top icon
Παρουσιάσεις

Οδηγούμε το Lexus RX 450h

Το νέο Lexus RX όχι απλά είναι καλά προετοιμασμένο, αλλά έχει και νέα «όπλα» που ανεβάζουν τον πήχη δυσκολεύοντας τους μελλοντικούς ανταγωνιστές, όταν αυτοί θα έρθουν.

Μπορεί η πρώτη γενιά του υβριδικού RX (δεύτερη γενιά του μοντέλου) να ολοκλήρωσε με επιτυχία το εγχείρημα του συνδυασμού των υψηλών επιδόσεων και της χαμηλής κατανάλωσης σε αμάξωμα SUV όμως θα μπορούσε κανείς να πει ότι ως πρώτο βήμα δεν βρήκε εμπρός του ανταγωνισμό. Η νέα γενιά, το RX 450h όπως λέγεται πλέον, το τρίτο κατά σειρά RX και δεύτερο υβριδικό θα βρει εμπρός του πιο πολλούς αντιπάλους και πρέπει να είναι έτοιμο. Για την ακρίβεια, στο πλαίσιο της παρουσίασης στο εξωτερικό (Βουδαπέστη, Ουγγαρία) είχαμε την ευκαιρία να διαπιστώσουμε ότι όχι απλώς είναι καλά προετοιμασμένο αλλά έχει και νέα «όπλα» που πιθανότατα ανεβάζουν τον πήχη δυσκολεύοντας την προσπάθεια των μελλοντικών ανταγωνιστών, όταν αυτοί θα έρθουν. 
 
Ας τα πάρουμε όμως από την αρχή: κάτω από το ελάχιστα πιο μεγάλο, αρκετά ανανεωμένο αλλά γνώριμο αμάξωμα κρύβεται μια εντελώς νέα πλατφόρμα ειδικά σχεδιασμένη για υβριδικό όχημα. Με εξαίρεση τον κινητήρα βενζίνης ο οποίος είναι πλέον στα 3,5 λίτρα (και με κύκλο Άτκινσον) τα υπόλοιπα ηλεκτρικά μέρη έχουν μείνει επί της ουσίας ίδια. Όλα αποδίδουν καλύτερα όμως καθώς η νέα πλατφόρμα επιτρέπει εφαρμογή νέων λύσεων για την ψύξη των επιμέρους τμημάτων και γενικά μια καλύτερη διαχείριση των καυσαερίων και άλλων φορέων θερμότητας. Η συνολική ισχύς του συστήματος ανέρχεται πλέον σε 299 ίππους, το «0-100» διαρκεί μόλις 7,8 δλ. ενώ η μέση κατανάλωση περιορίζεται στα 6,3 λίτρα/100 χλμ. μεικτού κύκλου. Επιγραμματικά η συνολική ισχύς έχει αυξηθεί κατά 10% με την κατανάλωση να είναι χαμηλότερη κατά 23%.
 
Το αυτοκίνητο έχει αλλάξει σχεδιαστικά και στο εσωτερικό, όπου η εικόνα είναι πλέον φουτουριστική και με πλήθος συστημάτων και ενδείξεων. Η ποιότητα κατασκευής είναι πολύ υψηλή, το κεντρικό πολυχειριστήριο ανάμεσα στις εμπρός θέσεις είναι από τις πιο καλές εφαρμογές του είδους ενώ μας άρεσε πολύ και η χρήση της ελληνικής γλώσσας στα μενού του κλιματισμού, της πλοήγησης κ.α..
Οι χώροι (με εξαίρεση τον αυξημένο χώρο αποσκευών) δεν έχουν μεγάλη διαφορά με δεδομένο ότι και οι εξωτερικές διαστάσεις είναι παραπλήσιες.
 
Στο δρόμο το αυτοκίνητο αφήνει ευχάριστη γεύση άνετου οχήματος με ιδανικό χαρακτήρα για μεγάλο ταξίδι. Σε διαδρομή με στροφές, οι αλλαγές στην πίσω ανάρτηση, φαίνεται να έχουν θετικό αντίκτυπο χωρίς πάντως το σύνολο να χάνει το σχετικά απρόσωπο προφίλ του στο δρόμο.
 
Ο εξοπλισμός είναι πλούσιος από τη βασική έκδοση των 59.500 ευρώ ενώ στα ανώτερα… στρώματα του τιμοκαταλόγου μπορεί να βρει κανείς προαιρετικές επιλογές όπως πνευματική ανάρτηση ή ενεργές αντιστρεπτικές κ.α.. Η διάθεση του μοντέλου στην Ελλάδα ξεκινά σχεδόν αμέσως._K.M.
Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ