top icon
Παρουσιάσεις

Οδηγούμε: Νέο Toyota Avensis

Ουσιαστική αναβάθμιση για το νέο Avensis, που πέρα από τις αλλαγές στην εμφάνιση, ενσωματώνει στην γκάμα του και έναν 1600αρη ντίζελ με 112 ίππους.

Με σήμα κατατεθέν τη νέα μάσκα σε σχήμα “Χ” της Toyota που έκανε το ντεμπούτο της στο τελευταίο Yaris πριν περάσει και στο πιο πρόσφατο Αuris, το ανανεωμένο Avensis αν μη τι άλλο δείχνει πιο μοντέρνο από ποτέ και ταυτόχρονα πιο ελκυστικό από τον αισθητά συντηρητικότερο προκάτοχό του. Νέα είναι και τα φωτιστικά σώματα εμπρός και πίσω, όπως και οι προφυλακτήρες, καθώς και οι ζάντες αλουμινίου. Ανάλογης έκτασης και οι αλλαγές στο ευρύχωρο εσωτερικό, που πλέον διαθέτει νέο ταμπλό με ελαφρώς μαλακότερα υλικά από αυτά του προκατόχου του για το άνω μέρος με λεία και σκληρά να πλαισιώνουν την μεγάλη οθόνη αφής (8″) του συστήματος infotainment στο κέντρο της κονσόλας που αποτελεί στοιχείο του βασικού εξοπλισμού από τη μεσαία έκδοση. Διαφοροποιημένα είναι και τα αναλογικά όργανα εμπρός από τον οδηγό, ανάμεσα από στα οποία βρίσκεται πλέον στάνταρντ μια οθόνη TFT 4,2 ιντσών για την προβολή των στοιχείων του υπολογιστή ταξιδίου αλλά και επιμέρους πληροφοριών του ηχοσυστήματος, των συστημάτων ασφαλείας κ.ά. Με τις διαστάσεις του μοντέλου να παραμένουν αναλλοίωτες (4.750×1.810×1.480), τα καλά νέα έχουν να κάνουν με την αναβάθμιση της γκάμας των κινητήρων και ειδικότερα των ντίζελ, αφού από πλευράς βενζίνης παραμένουν οι Valvematic των 1,6, 1,8 και 2,0 λίτρων με 132, 147 και 152 ίππους αντίστοιχα, οι οποίοι πλέον πληρούν τις προδιαγραφές Euro6. Δίπλα τους η Toyota επέλεξε να βάλει δύο σχετικά νέα, όσον αφορά το στόλο της, πετρελαιοκίνητα σύνολα, αντικαθιστώντας τα προηγούμενα των 2,0 και 2,2 λίτρων. Αναμενόμενα το ενδιαφέρον στρέφεται στο μικρότερο, που δεν είναι άλλο από αυτό των 1,6 λίτρων της προηγούμενης γενιάς του MINI το οποίο πριν απο περίπου ένα χρόνο τοποθετήθηκε και στη Verso. Οι 112 ίπποι του προφανώς και δεν αποτελούν το δυνατό του χαρτί, η ροπή, ωστόσο, των 27,5 χλγμ. αποδεικνύεται ικανοποιητική για το αμάξωμα του 1,5 τόνου. Στους επαρχιακούς δρόμους της Ελβετίας, πέριξ της Γενεύης, όπου και η παρουσίαση του Avensis, αυτό που διαπιστώσαμε ήταν η αναβαθμισμένη ποιότητα κύλισης, χάρη σε μικροεπεμβάσεις στην ανάρτηση, η οποία διατηρεί τη γεωμετρία του προηγούμενου μοντέλου με γόνατα ΜακΦέρσον μπροστά και δίπλα ψαλίδια πίσω, τη στιγμή που όπως και ο προκατοχός του, ετσι κι αυτό το Avensis διακρίνεται κυρίως για την ουδετερότητά του. Ελαφρά υποστροφικό αν πιεστεί, βολεύεται κυρίως σε ανοιχτό δρόμο αφού στον πιο σφιχτό το περιορισμένο εύρος λειτουργίας του κινητήρα των 1,6 λίτρων (από τις 1.750 έως περίπου τις 3.000 σ.α.λ.) σε οδηγεί συχνά στον εύστοχο επιλογέα του κιβωτίου των έξι σχέσεων. Τα 11,7 δλ. που δίνει ο κατασκευαστής για τα 0-100 χλμ./ώρα σ’ αυτήν την έκδοση δίνουν άλλωστε το στίγμα, οπότε για το κάτι παραπάνω προτείνεται το νεο δίλιτρο σύνολο με τους 143 ίππους. Το Avensis λανσάρεται αυτές τις ημέρες και στην ελληνική αγορά σε πέντε εκδόσεις εξοπλισμού (Classic, Elegant, Elegant Navi, Elegant Navi Plus, Elegant Navi Touring Sport), σε σεντάν και στέισον βάγκον αμάξωμα, με τις τιμές να ξεκινούν από τα 19.510€ (18.080 με απόσυρση) για τη βενζινοκίνητη έκδοση των 1,6 λίτρων και από τα 23.850€ (22.420 με απόσυρση) για την D-4D._Ε.Ξ.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ