top icon
Παρουσιάσεις

Νέα Citroen C5

Γνωρίζοντας πολύ καλά τα θετικά αλλά και τα αρνητικά της προηγούμενης γενιάς C5, η Citroen αποφάσισε ότι δεν αρκεί μία εξελιγμένη ανάρτηση να λειτουργήσει σαν κράχτης σε μία κατηγορία τόσο απαιτητική, όσο αυτή των μεσαίων προτάσεων.

 Αποφάσισε λοιπόν να διατηρήσει ως λάβαρο την άνεση, αναβαθμίζοντας όμως το συνολικό της πρόσωπο, με τρόπο που να διασφαλίζει ότι ποτέ ξανά δεν θα περάσει απαρατήρητη.

Ξεκινώντας από την εξωτερική εμφάνιση, είναι εμφανής η στροφή προς το δυναμισμό. Το, βασισμένο στην πλατφόρμα 3 της εταιρίας, πλαίσιο ντύνεται με ένα κομψό αμάξωμα, το οποίο διατηρεί αρκετά κοινά στοιχεία με το πρωτότυπο C5 Airscape που έκανε την εμφάνισή του στη διεθνή έκθεση της Φρανκφούρτης.

Το μήκος του νέου C5 έχει αυξηθεί κατά 4 εκατοστά, φτάνοντας αισίως στα 4,78 μέτρα. Αντίστοιχα το πλάτος και το ύψος του ανέρχονται στα 1,86 και 1,45 μέτρα.

Τα μεγέθη αυτά εξασφαλίζουν ένα ανετότατο σαλόνι, ικανό να φιλοξενήσει έως 5 άτομα, καθώς και ένα ανάλογα ικανοποιητικό διαμέρισμα αποσκευών. Στην προκειμένη, ωστόσο, περίπτωση τις εντυπώσεις θα κλέψει η σχεδίαση και, κυρίως, η ποιότητα του εσωτερικού.

Μπορεί η πρακτικότητα να μην έχει την τιμητική της, τα χρησιμοποιούμενα όμως υλικά, το επίπεδο εξοπλισμού και η προσοχή που δείχνει να έχει δοθεί στη λεπτομέρεια, σχεδόν ξεφεύγουν από τα όρια της κατηγορίας. Εκτός από τα συνήθη ηλεκτρονικά βοηθήματα, η νέα C5 προσφέρει έως και 9 αερόσακους, αισθητήρες στάθμευσης εμπρός και πίσω, ηλεκτρικό χειρόφρενο, σύστημα ελέγχου αλλαγής λωρίδας, ενεργά φώτα και, σαν κερασάκι, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα και θερμαινόμενα καθίσματα, με λειτουργία μασάζ!

Εάν αυτά δεν είναι αρκετά, η Citroen δίνει το δικαίωμα στον ενδιαφερόμενο να επιλέξει μεταξύ δύο τύπων αναρτήσεων, ενός συμβατικού, με διπλά ψαλίδια εμπρός και πολλαπλούς συνδέσμους πίσω και της εξελιγμένης Hydractive 3 Plus. Σημειώτεον δε ότι αμφότερες προέρχονται από τη ναυαρχίδα της εταιρίας, C6.

Στον τομέα των κινητήρων, οι Γάλλοι έχουν δώσει, ορθώς, μεγαλύτερο βάρος στους diesel, παρουσιάζοντας 4 σύνολα ισχύος 110-208 ίππων, όλα τους εφοδιασμένα με φίλτρα κατακράτησης σωματιδίων. Για τους βενζινοκινητήρες οι επιλογές είναι τρεις. Στη βάση της γκάμας βρίσκεται ένας τετρακύλινδρος 1,8 λίτρων και 127 ίππων, ακολουθεί ένας δίλιτρος, 143 ίππων, ενώ στην κορυφή δεσπόζει ένας V6 3,0 λίτρων και 215 ίππων.

Το νέο C5 αναμένεται να κυκλοφορήσει στην ελληνική αγορά το πρώτο τρίμηνο του 2008. Τιμές ακόμη δεν έχουν γίνει γνωστές, εάν όμως ακολουθήσουν τα χνάρια της απερχόμενης γενιάς τότε σίγουρα θα μιλάμε για ένα μοντέλο ικανό να ανατρέψει πολλές από τις υπάρχουσες ισορροπίες._Μ.Κ.

Σε συνέχεια της αναγγελίας του Πρωθυπουργού, πιστεύετε πως η πώληση μόνο ηλεκτρικών αυτοκινήτων από το 2030...

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ