Δοκιμές Δοκιμές ελαστικών

Δύο νέα ελαστικά από την Dunlop

Στο Μονπελιέ της Γαλλίας, στην πίστα δοκιμών στο Μιρεβάλ, παρουσιάστηκαν τα δύο νέα ελαστικά της Dunlop με τον κωδικό SP QuattroMaxx και SP StreetResponse.

Το πρώτο αφορά οχήματα SUV, ενώ το δεύτερο συγκαταλέγεται στην κατηγορία των θερινών ελαστικών. Το QuattroMaxx, είναι ένα θερινό ελαστικό για SUV υπέρ υψηλών επιδόσεων, και ουσιαστικά σηματοδοτεί και την έναρξη της συνεργασίας της Dunlop με αυτοκινητοβιομηχανίες που διαθέτουν γκάμα SUV. Μερικά παραδείγματα, είναι το νέο VW Touareg, το Audi Q7 και η νέα Mercedes ML που θα παρουσιαστεί στο άμεσο μέλλον. Η παρουσία λύσεων, όπως η χρήση κέβλαρ, αλλά και η τεχνολογία TouchTechnology που είδαμε στο SP SportMaxx TT, σε συνδυασμό με τη σχεδίαση από τον Pinifarina είναι τα στοιχεία που το διαφοροποιούν.
 
Η χρήση κέβλαρ έχει σαν αποτέλεσμα την ακαμψία των πλαϊνών του ελαστικού, κάτι που συνεπάγεται με αυξημένη σταθερότητα στις στροφές, μεγαλύτερη μεταφορά δεδομένων από το δρόμνο και μέγιστη ακρίβεια στην οδήγηση. Διαθέτει ενισχυμένη γόμα (ιδιαίτερα αν αναλογιστούμε το μεγάλο βάρος και το υψηλότερο κέντρο βάρους των SUV), βελτιωμένη ακαμψία του πέλματος, η οποία και βασίζεται στην τεχνολογία της Dunlop για την κατασκευή βαρέων οχημάτων. Παράλληλα, διπλός είναι ο σχεδιασμός του πέλματος, με το εξωτερικό μέρος να διαθέτει χάραξη για στεγνό οδόστρωμα και το εσωτερικό για βρεγμένο. Το νέο Dunlop SP QuattroMaxx θα κυκλοφορεί σε διαστάσεις από 17 - 21 ιντσών με πλάτη από 235 - 315.
 
Το StreetResponse, είναι η πρόταση της Dunlop στην κατηγορία των θερινών ελαστικών. Αυτή είναι η πρώτη φορά που γίνεται η χρήση τεχνολογίας Touch Technology σε αυτοκίνητα της συγκεκριμένης κατηγορίας. Αυτό, συνεπάγεται χρήση του MRT (Μulti Radius Tread Technology), διαθέτοντας φαρδύτερο πέλμα, ασύμμετρο σχεδιασμό και ενισχυμένο σκελετό, ενώ έχει γίνει κατά την κατασκευή του χρήση πυριτίου και πολυμερών. Παράλληλα, διαθέτει κατάλληλο σχεδιασμό για βρεγμένο οδόστρωμα, με φαρδιές κεντρικές και κάθετες αυλακώσεις και διπλό σχεδιασμό πέλματος με εγκοπές στην κεντρική του λωρίδα για καλύτερο κράτημα σε στεγνό και βρεγμένο οδόστρωμα.

Πιστεύετε ότι η ΕΕ πρέπει να θεσπίσει ακόμα πιο αυστηρές προδιαγραφές στο μέσο όρο εκπομπών CO2 του στόλου των αυτοκινητοβιομηχανιών;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου