top icon
Παρουσιάσεις

Οδηγούμε το Ford B-Max

Ταξιδεύουμε στη Γερμανία και παίρνουμε μία πρώτη γεύση από το νέο mini MPV της Ford, το οποίο στα πρότυπα των υπόλοιπων μελών της οικογενείας, ακούει στο όνομα B-Max.

Με την κατηγορία των μίνι MPV να συγκεντρώνει όλο και μεγαλύτερο ενδιαφέρον-θαυμαστές, η Ford προχώρησε στην παρουσίαση του νέου B-Max. Όσοι το είχαν δει το πρωτότυπο είχαν εκφράσει κολακευτικά λόγια για τη σχεδίαση του, η οποία όπως είναι λογικό παραπέμπει στα C και S Max. Έτσι, βασισμένο στο Fiesta, το Β-Μax δεν διαφοροποιείται σημαντικά αισθητικά από τα υπόλοιπα μοντέλα της Ford διατηρώντας τις γραμμές και τη σχεδίαση που χαρακτηρίζει τα μοντέλα τις εταιρίας. Όντας ένα S-Max σε σμίκρυνση, αποκλείεται να περάσει απαρατήρητο. Όμως, το σημείο που κάνει τη διαφορά σε σχέση με τα υπόλοιπα μοντέλα της κατηγορίας, είναι η απουσία της κεντρικής κολώνας, η οποία σε συνδυασμό με τις συρρόμενες πίσω πόρτες να δημιουργεί ένα άνοιγμα εισόδου για τους επιβάτες που αγγίζει τα 150 εκατοστά! Όπως είναι φυσιολογικό, το αμάξωμα έχει δεχθεί σημαντικές ενισχύσεις για να φτάσει τα επιθυμητά επίπεδα ασφαλείας. Το άνοιγμα των θυρών, όμως, και η απουσία της κεντρικής κολώνας, δεν είναι η μοναδική καινοτομία του Β-Max. Η δεύτερη είναι η προσθήκη του 1.000άρη ecoboost κινητήρα, ο οποίος για την περίσταση αποδίδει 120 ίππους, αντί για τους 125 που συναντήσαμε στο Focus. Μάλιστα, ο ίδιος κινητήρας θα είναι διαθέσιμος στο B-Max και με απόδοση 120 ίππων. 

 
Έχοντας το B-Max στη διάθεση μας, διαπιστώσαμε πόσο πιο εύκολη είναι η είσοδος των επιβατών στο εσωτερικό του αυτοκινήτου με το άνοιγμα των θυρών. Την ίδια ώρα στο εσωτερικό μπορούν να φιλοξενηθούν πέντε άτομα, με κύριο χαρακτηριστικό τον σημαντικό χώρο για τα πόδια των πίσω επιβατών. Ο πίνακας οργάνων και το τιμόνι είναι δανεισμένα από το Fiesta, ενώ η κεντρική κονσόλα που υιοθετεί τη φιλοσοφία της Ford τα τελευταία χρόνια είναι δανεισμένο από το Focus. Σε κάθε περίπτωση η ποιότητα είναι αυτή που μας έχιε συνηθίσει η Ford, την ώρα που ο εξοπλισμός είναι υψηλού επιπέδου.

 
Οδηγώντας το B-Max με τον κινητήρα των 120 ίππων, παρατηρήσαμε όλα εκείνα τα στοιχεία που είχαμε ξεχωρίσει και στο Focus. Ροπή από χαμηλά και ικανοποιητική ισχύς μέχρι και τις υψηλές στροφές, παρά το γεγονός ότι ο κινητήρας θα συνδυάζεται στο B-Max αποκλειστικά με κιβώτιο πέντε σχέσεων. Όπως μας πληροφόρησαν οι τεχνικοί της Ford, η επιλογή έγινε και για λόγους κόστους, την ώρα που οι σχέσεις της μετάδοσης είναι διαφοροποιημένες. Αυτό που παρατηρήσαμε, είναι ο ήχος του κινητήρα αλλά και οι κραδασμοί του 3κύλινδρου συνόλου γίνονται περισσότερο αισθητοί στο εσωτερικό, αλλά χωρίς σε καμία περίπτωση να είναι ενοχλούν. Είναι χαρακτηριστικό, ότι στον αυτοκινητόδρομο ταξιδεύεις άνετα με 140 ή ακόμα και 160 χλμ./ώρα, και τα επίπεδα θορύβου είναι ιδιαίτερα χαμηλά. Η ανάρτηση είναι αντίστοιχη με αυτή που μας έχει συνηθίσει η Ford, όντας εξαιρετική αποσβαίνοντας τις ανωμαλίες του δρόμου και παρέχοντας υψηλά επίπεδα άνεσης, αλλά και ενερητικής ασφάλειας. Ειδικότερα στους γερμανικούς δρόμους με την εξαιρετική πρόσφυση, το B-Max δεν προβληματίζει σε καμία περίπτωση, όντας ουδέτερο και προβλέψιμο. 

 

 
Το B-Max, αναμένεται στη χώρα μας τον Οκτώβριο, χωρίς όμως η επίσημη ελληνική αντιπροσωπεία να έχει ανακοινώσει ακόμα τιμή εκκίνησης._Π.Τ.

 

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ