Δοκιμές Παρουσιάσεις

Mercedes C-Class Coupe: Την οδηγούμε

Οι πολύ καλές εντυπώσεις που είχαμε αποκομίσει από την ανανεωμένη C-Class sedan επιβεβαιώνονται και επαυξάνονται, ύστερα από την πρώτη μας επαφή με τη C-Class Coupe.

Οι πολύ καλές εντυπώσεις που είχαμε αποκομίσει από την ανανεωμένη C-Class sedan επιβεβαιώνονται και επαυξάνονται, ύστερα από την πρώτη μας επαφή με τη C-Class Coupe. Στο παρελθόν ανήκουν οι εποχές, εκεί γύρω στα 90’s, όπου τα κουπέ της Mercedes θύμιζαν γοτθικούς ναούς από μέταλλο. CL, CLS, αλλά και Ε ακολουθούν πια για τα καλά τον δρόμο της κομψότητας σε διάφορα μεγέθη. Στα μικρότερα πλέον βρίσκεται η C Class Coupe.
 
O διαχωρισμός της CLK σε E και C, έδωσε στην δεύτερη ένα πιο συμπυκνωμένο και σπορτίφ προφίλ. Η χαμηλή οροφή (41 χλστ. λιγότερα σε ύψος, σε σύγκριση με την τετράθυρη έκδοση) τελειώνει μετά τον πίσω άξονα, δημιουργώντας έτσι ένα πολύ μαζεμένο τρίτο όγκο. Τα αισθητικά στοιχεία έχουν μεταφερθεί από την πρόσφατα ανανεωμένη σειρά C. Στον πίσω προφυλακτήρα ξεχωρίζει ο διαχύτης, ενώ ξεχωρίσαμε την μαύρη ματ βαφή της επετειακής έκδοσης Edition 1. 

 
Αντίστοιχες ομοιότητες συναντάμε και στο εσωτερικό, όπου η ουσιαστικότερη διαφορά εντοπίζεται στην κεντρική φάσα του ταμπλό, που μπορεί να είναι από λακαριστό υλικό, ή αλουμίνιο. Τα καθίσματα με τα ενσωματωμένα προσκέφαλα και οι δύο αυτόνομες θέσεις στο πίσω μέρος, τονίζουν τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Αυτό δεν σημαίνει ότι θυσιάζεται η πρακτικότητα, μιας και το πόρτ μπαγκάζ έχει χωρητικότητα 450 λίτρων, που μπορεί να αυξηθεί με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων, χάρις σε έναν εύχρηστο μηχανισμό.
 
Η γκάμα των κινητήρων περιλαμβάνει πέντε επιλογές συνολικά, τρείς εκ των οποίων είναι βενζινοκίνητες με κοινό παρονομαστή τα χαρακτηριστικά BlueEFFICIENCY. Οι δύο χρησιμοποιούν τον υπερτροφοδοτούμενο 1800άρη κινητήρα στις εκδόσεις με 156 και 204 ίππους (δεν υπάρχει δηλαδή η έκδοση των 184 ίππων της σεντάν), που πλαισιώνονται από τον V6 των 3,5 λίτρων που αποδίδει 306 ίππους (οι δύο τελευταίοι συνδυάζονται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο επτά σχέσεων). Το έργο τους διευκολύνεται από την πολύ καλή αεροδυναμική του αμαξώματος (Cd 0,26) και την έξυπνη στρατηγική διαχείρισης υλικών στο θέμα του βάρους (1.500 έως 1.615 κιλά).

 
Στο δρόμο οι πολύ καλές εντυπώσεις που έχουμε αποκομίσει από την ανανεωμένη C-Class επιβεβαιώνονται και επαυξάνονται. Η C180 είναι ψυχωμένη και σε καμιά περίπτωση δεν δυσανασχετείς. Στην ανάρτηση το ηλεκτρονικό σύστημα απόσβεσης Agility Control είναι στάνταρ, ενώ για ένα πιο σπορτιφ αποτέλεσμα μπορεί κανείς να στραφεί στο έξτρα Dynamic Handling package (σφιχτότερα αμορτισερ, ελατηρια, αντιστρεπτικές, χαμηλότερη απόσταση και αμεσότερη κρεμαγιέρα).
 
Κινητήρας 4κύλινδρος τούρμπο, εμπρός
Κυβισμός 1.796 κ.εκ.
Ισχύς 156 ίπποι στις 5.000 σ.α.λ.  
Ροπή 250 Nm (25.5 χλγμ.) στις 1.600 σ.α.λ.
Κιβώτιο ταχυτήτων Χειροκίνητο 6 σχέσεων  
Μήκος/Πλάτος/Ύψος 4.590/1.770/1.406 χιλ.  
Χώρος αποσκευών 450 λίτρα  
Βάρος 1.500 κιλά  
Τελική ταχύτητα 225 χλμ./ώρα  
0-100 χλμ./ώρα 9 δλ.  
Μικτή κατανάλωση 6,7 λίτρα αμόλυβδης/100 χλμ.
Ρύποι CO2 157 γρ./χλμ.
Τιμή 39.900 ευρώ
 
C63 AMG COUPE
Driving performance είναι το νέο σλόγκαν της AMG και το μικρότερο κουπέ της σειράς υποστηρίζει απόλυτα αυτόν τον ισχυρισμό. Ο V8 αποδίδει 457 ίππους, ενώ ένα πακέτο ελαφρύτερων τμημάτων (πιστόνια, μπιέλες και στρόφαλος) προσθέτει 30 ίππους επιπλέον. Το επτατάχυτο κιβώτιο MCT (με υγρού τύπου συμπλέκτη αντί για μετατροπέα ροπής) διαθέτει τέσσερα προγράμματα λειτουργίας, ενώ μεγάλες είναι οι επεμβάσεις στην ανάρτηση και τα φρένα. Είτε μιλάμε για δημόσιο δρόμο, είτε για το περιβάλλον μιας πίστας το αποτέλεσμα μπορεί να κυμαίνεται από σβέλτο έως  συναρπαστικό, επιλέγοντας και ένα από τα τρία στάδια λειτουργίας του ESP (on, sport ή off).
 
Κινητήρας V8 ατμοσφαιρικός
Κυβισμός 6.208 κ.εκ.
Ισχύς 457 ίπποι στις 6.800 σ.α.λ.
Ροπή 600 Nm (61,2 χλγμ.) στις 5.000 σ.α.λ.
Κιβώτιο ταχυτήτων Αυτόματο 7 σχέσεων
Μήκος/Πλάτος/Ύψος 4.707/1.795/1.391 χιλ.
Χώρος αποσκευών 450 λίτρα
Βάρος 1.730 κιλά
Τελική ταχύτητα 250 χλμ./ώρα
0-100 χλμ./ώρα 4,4 δλ.
Μικτή κατανάλωση 12 λίτρα αμόλυβδης/100 χλμ.
Ρύποι CO2 280 γρ./χλμ.
Τιμή 105.750 ευρώ
Δείτε τιμές και τεχνικά χαρακτηριστικά: C-Class

Πιστεύετε ότι η ΕΕ πρέπει να θεσπίσει ακόμα πιο αυστηρές προδιαγραφές στο μέσο όρο εκπομπών CO2 του στόλου των αυτοκινητοβιομηχανιών;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου