top icon
Παρουσιάσεις

Oδηγούμε το νέο Subaru Outback

Έπειτα από μια εικοσαετή καριέρα, το νέο Subaru Outback εισέρχεται πλέον στην πέμπτη γενιά του και συνεχίζει να αποτελεί τη ναυαρχίδα της γκάμας των SUV μοντέλων της εταιρείας.

Έπειτα από μια εικοσαετή καριέρα, το νέο Subaru Outback εισέρχεται πλέον στην πέμπτη γενιά του και συνεχίζει να αποτελεί τη ναυαρχίδα της γκάμας των SUV μοντέλων της εταιρείας.

Αρκετές επεμβάσεις έχουν γίνει στην εμφάνιση, με νέους προφυλακτήρες, μάσκα και φώτα, ενώ βελτιώσεις έχουν γίνει στην αεροδυναμική. Το εσωτερικό πάντα διακρινόταν για την ευρυχωρία και την εξαιρετική ποιότητα κατασκευής, κάτι που ενισχύεται περαιτέρω σε αυτήν τη νέα γενιά. Αν και οι εξωτερικές διαστάσεις έχουν διαφοροποιηθεί ελάχιστα, εντούτοις έχει γίνει αποτελεσματικότερη εκμετάλλευση των εσωτερικών χώρων.

Η βασική φιλοσοφία στα μηχανικά μέρη συνεχίζει να βασίζεται στη συμμετρικότητα που προσφέρει ο συνδυασμός του μπόξερ κινητήρα και της τετρακίνησης AWD. Οι δυνατότητες της τελευταίας έχουν αυξηθεί χάρη στο σύστημα xmode, το οποίο διευκολύνει τον οδηγό συντονίζοντας τη λειτουργία του κινητήρα, των φρένων και του κιβωτίου, διευκολύνοντας την οδήγηση σε δύσκολες συνθήκες, ενεργοποιώντας παράλληλα όπου χρειαστεί και το hill descent, για διατήρηση της ταχύτητας σε απότομες κατωφέρειες. Η ακαμψία του αμαξώματος έχει αυξηθεί, οι αναρτήσεις προσφέρουν ακόμα καλύτερο έλεγχο χωρίς να θυσιάζουν τα περιθώρια απόσβεσης, ενώ το τιμόνι έχει γίνει πιο άμεσο. Σε ό,τι αφορά τους κινητήρες μπόξερ, οι διαθέσιμες επιλογές είναι δύο. Ένας βενζίνης 2,5 λίτρων με απόδοση 175 ίππων, ο οποίος όμως δεν πρόκειται να εισαχθεί στη χώρα μας για φορολογικούς λόγους, και ένας 2λιτρος ντίζελ 150 ίππων, ο οποίος, χάρη σε αλλαγές στο σύστημα τροφοδοσίας, επιτυγχάνει χαμηλότερη κατανάλωση και εκπομπές ρύπων, πληρώντας την προδιαγραφή Euro 6. H ντίζελ έκδοση προσφέρεται είτε με χειροκίνητο 6άρι κιβώτιο είτε με το αυτόματο lineatronic. Πρόκειται για κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων, το οποίο πλαισιώνεται από 7 προεπιλεγμένες σχέσεις και paddles αλλαγής στο τιμόνι.

Στις αυτόματες εκδόσεις θα είναι στάνταρντ το σύστημα eyesight. Χάρη σε δύο κάμερες που είναι τοποθετημένες εκατέρωθεν του εσωτερικού καθρέφτη, το σύστημα αναγνωρίζει διερχόμενους πεζούς και δικυκλιστές, ακινητοποιεί το όχημα αυτόματα σε ταχύτητες 50 χλμ./ώρα σε περίπτωση προπορευόμενου εμποδίου, ενώ πλαισιώνει και το προσαρμοζόμενο cruise control.

Στην παρουσίαση που έγινε στη Σλοβενία, είχαμε την ευκαιρία να διαπιστώσουμε τις εξαιρετικές ικανότητες του Outback, τόσο στην άσφαλτο όσο και εκτός δρόμου. Η ανάρτηση απορροφά ένα πλήθος ανωμαλιών κατά την εκτός δρόμου μετακίνηση, χωρίς όμως αυτό να αποβαίνει εις βάρος της πολύ καλής συμπεριφοράς στην άσφαλτο. Ο ντίζελ κινητήρας συνεργάζεται ωραία με την αυτόματη μετάδοση και, χάρη στη ροπή των 35,7 χλγμ., που είναι διαθέσιμα από τις 1.600 σ.α.λ., μπορεί να τα βγάλει πέρα με το διόλου ευκαταφρόνητο βάρος των 1.668 κιλών, με την κατανάλωση, όπως είδαμε, από τον υπολογιστή ταξιδίου να διατηρείται στα 8 λίτρα/100 χλμ. με έναν αρκετά σβέλτο ρυθμό σε μια διαδρομή 150 χλμ. Τα νέα πετρελαιοκίνητα Subaru Outback και Forester αναμένεται να έχουν έρθει στη χώρα μας μέχρι τις αρχές Απριλίου, ενώ άμεσα θα ανακοινωθούν από την αντιπροσωπεία και οι τιμές πώλησης.

Forester

Στο περιθώριο της εκδήλωσης και σε μια ειδικά διαμορφωμένη εκτός δρόμου πίστα, μας δόθηκε η ευκαιρία να πάρουμε μία γεύση από τις ομολογουμένως μεγάλες δυνατότητες του ανανεωμένου Forester. Στα μηχανικά μέρη συναντάμε τον ανανεωμένο ντίζελ 2λιτρο μπόξερ πετρελαίου, που συνεργάζεται με το αυτόματο Lineartronic κιβώτιο. Χάρη στη μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος (220 χλστ. έναντι 200 χλστ. του Outback) και στο σύστημα xmode, οι όποιες δύσκολες καταστάσεις ξεπεράστηκαν με χαρακτηριστική ευκολία ακόμα και από οδηγούς με μικρή εμπειρία.



ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ