top icon
Παρουσιάσεις

Οδηγούμε το νέο Renault Twingo RS

Το Twingo RS μας έπεισε ότι είναι άξιος συνεχιστής της παράδοσης Renault Sport, από τη πρώτη κιόλας οδηγική γνωριμία που είχαμε μαζί του στην Πορτογαλία.

 Όταν αποφασίσουν να φτιάξουν RS, ξέρουν πως ακριβώς πρέπει να το κάνουν. Έτσι λοιπόν οι φίλοι μας οι Γάλλοι έκαναν τριμελή πλέον την ομώνυμη οικογένειά –μετά τα Megane και Clio- με το μικρότερο μοντέλο της γκάμας τους. Φυσικά η έκδοση GT με τους 100 ίππους μας είχε προϊδεάσει –θεωρητικά- για το τι θα έπρεπε να περιμένουμε αλλά -στη πράξη- τα πράγματα αποδείχτηκαν ακόμη καλύτερα.
 
Η λογική συγκεκριμένη και κατά τη γνώμη μας σωστή για ένα δημοφιλές μοντέλο παραγωγής. Πλαίσιο, κινητήρας, σύστημα πέδησης αλλά και ξεχωριστό στυλ από ένα αυτοκίνητο το οποίο κατασκευάστηκε για να είναι απόλυτα αποτελεσματικό από τη μία, χωρίς όμως να αποκλείει τη καθημερινή χρήση από την άλλη. Οι συμπαγείς διαστάσεις του, οι προφυλακτήρες, τα φαρδύτερα εμπρός και πίσω φτερά ((60 χλστ. πιο φαρδύ μετατρόχιο εμπρός και 59 χλστ. πίσω σε σχέση με το GT)), αλλά και η σπορ φιλοσοφία στο εσωτερικό, που αντικατοπτρίζεται μέσα από τα μπάκετ καθίσματα, τα αλουμινένια πεντάλ, το δερμάτινο τιμόνι αλλά ακόμα και από τις κόκκινες(!) ζώνες ασφαλείας (σ.σ.: μας θύμισε έντονα τα 205 Rallye και τα Cinquecento Sporting αυτή η πινελιά), σε κάνουν να νιώθεις ότι έχεις μπει μέσα σε κάτι το ιδιαίτερο…
 
… Τα οδηγικά χαρίσματα που συνδυάζονται όμως με όλα τα παραπάνω, σε επιβεβαιώνουν από την πρώτη κιόλας στιγμή. Δεν χρησιμοποιήθηκε turbo γιατί σύμφωνα με τους ανθρώπους της εταιρείας, προσπάθησαν να κρατήσουν το κόστος χαμηλό. Συμπέρασμα; Δεν μας ενόχλησε καθόλου. Ο ατμοσφαιρικός 1.600άρης με τους 133 ίππους στις 6.750 σ.α.λ. και τη ροπή των 16,3 χλγμ. στις 4.400 σ.α.λ. κάνει πολύ καλά τη δουλειά του, σαν παλιά παραδοσιακή συνταγή μικρών σπορ αυτοκινήτων.
 
Δεν είναι όμως μόνος του. Συνδυάζεται τέλεια με το κοντό κιβώτιο πέντε σχέσεων, το σωστό στήσιμο του αυτοκινήτου, το ακριβές τιμόνι και το αποτελεσματικότατο σύστημα πέδησης, το οποίο απαρτίζεται από τους αεριζόμενους δίσκους 288χλστ. εμπρός και 240χλστ. πίσω. Κερασάκια στη τούρτα; Τα κορυφαία Continental SportContact 3 (16άρια στην «απλή» έκδοση, 17 άρια στην «Cup»), το ESP που απενεργοποιείται πλήρως, με ένα σχεδόν κρυμμένο μπουτόν κάτω δεξιά από το τιμόνι και η «μουσική» που παίζει ο κινητήρας και η εξάτμιση σε κάθε χάϊδεμα του δεξιού πεντάλ.
 
Στη χώρα μας, το περιμένουμε τον Ιανούαριο του 2009, ενώ οι τιμές του δεν ανακοινώθηκαν. Ενδεικτικά πάντως σας αναφέρουμε ότι στη Γαλλία κοστίζει 15.600 ευρώ και στη Γερμανία 14.800 ευρώ, με την βασική έκδοση «Sport» να είναι περίπου 500 ευρώ φθηνότερη από την Cup (17άρια και πιο χαμηλωμένη κατά 4 χλστ.)._Μ.Σαλ.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ