Δεκατρία χρόνια μετά την παρουσίαση της σειράς Scorpion, η Pirelli επιστρέφει παρουσιάζοντας ένα νέο ελαστικό οικολογικό, πιο οικονομικό, ασφαλές και πιο ήσυχο.

Για αρκετούς η πρωτεύουσα της Καταλονίας, η Βαρκελώνη, συνδυάζει την ιστορία με την πρόοδο, και την τεχνολογική εξέλιξη με το σεβασμό προς το περιβάλλον. Όποιος την έχει επισκεφτεί είναι βέβαιο ότι θα συμφωνήσει μαζί μας. Η αύρα αυτής της πανέμορφης πόλης αρκεί για να δεθείς μαζί της για πάντα. Στην περίπτωση, ωστόσο, της Pirelli υπάρχει και συναισθηματικό-ιστορικό δέσιμο!
Πριν από δεκατρία χρόνια, η ιταλική εταιρεία κατασκευής ελαστικών παρουσίαζε στη Βαρκελώνη τη σειρά Scorpion. Εν έτει 2010 επέστρεψε «στα πάτρια εδάφη», λανσάροντας το πρώτο οικολογικό ελαστικό υψηλών επιδόσεων για SUV οχήματα.
 
Το Scorpion Verde -περί ου ο λόγος- είναι η τελευταία προσθήκη στην γκάμα των οικολογικών ελαστικών της Pirelli, η οποία εγκαινιάστηκε το 2008 με την επιστροφή της σειράς Cinturato. Όπως δήλωσε με μεγάλη περηφάνια ο Φραντσέσκο Γκόρι, διευθύνων σύμβουλος της Pirelli, «στο Scorpion Verde εφαρμόσαμε καινοτόμες λύσεις και υιοθετήσαμε υπερσύγχρονες τεχνικές κατασκευής, προκειμένου να δημιουργήσουμε ένα ελαστικό οικολογικό, αθόρυβο, ασφαλές και ελαφρύ».
 
Πράγματι, το Scorpion Verde ενσωματώνει νανο-γόμες, δηλαδή σύγχρονα πολυμερή που προσαρμόζονται σε διάφορες οδικές συνθήκες, και υβριδικά νήματα, που συνδυάζουν διαφορετικά υλικά για την επίτευξη διάφορων δεικτών απόδοσης. Η χάραξη του πέλματος (τέσσερις βαθιές διαμήκεις αυλακώσεις) επιτυγχάνει καλύτερη πρόσφυση σε βρεγμένες επιφάνειες -γεγονός που διαπιστώσαμε ιδίοις όμμασι στην πίστα Ιντιάντα, όπου και έλαβε χώρα η παρουσίαση-, ενώ μπορεί να απομακρύνει 41 λίτρα νερού από το πέλμα του ανά δευτερόλεπτο, κινούμενο με ταχύτητα 90 χλμ./ώρα.
 
Επίσης, χάρη στα προηγμένα υλικά κατασκευής του, θεωρείται και ένα από τα οικολογικότερα-οικονομικότερα ελαστικά στην αγορά. Συνολικά δύναται να μειώσει έως και 3,9% την κατανάλωση καυσίμου μέσα στην πόλη και 3,4% σε μικτό κύκλο οδήγησης. Παράλληλα, μειώνει τις εκπομπές θορύβου κατά 1 dB, νούμερο που μπορεί να ακούγεται «λίγο», αλλά, για να καταλάβετε τι σημαίνει στην πράξη, θα πρέπει να βρεθείτε, όπως βρεθήκαμε εμείς, σε έναν ειδικά διαμορφωμένο χώρο δοκιμών του ελαστικού, αποστειρωμένο από εξωτερικούς θορύβους, και δε θα πιστεύετε στα μάτια σας ή, καλύτερα, στα αυτιά σας από το αποτέλεσμα... Τα προαναφερθέντα χαρακτηριστικά επιτυγχάνονται, φυσικά, χάρη στη συνολική μείωση στην αντίσταση κύλισης κατά 20%, ενώ, λόγω και του σχεδιασμού του, που του επιτρέπει να χρησιμοποιεί 10% λιγότερες πρώτες ύλες, μειώνει αισθητά τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις κάθε παραγόμενης μονάδας. Το νέο ελαστικό της Pirelli θα διατίθεται στην αγορά από τον Απρίλιο του 2010, ενώ αξίζει να σημειώσουμε ότι έχει ήδη επιλεγεί ως εξοπλισμός πρώτης τοποθέτησης σε μοντέλα όπως το VW Touareg, Audi Q5 κ.ά._ Π. Χ.
 

Πιστεύετε ότι η ΕΕ πρέπει να θεσπίσει ακόμα πιο αυστηρές προδιαγραφές στο μέσο όρο εκπομπών CO2 του στόλου των αυτοκινητοβιομηχανιών;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου