top icon
Παρουσιάσεις

Οδηγούμε: Audi A3 Facelift

Ταξιδεύουμε μέχρι το Μόναχο και οδηγούμε το ανανεωμένο μικρομεσαίο Audi Α3, με τις δύο προσθήκες βενζινοκινητήρων TFSI στην γκάμα του… 1.0 115 ίππων και 2.0 190 ίππων.

Είκοσι χρόνια επιτυχημένης παρουσίας συμπληρώνει εφέτος το Α3, όντας από τα δυνατά εμπορικά χαρτιά της Audi. Διακριτικές οι αλλαγές στην εμφάνισή του, με την ανανεωμένη μάσκα στο εμπρός μέρος να πλαισιώνεται από προβολείς “Xenon plus” ενώ πίσω υπάρχει ένας νέος διαχύτης, με τα φανάρια να έχουν ανανεωθεί και αυτά. Σημειώστε ακόμη πέντε νέους εξωτερικούς χρωματισμούς (σύνολο δώδεκα) και προαιρετική προσθήκη προβολέων “Matrix-LED”. Τέλος, προσφέρεται με βασικούς τους 16άρηδες τροχούς, αλλά προαιρετικά διαθέτει έως και 19 ιντσών, με μερικά νέα σχέδια ζαντών στην γκάμα του.
 
Στο εσωτερικό, ανανεωμένο είναι το ταμπλό, νέο το τριάκτινο τιμόνι αλλά πλέον υπάρχει (προαιρετικά) και το γνωστό στην νέα γενιά των Audi “virtual cockpit”, με την εντυπωσιακή TFT των 12,3 ιντσών! Αναβαθμισμένο είναι και το σύστημα “infotainment” το οποίο περιλαμβάνει λειτουργίες όπως πλοήγησης με Google Earth, Google Street View αλλά και πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο για τον καιρό, την θέση πάρκινγκ στον τελικό προορισμό, ειδήσεις και πολλά ακόμη ενώ τέλος προσφέρει συνδεσιμότητα με συσκευές iOS και Android.
 
Το σημαντικό σε αυτό το facelift όμως είναι η προσθήκη του τρικύλινδρου TFSI 999 κ.εκ. ο οποίος αποδίδει 115 ίππους στις 5.000 σ.α.λ. με την ροπή του να φτάνει τα 200 Nm μόλις από τις 2.000 σ.α.λ. Οδηγώντας το στην Γερμανία, σημειώσαμε στα θετικά του την απουσία κραδασμών ενώ η χαρακτηριστική χροιά των τριών κυλίνδρων αποκαλύπτεται μόνο όταν πατήσεις μέχρι το πάτωμα το πεντάλ του γκαζιού. Όσο αφορά το φάσμα των ωφέλιμων στροφών του, αυτό είναι αρκετά μεγάλο, αφού ουσιαστικά ξεκινάει λίγο κάτω από τις 2.000 σ.α.λ. και φτάνει κοντά στις 5.000 σ.α.λ. Το εξαιρετικό ημιαυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων (S tronic) μάλιστα, συμβάλει και αυτό με την σειρά του, στην δημιουργία ενός εξαιρετικού αλλά και σχετικά οικονομικού βενζινοκίνητου μοντέλου, όσο αφορά την κατανάλωση, αν αναλογιστεί κάποιος ότι η μέση κατανάλωσή του, για τα χιλιόμετρα που το είχαμε στην διάθεσή μας και με όποιον ρυθμό και αν κινηθήκαμε δεν ξεπέρασε τα 7,5 λίτρα/100 χλμ. 
 
Εκτός όμως από την συγκεκριμένη έκδοση, το ανανεωμένο A3 θα διατίθεται πλέον και με έναν δίλιτρο TFSI 190 ίππων και 320 Nm ροπής (και ως quattro σε αυτή την έκδοση) ο οποίος σαφέστατα του χαρίζει άλλη αίγλη, ταυτόσημη με αυτήν της μάρκας, αλλά μην ξεχνάμε ότι οι εποχές έχουν αλλάξει για τα καλά και αυτά τα κυβικά -ειδικά σε μικρομεσαία σύνολα- είναι ως και απαγορευτικά, για την Ελλάδα και όχι μόνο… Σημειώστε ακόμη την διάθεση και των γνωστών μας 1.4 TFSI των 150 ίππων καθώς και των 1.6 TDI των 110 ίππων ως βασικό diesel αλλά και 2.0 TDI των 150 και 184 ίππων. Όσοι ψάχνουν για κάτι πιο φιλικό προς το περιβάλλον μπορούν να επιλέξουν το plug-in υβριδικό Sportback e-tron, με συνδυασμένη ισχύ 204 ίππων και ροπή 330 Nm ενώ αυτοί που ενδιαφέρονται για το φυσικό αέριο μπορεί να επιλέξουν το Sportback g-tron το οποίο συνδυάζεται με 1.4 TFSI 110 ίππων και προσφέρει περίπου 1.300 χλμ. συνδυαστικής αυτονομίας σύμφωνα με το εργοστάσιο. Η αποκορύφωση; Μα φυσικά το ανανεωμένο S3 με τον δίλιτρο TFSI 2.0 λίτρων και την απόδοση πλέον των 310 ίππων (+ 10 ίπποι) και των 400 Nm ροπής (+ 20 Nm) με επιδόσεις επιπέδου 4,5 δλ. για το “0-100” και 250 χλμ./ώρα τελική ταχύτητα! Φυσικά, εκτός από το Sportback της γνωριμίας, το ανανεωμένο Α3 θα συνεχίσει να βγαίνει και ως 3θυρο, Cabriolet και Sedan.
 
Ενδεικτικά αναφέρουμε, ότι η αρχική τιμή του στην Γερμανία, ως 1.0 TFSI, είναι τα 23.300 ευρώ και θα αρχίζει να πωλείται από τον Ιούλιο._Μ. Σαλ.
 
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
AUDI A3 1.0 TFSI
ΚΥΒΙΣΜΟΣ: 999 κ.εκ.
ΜΕΓ. ΙΣΧΥΣ: 115 ίπποι/5.000 σ.α.λ.
ΜΕΓ. ΡΟΠΗ: 200 Nm/2.000-3.500 σ.α.λ.
0-100 χλμ./ώρα: 9,9 δλ.
ΤΕΛΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ: 206 χλμ./ώρα
ΜΕΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ: 4,5 λίτρα/100 χλμ.
ΕΚΠΟΜΠΗ CO2: από 104 γρ./χλμ.
ΒΑΡΟΣ: από 1.150 κιλά
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ: 4.241×1.777×1.424 χλστ.
ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ: 2.602 χλστ.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ