top icon
Παρουσιάσεις

Οδηγούμε το νέο Honda Civic

Διατηρώντας τα μοντέρνα χαρακτηριστικά της προηγούμενης γενιάς του, το νέο Honda Civic παρουσιάζεται βελτιωμένο σε όλους τους τομείς.

Διατηρώντας τα μοντέρνα χαρακτηριστικά της προηγούμενης γενιάς του, το νέο Honda Civic παρουσιάζεται βελτιωμένο σε όλους τους τομείς.
 
Η ένατη γενιά του Honda Civic είναι ελαφρά μεγαλύτερη σε μήκος και σε πλάτος από εκείνη που διαδέχεται, αλλά όχι όμως και σε ύψος, ενώ έχει και βελτιωμένο αεροδυναμικό συντελεστή. Στα εντυπωσιακά στοιχεία του συμπεριλαμβάνεται οπωσδήποτε η σχεδίαση του εμπρός προφυλακτήρα, ενώ στο πίσω τζάμι του προστέθηκε πλέον και υαλοκαθαριστήρας. 

 
Στο εσωτερικό του αυτοκινήτου, που όπως και στο παρελθόν δεν του υπολείπεται η τόλμη, υπάρχει περισσότερη συμβατικότητα και εργονομία σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο. Ο σχεδιασμός του ταμπλό είναι ξανά πολυεπίπεδος, ενώ το κουμπί του Start & Stop έχει μετακομίσει δεξιά από το τιμόνι. Όσο για τους προσφερόμενους χώρους, εξακολουθούν να είναι το «δυνατό χαρτί» του μοντέλου, τόσο για τους επιβάτες, όσο και για τα διάφορα μικροαντικείμενα. 

 
Κινητήρες
Το Civic ένατης γενιάς προσφέρεται με τρεις κινητήρες, δύο βενζίνης (1.4 και 1.8 λίτρων) και έναν πετρελαίου (2.2 λίτρων). Άπαντες συνδυάζονται με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων έξι σχέσεων, ενώ ο 1.8 λίτρων έχει εναλλακτικά και ένα αυτόματο των πέντε. Στο ιαπωνικό μοντέλο είναι πλέον εφαρμοσμένο και το σύστημα Eco Assist, που μέχρι τώρα υπήρχε μόνο στα υβριδικά, το οποίο βοηθά τον χειριστή του να οδηγεί περισσότερο οικονομικά. Επίσης, το χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων διαθέτει και δείκτη ιδανικής αλλαγής σχέσεων. Στη γκάμα των κινητήρων θα προστεθεί μέσα στο 2012 και ένας turbodiesel των 1.6 λίτρων, ισχύος 120 ίππων, με τη ροπή του να ανέρχεται στα 30,6 χλγμ. Εν κατακλείδι, οι κινητήρες του μοντέλου είναι πλέον περισσότερο οικονομικοί σε λειτουργία και πιο φιλικοί προς το περιβάλλον, εκπέμποντας και λιγότερους ρύπους διοξειδίου του άνθρακα στην ατμόσφαιρα. 

Οn the road

Mε τη θέση οδήγησης ακόμη πιο βελτιωμένη και το τιμόνι του αυτοκινήτου να έχει ακόμη καλύτερη αίσθηση, η οδική συμπεριφορά του νέου Civic παραμένει στα υψηλά επίπεδα της προηγούμενης γενιάς, έχοντας όμως πλέον σημαντικά αναβαθμισμένη την ποιότητα κύλισης και την αίσθηση της άνεσης. Στην τελευταία συμβάλει και η πολύ καλύτερη ηχομόνωση σε σύγκριση με την απερχόμενη όγδοη γενιά, ενώ αναβαθμισμένη είναι και η εικόνα του συστήματος πέδησης. 

 
Άφιξη
Το νέο Honda Civic θα βρίσκεται στην Ελλάδα τον Μάρτιο του 2012, ενώ οι τιμές πώλησής του δεν θα διαφοροποιηθούν σημαντικά, σε σύγκριση με την απερχόμενη γενιά._Π.Χ.
 
HONDA CIVIC 2012
ΒΑΣΙΚΑ ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
 
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ
 
Μήκος: 4.285 χλστ.
Πλάτος: 1.770 χλστ.
Ύψος: 1.472 χλστ.
Μεταξόνιο: 2.605 χλστ.
Χώρος αποσκευών: 477 λίτρα

 
ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ
 
1.4 iVTEC
4κύλινδρος σε σειρά
Κυβισμός: 1.339 κ.εκ.
Διάμετρος x διαδρομή: 73 mm x 80 mm
Μέγιστη ισχύς: 100 ίπποι στις 6.000 σ.α.λ.
Μέγιστη ροπή: 12,9 χλγμ. στις 4.800 σ.α.λ.
Κιβώτιο ταχυτήτων: Χειροκίνητο 6 σχέσεων
Ανώτατη ταχύτητα: 187 χλμ./ώρα
0-100 χλμ./ώρα: 13,4 δλ.
Μέση κατανάλωση: 5,4 λτ./100 χλμ.
Κατανάλωση εκτός πόλης: 4,7 λτ./100 χλμ.
Κατανάλωση αστικού κύκλου: 6,7 λτ./100 χλμ.
Εκπομπές CO2: 129 γρ./χλμ.
Βάρος: 1.181 κιλά

 
1.8 iVTEC
4κύλινδρος σε σειρά
Κυβισμός: 1.798 κ.εκ.
Διάμετρος x διαδρομή: 81 mm x 87.3 mm
Μέγιστη ισχύς: 142 ίπποι στις 6.500 σ.α.λ.
Μέγιστη ροπή: 17,7 χλγμ. στις 4.300 σ.α.λ.
Κιβώτιο ταχυτήτων: Χειροκίνητο 6 σχέσεων
Ανώτατη ταχύτητα: 215 χλμ./ώρα
0-100 χλμ./ώρα: 9,1 δλ.
Μέση κατανάλωση: 5,8 λτ./100 χλμ.
Κατανάλωση εκτός πόλης: 4,9 λτ./100 χλμ.
Κατανάλωση αστικού κύκλου: 7,3 λτ./100 χλμ.
Εκπομπές CO2: 137 γρ./χλμ.
Βάρος: 1.205 κιλά
 
1.8 iVTEC Α/Τ
4κύλινδρος σε σειρά
Κυβισμός: 1.798 κ.εκ.
Διάμετρος x διαδρομή: 81 mm x 87.3 mm
Μέγιστη ισχύς: 142 ίπποι στις 6.500 σ.α.λ.
Μέγιστη ροπή: 17,7 χλγμ. στις 4.300 σ.α.λ.
Κιβώτιο ταχυτήτων: Αυτόματο 5 σχέσεων
Ανώτατη ταχύτητα: 210 χλμ./ώρα
0-100 χλμ./ώρα: 10,9 δλ.
Μέση κατανάλωση: 6,3 λτ./100 χλμ.
Κατανάλωση εκτός πόλης: 4,9 λτ./100 χλμ.
Κατανάλωση αστικού κύκλου: 8,7 λτ./100 χλμ.
Εκπομπές CO2: 148 γρ./χλμ.
Βάρος: 1.238 κιλά

 
2.2 iDTEC
4κύλινδρος σε σειρά
Κυβισμός: 2.199 κ.εκ.
Διάμετρος x διαδρομή: 85 mm x 96.9 mm
Μέγιστη ισχύς: 150 ίπποι στις 4.000 σ.α.λ.
Μέγιστη ροπή: 35,7 χλγμ. στις 2.000 σ.α.λ.
Κιβώτιο ταχυτήτων: Χειροκίνητο 6 σχέσεων
Ανώτατη ταχύτητα: 217 χλμ./ώρα
0-100 χλμ./ώρα: 8,5 δλ.
Μέση κατανάλωση: 4,2 λτ./100 χλμ.
Κατανάλωση εκτός πόλης: 3,7 λτ./100 χλμ.
Κατανάλωση αστικού κύκλου: 5,1 λτ./100 χλμ.
Εκπομπές CO2: 110 γρ./χλμ.
Βάρος: 1.363 κιλά
 

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ