Πέρα απ’ τις τεχνικές δυνατότητες που υπήρχαν εκεί, η όλη συνεννόηση για τη χρήση του Ολυμπιακού Κωπηλατοδρόμιου είχε τις δικές της δυσκολίες. Οι εγκαταστάσεις ανήκουν στην εταιρεία «Ολυμπιακά Ακίνητα» και, σε συνεργασία με τη Γενική Γραμματεία Αθλητισμού, χρειάστηκε να γίνει πολλή δουλειά για να εγκριθεί η χρήση τους, να βαφτούν, να καθαριστούν και να διατεθούν γι’ αυτήν την εκδήλωση.
Υπήρξαν αρκετές δυσκολίες, οι οποίες υπερκεράστηκαν χάρη στη φιλότιμη προσπάθεια κάποιων ανθρώπων, και οι Γερμανοί έμειναν τελικά ευχαριστημένοι με την ποιότητα της εκδήλωσης.

Σίγουρα, η οικονομία της χώρας μας έχει ανάγκη τη δημιουργία τέτοιων εκδηλώσεων και, εξ όσων είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε, το Υπουργείο Τουρισμού είναι ένθερμος υποστηρικτής της υπόθεσης. Όπως είναι γνωστό, η χώρα που κυριαρχεί στις ευρωπαϊκές παρουσιάσεις είναι η Ισπανία, όπου προτιμούν να πηγαίνουν όλοι οι κατασκευαστές. Τι περισσότερο προσφέρουν οι εταίροι μας στην Ε.Ε. από εμάς; Πιθανότατα, είναι θέματα οικονομικά–φορολογικά αυτά που παίζουν τον καθοριστικό ρόλο._ Τ. Π.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ