Δοκιμές Παρουσιάσεις

Οδηγούμε το νέο Citroen C3

Θα το βρείτε ήδη στις σελίδες του τεύχους Νοεμβρίου, αφού οι Σ.Χ. και Μ.Σ. το οδήγησαν στο Τάνις για το COTY 2017, αλλά αυτές τις μέρες πραγματοποιείται και η επίσημη παρουσίασή του στην Βαρκελώνη, από όπου σας αναφέρουμε...

Σε μία πόλη που του ταιριάζει απόλυτα, με την τρίτη γενιά του μοντέλου της Citroen (παρουσιάστηκε πρόσφατα στο Σαλόνι του Παρισιού), το οποίο πριν από περίπου δεκαπέντε χρόνια διαδέχθηκε το Saxo, ως το επόμενο σουπερμίνι της γαλλικής εταιρείας. Ποιες οι λέξεις κλειδί – περιγραφή σύμφωνα με τους ανθρώπους της εταιρείας; Σχεδίαση – Εξατομίκευση – Άνεση – Τεχνολογία. Το μήκος του αμαξώματος είναι στα 3.996 χλστ., με το νέο C3 να είναι χαμηλότερο (1.474 χλστ.) και φαρδύτερο (1.829 χλστ.) από τον προκάτοχό του, από τον οποίο μάλιστα είναι και κατά 150 κιλά ελαφρύτερο. Θυμίζει Cactus στην εμφάνιση με χαρακτηριστικό γνώρισμα το ρύγχος με τα λεπτά φωτιστικά σώματα, όπως και στο πλάι τα προαιρετικά και μικρότερα σε ύψος air bumps. Σημειώστε ότι διατίθεται με εννέα χρωματισμούς για το αμάξωμα και τρεις για την οροφή του.

Στα εντός, το πρώτο πράγμα που παρατηρείς είναι η καλή ορατότητα αλλά και η χρηστικότητα που σου προσφέρει. Ο πίνακας οργάνων -και αυτός σε στυλ Cactus- είναι φτιαγμένος από σκληρά υλικά, με το σκούρο χρώμα να κυριαρχεί αλλά να συνδυάζεται ωραία με κάποιες χρωματικές πινελιές. Ξεχωρίζει η 7άρα οθόνη στο κέντρο με την καλή απόκριση -”αντίστοιχη κορυφαίων τάμπλετ”- σύμφωνα με τους ανθρώπους της Citroen. Η άνεση και η ευρυχωρία είναι μέσα στο πλαίσιο της κατηγορίας ενώ το πορτ μπαγκάζ μπορεί να φιλοξενήσει 300 λίτρα αποσκευών. Θα θέλαμε όμως, λίγο πιο χαμηλό το κατώφλι φόρτωσης... Highlight στο εξοπλισμό, μία καινοτομία της Citroen, με τον κωδικό “ConnectedCAM”. Ο λόγος την ύπαρξη μιας κάμερας υψηλής ευκρίνειας, τοποθετημένη μεταξύ καθρέφτη και παρμπρίζ, που καταγράφει τη διαδρομή του αυτοκινήτου -αρχείο το οποίο μπορεί επιτόπου να κοινοποιηθεί στα social media για παράδειγμα- αν και η λογική της είναι να καταγράφει και την πιθανή εμπλοκή σε ατύχημα. Κάτι που συμβαίνει σε κάποιες χώρες.

Στον τομέα των κινητήρων τώρα, συναντάμε τα γνωστά μας βενζινοκίνητα 1.2 PureTech με 68, 82 και 110 ίππους και diesel 1.6 BlueHDi 75 και 100 ίππων, με το 82άρη να αναμένεται να επικρατήσει στην εμπορική μάχη της γκάμας του μοντέλου, σε Ελλάδα και Ευρώπη. Όλα τα μοντέλα, συνδυάζονται με χειροκίνητο κιβώτιο, ενώ από το Μάιο του 2017 το 110άρη θα προσφέρεται και με αυτόματο 6 σχέσεων της Aisin. Οδηγώντας κάποιες εκδόσεις του, σε Βαρκελώνη σήμερα αλλά και Δανία πρόσφατα, σημειώσαμε ότι ο PureTech των 110 ίππων αναμφισβήτητα διαθέτει δύναμη και πολύ μεγαλύτερη ζωντάνια από τον αντίστοιχο diesel (σημειώστε ενδεικτικά: “0-100” σε 10,9 δλ., έναντι 11,9 του πετρελαιοκίνητου), η τραχιά λειτουργία του οποίου περνάει μέσα στην καμπίνα του αυτοκινήτου. Η ανάρτηση έχει μαλακή ρύθμιση, με μικρές αναπηδήσεις από τον πίσω άξονα να παρουσιάζονται στις εγκάρσιες ανωμαλίες, οι οποίες όμως δεν προβληματίζουν. Τι θα θέλαμε καλύτερο; Χωρίς αμφιβολία την αίσθηση του τιμονιού και λιγότερες κλίσεις του αμαξώματος... 

Πολλά περισσότερα λοιπόν για το νέο Citron C3 στο τεύχος Νοεμβρίου των 4Τροχών, το οποίο βρίσκεται ήδη στα περίπτερα, ενώ μείνετε συντονισμένοι και για την δοκιμή του γαλλικού σουπερμίνι στην χώρα μας! Πότε θα ξεκινήσουν οι πωλήσεις του στην Ελλάδα; Στα τέλη Νοεμβρίου με πρώτες διαθέσιμες εκδόσεις για την αγορά μας, την βενζινοκίνητη 1.2 των 82 ίππων και την diesel 1.6 με τους 75 ίππους. Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι η τιμή εκκίνησης στη χώρα μας θα είναι περίπου 12.900 ευρώ για τη βενζινοκίνητη έκδοση των 82 ίππων._Μ. Σαλ.

Δείτε τιμές και τεχνικά χαρακτηριστικά: C3

Ποιος πιστεύετε πως θα είναι ο νικητής του Ράλλυ Ιταλίας-Σαρδηνίας, στις 8-11 Οκτωβρίου;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου