Δοκιμές Παρουσιάσεις

Οδηγούμε το νέο Hyundai i20

Με σχέδιο που ακολουθεί τη φιλοσοφία των "i" μοντέλων της εταιρίας, ο αντικαταστάτης του Getz δείχνει έτοιμος για την ευρωπαϊκή αγορά.

Το απερχόμενο Getz είναι το δημοφιλέστερο Hyundai που πάτησε ποτέ… τροχό σε ευρωπαϊκό έδαφος. Από το 2002 ως σήμερα, με ένα ενδιάμεσο facelift το 2005, έχει σημειώσει πάνω από μισό εκατομμύριο πωλήσεις, και υποψιαζόμαστε ότι αυτή θα είναι η πρώτη δυσκολία που θα αντιμετωπίσει το νέο i20 στο διάβα του: να εκπληρώσει τις προσδοκίες που αφήνει πίσω του το Getz.
 
Το i20 είναι σχεδιασμένο και εξελιγμένο στο κέντρο εξέλιξης της Hyundai, στο Ρίσελχάιμ της Γερμανίας. Το σχέδιό του ακολουθεί τη φιλοσοφία όλων των “i”. Την παράσταση κλέβουν τα δύο έντονα νεύρα που διατρέχουν κατά μήκος το αμάξωμα στις πλευρές του, και ακόμη δύο στη μέση του καπό. Όλες οι διαστάσεις είναι μεγαλύτερες από του Getz (μήκος 3.940 χλστ., μεταξόνιο 2.525 χλστ.) ενώ, από άποψη μεγέθους, τοποθετείται στην άνω κλίμακα της κατηγορίας των σουπερμίνι.
 
Περνώντας στο σαλόνι, η αναβάθμιση σε σχέση με το Getz είναι παραπάνω από εμφανής, καταρχήν αισθητικά. Το ταμπλό, οι διακόπτες και η κεντρική κονσόλα είναι σχεδιασμένα στα πρότυπα του i30, με λιτό αλλά πλήρη πίνακα οργάνων και διακόπτες με θετικό κούμπωμα. Στον επίμαχο τομέα των υλικών, η συναρμογή των κομματιών του ταμπλό δείχνει ιδιαίτερα συμπαγής –με μικρές ενστάσεις στην κεντρική κονσόλα- αλλά αυτό είναι κάτι που μένει να αποδείξει ο χρόνος, φυσικά.
 
Τα καθίσματα του αυτοκινήτου είναι καλοσχεδιασμένα, με επαρκή πλευρική στήριξη και σφιχτή γέμιση. Ο χώρος αποσκευών των 295 λίτρων δε μας άφησε περιθώρια για παράπονα, και έχουμε την αίσθηση ότι το ίδιο θα συμβεί και με όσους το επιλέξουν, καθώς είναι από τους μεγαλύτερους στην κατηγορία του.
 
Ευχάριστη έκπληξη το σετάπ της ανάρτησης του i20. Κρατάμε μια επιφύλαξη, ωσότου το οδηγήσουμε σε ελληνικό έδαφος, αλλά τουλάχιστον στην ισπανική άσφαλτο το αυτοκίνητο κυλάει καλά, πατάει σωστά και γέρνει απρόσμενα λίγο, όταν αποφασίσει κανείς να το πιέσει σε στροφές. Εκτός από τον 1,4 των 100 ίππων, η γκάμα του αυτοκινήτου περιλαμβάνει ακόμη 2 βενζινοκινητήρες (1,2 με 78 ίππους και 1,6 με 126) και 4 πετρελαίου (1,4 με 75 και 90 ίππους και 1,6 με 115 και 128 ίππους).
 
Από αυτούς, ο 1,6 ντίζελ είναι ο μόνος που συνδυάζεται με 6τάχυτο κιβώτιο. Οι βενζινοκινητήρες συνεργάζοντιαι όλοι με χειροκίνητα κιβώτια ταχυτήτων 5 σχέσεων, ή κλασικά αυτόματα τεσσάρων σχέσεων. Ο 1,4 κρίνεται υπεραρκετός για ήρεμη ή και πολύ σβέλτη μετακίνηση. Ο θόρυβος όσο ανεβαίνουν οι στροφές δε λείπει, αλλά η απόδοση αποζημιώνει. Το i20 θα κάνει την εμφάνισή του στη χώρα μας τον Ιανουάριο. Οι τιμές του θα ανακοινωθούν σύντομα, αλλά υπολογίστε ότι όλες οι εκδόσεις θα είναι καλά εξοπλισμένες, στα πρότυπα που μας έχει συνηθίσει η κορεατική εταιρεία._Σ.Λ.
Δείτε τιμές και τεχνικά χαρακτηριστικά: i20

Πιστεύετε ότι η ΕΕ πρέπει να θεσπίσει ακόμα πιο αυστηρές προδιαγραφές στο μέσο όρο εκπομπών CO2 του στόλου των αυτοκινητοβιομηχανιών;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου