top icon
Παρουσιάσεις

Οδηγούμε: Mercedes C-Class Cabriolet

Στα σύνορα της Ιταλίας με την Σλοβενία, στην Τεργέστη, για την παρουσίαση των τετραθέσιων κάμπριο της Mercedes-Benz.

Με την μαλακή οροφή της (προερχόμενη από την S-Class) να ανοίγει – κλείνει σε 20 δλ. και με ταχύτητα έως 50 χλμ./ώρα, η C-Class Cabriolet καταφέρνει να χαρίζει στο πλήρωμά της, την ευχαρίστηση ενός κάμπριο μοντέλου ενώ την ίδια ώρα προσφέρει και χώρο για τέσσερις επιβάτες, οι οποίοι θα ταξιδέψουν άνετα μαζί της, χωρίς ιδιαίτερες παραχωρήσεις -ακόμη και οι δύο πίσω- εξαιτίας και του μεγάλου μεταξονίου των 2.840 χλστ. Ως Cabriolet όμως, ο χώρος τον αποσκευών προσφέρει 285 λίτρα, ενώ με την οροφή κλειστή 360 λίτρα.
Από ποιότητα δε, ούτε λόγος, με το αυτοκίνητο να δικαιολογεί στο 100% την καταγωγή και το όνομά του, είτε ως κλειστό είτε ως ανοιχτό – σημείο όπου παρατηρούνται πολλές φορές και σε άλλες περιπτώσεις- περίεργα φαινόμενα. Αυτό το μεγάλο cabriolet των 4.686 χλστ. μήκους και 1.810 χλστ. πλάτους (ίδιες διαστάσεις με την Coupe) δεν θα παρουσιάσει στρεβλώσεις, ούτε θα τρίξει, αποδεικνύοντας την σωστή δουλειά που έχει γίνει στο εργοστάσιο. 

Με τον καιρό να μας κάνει τελικά το κέφι και έπειτα από την πρωινή απογοήτευση που νιώσαμε με την καταιγίδα να συνοδεύει την προσγείωσή μας στην Τεργέστη, καταφέραμε να την οδηγήσουμε για αρκετά χιλιόμετρα με την κουκούλα κατεβασμένη. Το “AIRCAP”, το οποίο γνωρίσαμε για πρώτη φορά στην Ε-Class και αργότερα στην “S” κάνει εξαιρετική δουλειά, με αποτέλεσμα να καταφέρνεις να κινείσαι με υψηλές ταχύτητες χωρίς να σε ενοχλεί ο αέρας και ο θόρυβος, ειδικά στην περίπτωση της “C” όπου συνδυάζεται και με το ταυτόχρονο ανέβασμα ενός πίσω ανεμοθραύστη. Όντας κλειστή, σημαντικό στοιχείο σε όλη αυτή την ησυχία που νιώθεις στην καμπίνα της είναι η -προαιρετική- στρώση ηχομονωτικού υλικού στην οροφή της. Ξεχνάς στην κυριολεξία ότι είσαι μέσα σε “καμπριολέ”.

Όσο για την γκάμα των κινητήρων; Στην κυριολεξία για κάθε γούστο, με 8 διαθέσιμες εκδόσεις βενζινοκινητήρων με βάση την ιπποδύναμη, από τον 1.6 της C 180 Cabriolet με τους 156 ίππους έως και τον 4λιτρο της AMG C 63 S με τους 510 ίππους και τα 700 Nm ροπής! Πραγματικά “Σοκ & Δέος” από τον V8 biturbo, αν αναλογιστεί κανείς ότι με αυτό το 4θέσιο “κάμπριο” μπορείς να επιταχύνεις από στάση και μέχρι τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε 4,1 δλ. ενώ και το γενικότερο στήσιμο του αυτοκινήτου είναι ενός άλλου επιπέδου… αυτού με τον κωδικό AMG! Η έκδοση χωρίς το “S” αποδίδει 476 ίππους και 650 Nm ροπής. Στην “οικογένεια” AMG όμως υπάρχει και η C 43 4MATIC των 2.996 κ.εκ. με απόδοση 367 ίππους στις 5.600 – 6.000 σ.α.λ. και ροπή 520 Nm στις 2.000 – 4.000 σ.α.λ.
Σημειώστε επίσης την C 200 με τα 1.991 κ.εκ. και τους 184 ίππους (και ως 4MATIC), την C 250 των επίσης 1.991 κ.εκ. με τους 211 ίππους, στα ίδια κυβικά την C 300 με τους 245 ίππους και την C 400 4MATIC των 2.996 κ.εκ. και των 333 ίππων. 

Όσο αφορά τώρα τις πετρελαιοκίνητες εκδόσεις, διατίθεται η C 220 d των 2.143 κ.εκ. με τους 170 ίππους (και ως 4MATIC) και η C 250 d, όπως το μοντέλο που οδηγήσαμε κατά κύριο λόγο στην Τεργέστη, με τους 204 ίππους και την ροπή των 500 Nm στις 1.600 – 1.800 σ.α.λ. Το συγκεκριμένο μοτέρ αποδίδει πολύ καλά από χαμηλά και ως τις 3.500 σ.α.λ. περίπου, δημιουργώντας ένα εξαιρετικό σύνολο, τόσο από πλευράς επιδόσεων, με το εργοστάσιο να αναφέρει 7,2 δλ. για το “0-100” και τελική 243 χλμ./ώρα, όσο και από κατανάλωσης, με τα τεχνικά χαρακτηριστικά του να σημειώνουν ως μέση τα 4,6 λίτρα/100 χλμ. και εμείς σε Ιταλία και Σλοβενία όπου κινηθήκαμε, να μην ξεπερνάμε τα 7 λίτρα, σε καμία περίπτωση.

Σημειώστε εδώ ότι το κιβώτιο 9G-TRONIC συνδυάζεται προαιρετικά με όλες τις εκδόσεις (ακόμη και με την C 43 AMG), εκτός από την C 63 AMG (και S φυσικά) όπου εκεί επιστρατεύεται το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (Speedshift) των 7 σχέσεων.  Όσο για την τετρακίνηση (4MATIC), αυτή είναι στάνταρ στις C 400 και C 43 και προαιρετική στις C 200 και C 220 d. 
Σε σχέση με το σεντάν, το αμάξωμα είναι κατά 15 χλστ. χαμηλότερο, γεγονός που χαρίζει στην cabriolet πιο έντονο σπορ χαρακτήρα, με την ανάκρισή της στην κυριολεξία να δουλεύει ιδανικά κάτω από όλες τις συνθήκες.

Την C-Class Cabriolet την περιμένουμε στην χώρα μας μέσα στο Ιούλιο, χωρίς όμως να γνωρίζουμε μέχρι στιγμής, έστω και τις ενδεικτικές τιμές που θα ισχύουν στην αγορά μας, για ένα μοντέλο πάντως, το οποίο στην Γερμανία, έχει ως τιμή εκκίνησης τα 42.215 ευρώ._Μ. Σαλ.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ