top icon
Παρουσιάσεις

Οδηγούμε τη νέα Citroen C4

Η γαλλική εταιρεία αποκάλυψε και επίσημα πρόσφατα το νέο μικρομεσαίο οικογενειακό της μοντέλο, το οποίο και οδηγούμε σήμερα για πρώτη φορά στο Τάνις της Δανίας, μεταφέροντάς σας τις πρώτες εντυπώσεις μας.

Η γαλλική εταιρεία αποκάλυψε και επίσημα πρόσφατα το νέο μικρομεσαίο οικογενειακό της μοντέλο, το οποίο και οδηγούμε σήμερα για πρώτη φορά στο Τάνις της Δανίας, μεταφέροντάς σας τις πρώτες οδηγικές και όχι μόνο εντυπώσεις μας.
 
Έχοντας εγκαταλείψει το μανδύα του διαφορετικού, το νέο Citroen C4, σε αντίθεση με τον προκάτοχό του, δε ξαφνιάζει σχεδιαστικά. Εξωτερικά, δανείζεται στο ρύγχος του στοιχεία από τη μεγαλύτερη C5, ενώ πίσω είναι πιο «κοφτό» με προφανή οφέλη στους εσωτερικούς χώρους για τους επιβάτες και τις αποσκευές. Έτσι, η χωρητικότητα του πορτ μπαγκάζ φτάνει τα 408 λίτρα, έναντι 342 του απερχόμενου μοντέλου, ενώ και οι επιβάτες θα φιλοξενηθούν με μεγάλη άνεση στις πίσω θέσεις. Αυτό όμως που εντυπωσιάζει στο εσωτερικό είναι η έντονη αίσθηση ποιότητας. Καλή εργονομία, πλαστικά με πολύ μαλακή υφή, διακόπτες με αίσθηση που συναντάς μόνο σε μοντέλα της premium κατηγορίας, εντύπωση που επιβεβαιώνεται και από τον τρόπο που η νέα C4 κυλάει πάνω στο οδόστρωμα. 
 
 
Από τα τρία προσφερόμενα βενζινοκίνητα κινητήρια σύνολα της γκάμας της νέας C4 (βλ. 1.4 με 95 ίππους και 1.6 με 120 και 156 ίππους, χάρη στην αρωγή υπερσυμπιεστή στη δεύτερη περίπτωση) στη Δανία ήταν διαθέσιμο μόνο το τελευταίο. Σε αντίθεση με τις δύο μικρότερες εκδόσεις, που συνδυάζονται με 5τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων (σ.σ.: από το Φεβρουάριο η έκδοση των 120 ίππων θα διατίθεται και με 4άρι αυτόματο), η υπερτροφοδοτούμενη C4 προσφέρεται μόνο με ημιαυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων. Αυτό ουσιαστικά ήταν και το μεγαλύτερο αν θέλετε μειονέκτημα του αυτοκινήτου, καθώς ο συγκεκριμένος τύπος μετάδοσης μπορεί να λειτουργεί ομαλά στις περισσότερες συνθήκες, εντούτοις σε αρκετές περιπτώσεις γίνεται κουραστικός για τους επιβάτες. Από εκεί και πέρα, η οδήγηση είναι απροβλημάτιστη, το τιμόνι και τα φρένα διαθέτουν πολύ καλή αίσθηση, ενώ τα 100 χλμ./ώρα έρχονται μέσα σε 8,7 δλ.
 
Περισσότερα στοιχεία αλλά και εντυπώσεις για την ολοκαίνουργια Citroen C4 από το νέο έτος, οπότε και θα δοκιμάσουμε τη νέα μικρομεσαία οικογενειακή πρόταση της γαλλικής εταιρείας στους πάντοτε απαιτητικούς ελληνικούς δρόμους. _4Τ
Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ