top icon
Παρουσιάσεις

Ανανεωμένο Suzuki SX4

Με ισχυρότερο κινητήρα και διακριτικές αλλαγές στην εξωτερική του εμφάνιση συνεχίζει τη σταδιοδρομία του το SX4, διατηρώντας τα οδηγικά στοιχεία που το χαρακτηρίζουν.

Με ισχυρότερο κινητήρα και διακριτικές αλλαγές στην εξωτερική του εμφάνιση συνεχίζει τη σταδιοδρομία του το SX4, διατηρώντας τα οδηγικά στοιχεία που το χαρακτηρίζουν.
 
Στο ανανεωμένο SX4 ο κινητήρας απέκτησε σύστημα μεταβολής του μήκους των αυλών εισαγωγής, μεγαλύτερη συμπίεση, διαφορετικά ελατήρια για μείωση της τριβής των εμβόλων, νέο καταλύτη και μεγαλύτερο βύθισμα βαλβίδων. Όλα τα παραπάνω συνεισέφεραν μια αύξηση 13 ίππων στην ισχύ (120 από 107) και 11 Nm στην ροπή (156 από 145). Ωστόσο, ο νέος κινητήρας καταναλώνει κατά μέσο 6,2 και 6,5 λίτρα/100 χλμ. στις εκδόσεις 2WD και 4WD αντίστοιχα αντί 6,8 και 7,1 –βελτίωση κατά 0,6 λίτρα- ενώ οι εκπομπές CΟ2 έχουν περιοριστεί στα 143 και 149 γρ./χλμ. από 165 και 173 αντίστοιχα.
 
Ο νέος κινητήρας συνδυάζεται με ένα χειροκίνητο κιβώτιο πέντε σχέσεων, στο οποίο έχουν αλλάξει η τελική σχέση μετάδοσης και ο λόγος της πέμπτης σχέσης, με στόχο την βελτιστοποίηση της κατανάλωσης, αλλά και τη λειτουργία του κινητήρα σε πιο χαμηλές στροφές στις υψηλές ταχύτητες. Οι επιδόσεις έχουν ως εξής: η έκδοση 2WD έχει τελική ταχύτητα 185 χλμ./ώρα (4WD: 175 χλμ./ώρα), ενώ για την επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα χρειάζεται μόλις 10,7 δλ. (4WD: 11,5).
 
Στο εσωτερικό του αυτοκινήτου αλλαγμένος είναι ο πίνακας οργάνων, που πλέον, εκτός του στροφόμετρου, του ταχύμετρου και των δεικτών θερμοκρασίας ψυκτικού και στάθμης καυσίμου, περιλαμβάνει έναν ψηφιακό υπολογιστή ταξιδιού. Οι ενδείξεις του υπολογιστή ταξιδιού που έχει στη διάθεσή του ο οδηγός αφορούν στη στιγμιαία και μέση κατανάλωση, στην αυτονομία και στην εξωτερική θερμοκρασία, ενώ φυσικά δεν λείπουν δύο μερικοί και ένας ολικός χιλιομετρητές. Στη θέση που στο απερχόμενο μοντέλο υπήρχε ψηφιακή οθόνη ενδείξεων, δηλαδή στο άνω κεντρικό τμήμα του ταμπλό, πλέον έχει τοποθετηθεί ένα ηχείο. Συνολικά, το σύστημα ήχου του SX4, το οποίο έχει τη δυνατότητα ανάγνωσης αρχείων MP3, διαθέτει εννέα μεγάφωνα –τέσσερα στις εμπρός πόρτες, τέσσερα στις πίσω και ένα κεντρικό. Σημαντική αναβάθμιση υπέστη και το νέο πάνελ χειρισμού του αυτόματου κλιματισμού, που πλέον διαθέτει ευμεγέθη ψηφιακή οθόνη.
 
ΟΙ ΑΛΛΑΓΕΣ
 
Κινητήρας
Αυξημένη ισχύς κατά 13 ίππους (120 από 107)
Μεγαλύτερη ροπή κατά 11 Nm (156 από 145)
Προθήκη συστήματος μεταβολής τους μήκους των αυλών εισαγωγής
Προδιαγραφές Euro 5
Χαμηλότερη κατανάλωση (6,2 λίτρα/100 χλμ. το 2WD και 6,5 το 4WD έναντι 6,8 και 7,1 αντίστοιχα)
Σημαντικά χαμηλότερες εκπομπές ρύπων, 143 (2WD) και 149 (4WD) γρ./χλμ. από 165 και 173 αντίστοιχα
 
 
Μηχανικά μέρη και αμάξωμα
Πίσω δισκόφρενα
Νέο κάλυμμα κινητήρα
Διαφορετική στήριξη άξονα μετάδοσης
Ενισχύσεις σε σημεία του αμαξώματος
Νέα σχέση ελατηρίων αμορτισέρ
 
Σχεδίαση αμαξώματος
Διαφορετικός εμπρός προφυλακτήρας
Νέο σχέδιο μάσκας
Νέες ζάντες αλουμινίου
Πλαστικά προστατευτικά διαφορετικής σχεδίασης
 
Εσωτερικό
Νέας σχεδίασης όργανα
Υπολογιστής ταξιδιού ενσωματωμένος στον πίνακα οργάνων
Αυτόματος κλιματισμός με ψηφιακή οθόνη και νέα χειριστήρια
Νέες επενδύσεις θυρών και υποβραχιόνιο από ύφασμα με αφρώδες υλικό
Φωτιζόμενοι διακόπτες χειρισμού συστήματος ήχου στο τιμόνι

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ