top icon
Παρουσιάσεις

Οδηγούμε το νέο Nissan Pulsar

Καθώς το Pulsar είναι μια νέα προσθήκη στην γκάμα της ιαπωνικής εταιρείας, η Nissan αποφάσισε να χρησιμοποιήσει ένα εν μέρει καινούργιο όνομα, τουλάχιστον για την ευρωπαϊκή αγορά αυτοκινήτου.

Καθώς το Pulsar είναι μια νέα προσθήκη στην γκάμα της ιαπωνικής εταιρείας, η Nissan αποφάσισε να χρησιμοποιήσει ένα εν μέρει καινούργιο όνομα, τουλάχιστον για την ευρωπαϊκή αγορά αυτοκινήτου.

 

Η Nissan επιστρέφει στη μικρομεσαία κατηγορία με το Pulsar. Η εμφάνιση δανείζεται στοιχεία από το Qashqai, όπως τη χαρακτηριστική μάσκα και τα πίσω φώτα. Απευθύνεται σε εκείνους τους αγοραστές που θέλουν κάτι παραπάνω από ένα σουπερμίνι, όχι όμως και κάτι τόσο μεγάλο όσο ένα σύγχρονο crossover. Καθώς, λοιπόν, το Pulsar είναι μια νέα προσθήκη στην γκάμα της εταιρείας, η Nissan αποφάσισε να χρησιμοποιήσει ένα εν μέρει καινούργιο όνομα, τουλάχιστον για την ευρωπαϊκή αγορά.

Το πρώτο που αντιλαμβάνεται κανείς είναι οι γενναιόδωρες διαστάσεις. Έτσι, το μήκος φθάνει τα 4.387 χιλ., το πλάτος τα 1.768 χιλ., το ύψος έχει σκαρφαλώσει στα 1.520 χιλ., το κυριότερο όμως είναι το μεγάλο μεταξόνιο των 2.700 χιλ. Το αποτέλεσμα είναι οι πολύ μεγάλοι χώροι για τους πίσω επιβάτες (που ξεπερνούν το μέσο όρο διαθέσιμου χώρου για τα γόνατα, όχι μόνο της μικρομεσαίας κατηγορίας, αλλά και αυτού της μεσαίας), οι οποίοι συνδυάζονται με ένα πορτ μπαγκάζ 385 λίτρων, που μπορεί να αυξηθεί μέχρι τα 1.395 λίτρα με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων (κάτι, όμως, που δε δημιουργεί έναν επίπεδο χώρο).

Από εκεί και πέρα, το εσωτερικό ακολουθεί τους ήπιους τόνους της εξωτερικής σχεδίασης. Τα σκουρόχρωμα σκληρά πλαστικά δίνουν μία καλή εικόνα, χωρίς όμως να φθάνουν την ποιοτική εικόνα ορισμένων ανταγωνιστών. Ο πίνακας οργάνων παραπέμπει στο Qashqai, όπου μεταξύ των δύο μεγάλων στρογγυλών αναλογικών οργάνων βρίσκεται μία μεγάλη ψηφιακή οθόνη απεικόνισης μιας πλειάδας πληροφοριών. Η κονσόλα προεξέχει ελαφρώς από το υπόλοιπο ταμπλό και περιλαμβάνει την τελευταία έκδοση του συστήματος πολυμέσων Nissan Connect. Οι θήκες για μικροαντικείμενα είναι ικανοποιητικές, ενώ η ψηλή θέση οδήγησης προσφέρει αρκετά καλή περιφερειακή ορατότητα.

Ο άλλος πυλώνας πάνω στον οποίον το Pulsar θα στηρίξει τη διείσδυσή του στην αγορά έχει να κάνει με την τεχνολογία. Αρχικά, λοιπόν, έχουμε το πακέτο Safety Shield, που πρωτοεμφανίστηκε στο Note και περιλαμβάνει το αυτόματο φρενάρισμα και την προειδοποίηση τυφλών σημείων, αλλαγής λωρίδας και κινούμενων αντικειμένων. Προσφέρεται το Around View Monitor, που δίνει μία πανοραμική εικόνα του αυτοκινήτου, κάτι ιδιαίτερα χρήσιμο κατά τη διάρκεια των ελιγμών, και το ηλεκτρονικό σύστημα Active Trace Control, το οποίο διαχειρίζεται την πρόσφυση στην έξοδο των στροφών (και ειδικά ό,τι έχει να κάνει με την υποστροφή).

 

Στα μηχανικά μέρη δεν υπάρχουν ιδιαίτερες εκπλήξεις. Η ανάρτηση ακολουθεί την κλασική αρχιτεκτονική, με γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και ημιάκαμπτο άξονα πίσω, ενώ η γκάμα των κινητήρων περιλαμβάνει ένα σύνολο βενζίνης και ένα πετρελαίου, αμφότερα με άμεσο ψεκασμό, υπερτροφοδότηση και χειροκίνητα κιβώτια 6 σχέσεων. Τους κινητήρες ήδη τους έχουμε γνωρίσει από τα crossover της εταιρείας. Ο 1.200άρης DIG-T αποδίδει 115 ίππους (αργότερα θα συνδυάζεται και με το αυτόματο κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων της Nissan), ενώ ο 1.500άρης dCi αποδίδει 110 ίππους.

Στους δρόμους γύρω από τη Βαρκελώνη, όπου είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε το Pulsar, διαπιστώσαμε ότι το αποτέλεσμα εμπίπτει ξεκάθαρα εντός οικογενειακών προδιαγραφών. Προσφέρεται για ήσυχα και ξεκούραστα ταξίδια, το τιμόνι έχει σωστή αίσθηση και οι κλίσεις δεν ενοχλούν, χωρίς πάντως να έχει κάτι το ξεχωριστό που θα σε προκαλέσει να ανεβάσεις ρυθμούς. Αναμένεται να έχει φθάσει στη χώρα μας μέχρι το Νοέμβριο, αλλά προς το παρόν δεν έχει δοθεί καμία πληροφορία σχετικά με τις τελικές τιμές πώλησης.

 

 

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ