top icon
Παρουσιάσεις

Οδηγούμε το ανανεωμένο Mazda 3

Στην πρώτη μας οδηγική επαφή με το ανανεωμένο Mazda 3 παρατηρήσαμε τις αισθητικές βελτιώσεις, την καλύτερη κατανάλωση και τη βελτιωμένη οδική συμπεριφορά σε σχέση με την προηγούμενη έκδοσή του.

Στην πρώτη μας οδηγική επαφή με το ανανεωμένο Mazda 3 παρατηρήσαμε τις αισθητικές βελτιώσεις, την καλύτερη κατανάλωση και τη βελτιωμένη οδική συμπεριφορά σε σχέση με την προηγούμενη έκδοσή του.
 
Σχεδιαστικά, χωρίς να ανατρέψουν το γνώριμο προφίλ του μοντέλου τους, οι ιθύνοντες της ιαπωνικής εταιρείας προσπάθησαν να ενισχύσουν το δυναμισμό που αποπνέουν οι έτσι και αλλιώς «φρέσκιες» στο μάτι, εξωτερικές επιφάνειες του «3» αλλά ταυτόχρονα να κερδίσουν και σε ουσία αφού το μοντέλο είναι πλέον -έστω και ελάχιστα- πιο αεροδυναμικό, πιο οικονομικό στην κατανάλωση και φυσικά φιλικότερο προς το περιβάλλον. Συγκεκριμένα λοιπόν, στα εντός έγιναν αλλαγές στο χρώμα της κεντρικής κονσόλας το οποίο είναι πλέον μαύρο, σε αντίθεση τα νέα γραφικά του καντράν που είναι λευκά, ενώ προστέθηκαν και πιο ευανάγνωστα όργανα. Το τιμόνι, όπως και ο επιλογέας ταχυτήτων θα είναι πλέον στάνταρ δερμάτινοι, ενώ στο εξοπλισμό θα διατίθεται και ένα πολύ καλό σύστημα πλοήγησης της TomTom.

 
Εξωτερικά, έχει τοποθετηθεί νέος προφυλακτήρας εμπρός με στρογγυλούς προβολείς ομίχλης, ταυτόχρονα ραφιναρισμένης αισθητικής είναι ο πίσω, ενώ διατίθενται και με νέας σχεδίασης, 16άρες και 17άρες, ζάντες αλουμινίου. Παράλληλα έχει γίνει πιο επίπεδο και το πάτωμα του αυτοκινήτου, με αποτέλεσμα και σε συνδυασμό με τα αεροδυναμικά βοηθήματα που προστέθηκαν, να μειωθεί ο αεροδυναμικός συντελεστής από 0,28 σε 0,27 στο σεντάν και από 0,30 σε 0,29 στο 5θυρο μοντέλο. Με τα αντίστοιχα φυσικά πλεονεκτήματα, στην οδική συμπεριφορά, στην κατανάλωση και στην εκπομπή ρύπων. 

 
Όσον αφορά τους βενζινοκινητήρες, την αφετηρία της γκάμας αποτελεί ο γνωστός 1.600άρης MZR των 105 ίππων, σε συνδυασμό πλέον και με αυτόματο κιβώτιο τεσσάρων σχέσεων, ο οποίος είναι και ο μοναδικός που ενδιαφέρει πλέον την ελληνική αγορά. Ο επίσης γνώριμος 2.0 ΜΖR των 150 ίππων, ακολουθεί ενώ πλέον παράγεται και ως i-stop με καλύτερη κατανάλωση και περισσότερη οικολογική συνείδηση. Ταυτόχρονα, υπάρχουν και τρεις diesel καθώς και η δυνατή έκδοση MPS των 260 ίππων. 

 
Από εκεί και πέρα, τώρα, επιστρέφοντας στα καθ’ ημάς, «αφανής», πλην όμως σημαντική δουλειά έχει γίνει στην ανάρτηση, με στόχο τη βελτίωση παραμέτρων, όπως είναι η σταθερότητα και η άνεση, τομείς που έτσι και αλλιώς ήταν θετικοί, για την δεύτερη γενιά του μοντέλου. Όπως διαπιστώσαμε κατά τη διάρκεια της (πολύ) σύντομης επαφής μας με το νέο «3», στους δρόμους γύρω από το αεροδρόμιο Μάρκο Πόλο ουσιαστικά και συγκεκριμένα με την έκδοση των 1,6 λίτρων, που μοιραία συγκεντρώνει και το μοναδικό ενδιαφέρον για την χώρα μας, είναι πλέον ακόμη πιο σταθερό στο δρόμο, με εξαιρετικά πολιτισμένη συμπεριφορά, τόσο σε εθνική όσο και σε επαρχιακό δίκτυο, ενώ εξαιρετική είναι η δουλειά που έχουν κάνει και στην ηχομόνωση της καμπίνας.
Το μοντέλο θα βρίσκεται ήδη στις εκθέσεις τις εταιρείας στα μέσα Νοεμβρίου με αρχική τιμή τα 17.200 ευρώ, όπως μας ενημέρωσαν οι εκπρόσωποι της ελληνικής αντιπροσωπείας.
 
 
 

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ