top icon
Παρουσιάσεις

Οδηγούμε το νέο Ford KA+

Nέος χαρακτήρας για τον βενιαμίν της εταιρείας, πάντοτε όμως με τις παραδοσιακές οδηγίκες και όχι μόνον, αξίες της Ford.

Το μικρότερο μοντέλο της γκάμας της Ford αλλάζει πλέον χαρακτήρα και από ένα μίνι τρίθυρο αυτοκίνητο με έντονα lifestyle στοιχεία, μετουσιώνεται σε ένα μοντέλο που ανήκει στην βάση της κατηγορίας Β, όπου τον πρώτο λόγο πια, έχουν πρακτικά και χωροταξικά στοιχεία. Καθώς λοιπόν είναι βασισμένο στην πλατφόρμα του Fiesta δεν είναι διόλου υπερβολικός ο χαρακτηρισμός, baby Fiesta.

To αποκλειστικά πεντάθυρο αμάξωμα εξασφαλίζει πολύ καλούς χώρους σε ένα συνολικό μήκος που φθάνει τα 3.929 χλστ.  Για τις καθημερινές ανάγκες φροντίζουν 21 συνολικά αποθηκευτικές λύσεις που είναι διάσπαρτες μέσα στην καμπίνα, ενώ ο χώρος αποσκευών φθάνει στα 270 λτ., τιμή στην οποία συμπεριλαμβάνεται και ένας υποδαπέδιος χώρος 13 λτ.

Όπως και με το αμάξωμα, έτσι και σε ότι αφορά τον κινητήρα, η μοναδική διαθέσιμη επιλογή είναι ένα ατμοσφαιρικό σύνολο 1,2 λτ.  (ενώ όπως ανακοινώθηκε δεν  πρόκειται να υπάρξει κάποια υπερτροφοδοτούμενη παραλλαγή βενζίνης ή πετρελαίου) το οποίο θα διατίθεται σε δύο εκδόσεις ιπποδύναμης, με 70 και 85 ίππους (και ροπή 105 Νm και 112 Νm αντίστοιχα), όπου οι εκπομπές CO2 ανέρχονται στα 114 και 110 γρ./χλμ. αντίστοιχα. Με δεδομένο ότι το βάρος μόλις που ξεπερνάει τον ένα τόνο, ο 85αρης κινητήρας χαρίζει αρκετά ικανοποιητική ζωντάνια. Στον δρόμο μπορεί κανείς να διακρίνει πολλά κοινά οδηγία στοιχεία σε σχέση με το Fiesta, σε ότι έχει να κάνει με την σαφήνεια του συστήματος διεύθυνσης και την συμπεριφορά των αναρτήσεων.

Πολλές τεχνολογίες που συναντάμε σε μεγαλύτερα μοντέλα της εταιρείας έχουν μεταφερθεί και στο ΚA+, μερικές από τις οποίες είναι τα: easyfuel, MyKey, SYNC, emergency assist και applink. Φυσικά έχουν γίνει όλες οι απαραίτητες ενισχύσεις στο αμάξωμα, οι έξι αερόσακοι είναι στάνταρ, ενώ το μοναδικό αρνητικό σημείο εστιάζεται στο γεγονός ότι δεν διατίθεται κάποιο σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος σε περίπτωση επικείμενης πρόσκρουσης, κάτι που θεωρούμε ότι είναι εξαιρετικά σημαντικό σε ένα σύγχρονο αυτοκίνητο πόλης.

Ιδιαίτερα ανταγωνιστική για τα δεδομένα της κατηγορίας Β είναι η τιμολογιακή πολιτική. Έτσι η έκδοση Trend Essential των 70 ίππων ΄τιμάται στα 10.970 ευρώ, ενώ η πλουσιότερη αλλά και ισχυρότερη έκδοση Trend Ultimate των 85 ίππων είναι ακριβότερη μόλις κατά 500 ευρώ, κάτι που σημαίνει ότι ουσιαστικά δεν τίθεται κάποιο δίλημμα μεταξύ των δύο.

Αναλυτικότερες εντυπώσεις με τις ανάλογες μετρήσεις επιδόσεων θα βρείτε στο τεύχος του περιοδικού 4 ΤΡΟΧΟΙ, που θα κυκλοφορήσει στις αρχές Νοεμβρίου.  

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΜΟΝΤΕΛΟ

1.2 70ps

1.2 85ps ECO

Κυβισμός (κ.εκ.)

1.196

Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)

70/6.000

85/6.300

Ροπή (Νm./σ.α.λ.)

105/4.000

112/4.000

Ανάρτηση εμπρός

Γόνατα ΜακΦέρσον, αντιστρεπτική

Ανάρτηση πίσω

Ημιάκαμπτος άξονας

Κιβώτιο

Χειροκίνητο 5 σχέσεων

ΜxΠxΥ (χλστ.)

3.929 x 1.695 x 1.524

Μεταξόνιο (χλστ.)

2.489

Χώρος αποσκ. (λτ.)

270

Βάρος (κιλά)

1.009

Καταν. μικτή(λτ./100χλμ)

5,0

4,8

CO2  (γρ./χλμ.)

114

110

Τιμή (ευρώ)

10.970

11.470

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ