Βρεθήκαμε στη πόλη όπου διαδραματίστηκε η γνωστή ιστορία του Ρωμαίου και της Ιουλιέτας, τη Βερόνα, για να οδηγήσουμε την sports wagon εκδοχή του σοηδικού S60. Με άλλα λόγια, δηλαδή, το νέο Volvo V60.

Μία από τις πολλές ιταλικές πόλεις που αξίζει να επισκεφτείτε έστω και για μία φορά στη ζωή σας και η οποία καταφέρνει να ικανοποιεί όλους τους «φιλοξενούμενούς» της -κάθε ηλικίας- με την καθαριότητα, τον ερωτισμό και τις πολλές επιλογές που προσφέρει, είναι χωρίς αμφιβολία η Βερόνα. Στις ωραίες διαδρομές μέσα και έξω από την ιταλική πόλη λοιπόν, οδηγήσαμε το νέο Volvo V60, όντας ήδη θετικά υποψιασμένοι για το τι θα συναντήσουμε εξαιτίας του νέου σεντάν της Volvo, που έχει προηγηθεί στην καθημερινότητά μας.
 
Ουσιαστικά μιλάμε για το ίδιο αυτοκίνητο, όσο αφορά τα τεχνικά χαρακτηριστικά του με την μοναδική διαφορά να βρίσκεται στην διαμόρφωση του πίσω μέρους. Το διαιρούμενο σε τρία μέρη 40/20/40 πίσω κάθισμα και το αναδιπλούμενο στο δάπεδο κάθισμα του συνοδηγού επιτρέπουν τον συνδυασμό φορτίου και επιβατών με εκπληκτικά ευέλικτο τρόπο. Η πλάτη καθενός από τα τρία μέρη του πίσω καθίσματος αναδιπλώνεται ανεξάρτητα με εξαιρετική ευκολία, επιτρέποντας τη δημιουργία ενός απόλυτα επίπεδου δαπέδου φόρτωσης ενώ τα προσκέφαλα του πίσω καθίσματος είναι ηλεκτρικά αναδιπλούμενα. Ο χώρος φόρτωσης έχει σχεδιαστεί ώστε να μπορεί να αξιοποιηθεί απόλυτα, μέχρι και το τελευταίο χιλιοστό. Η πόρτα του χώρου αποσκευών έχει πλάτος 1.095 χλστ. και σε συνδυασμό με τον πρόσθετο χώρο πίσω από τους θόλους των τροχών και κάτω από το δάπεδο του χώρου φόρτωσης αναδεικνύει την πλούσια χωρητικότητα του η οποία κυμαίνεται από 460 έως 1.749 λίτρα.

 
Το V60 παράγεται στο εργοστάσιο της Volvo Cars στην Torslanda, με δύο διαφορετικά σασί. Στην Ευρωπαϊκή αγορά είναι στάνταρ το «δυναμικό», ενώ στις περισσότερες αγορές της Βορείου Αμερικής και της Ασίας είναι στάνταρ το «άνετο» πλαίσιο με τη σπορ έκδοση διαθέσιμη ως προαιρετική επιλογή. Η διαφορά ανάμεσα στις δύο εκδόσεις εντοπίζεται στα αμορτισέρ και τα εμπρός και πίσω υποπλαίσια, με την άνετη έκδοση έχει πιο μαλακή ανάρτηση, για πιο ομαλή κίνηση σε πιο ανώμαλο οδόστρωμα. Το λογισμικό του συστήματος τετρακίνησης AWD (All Wheel Drive) έχει τροποποιηθεί ώστε να επιτρέπει στις τετρακίνητες εκδόσεις (στάνταρ με κινητήρα T6 και προαιρετική με κινητήρα D5) του νέου Volvo V60 να αξιοποιούν στο έπακρο το νέο σπορ σασί.

 
Σχετικά με την κινητήρια δύναμη, ισχύει ότι ακριβώς και στο S60. Κορυφαίο σύνολο της γκάμας είναι 3λιτρος των 304 ίππων ο οποίος συνδυάζεται με το 6τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων δεύτερης γενιάς Geartronic της Volvo. Ο νέος κινητήρας 2.0 GTDi (Gasoline Turbocharged Direct Injection) έχει κυβισμό 2,0 λίτρων και αποδίδει ισχύ 203 ίππων και μπορεί να συνδυαστεί τόσο με μηχανικό όσο και αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Το νέο V60 θα διατίθεται επίσης και με τον κινητήρα 2.0 GTDi (T5) με απόδοση ισχύος 240 ίππων και τον GTDi 1,6 λίτρων ο οποίος διατίθεται σε δύο εκδόσεις: 180 ίππων (T4) και 150 ίππων (T3). Οι κινητήρες 2.0T, T4 και T5 διατίθενται με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ή με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη Powershift επίσης 6 σχέσεων, ενώ ο κινητήρας T3 διατίθεται με μηχανικό κιβώτιο. Φυσικά υπάρχουν και diesel εκδόσεις 115, 163 και 205 ίππων.

 
Φυσικά, το V60 διαθέτει όλα εκείνα τα συστήματα ασφαλείας τα οποία έχουν καθιερώσει τα αυτοκίνητα της Volvo ως μερικά από τα ασφαλέστερα της εποχής μας, ενώ πρωταγωνιστικό ρόλο έχει το πρωτοποριακό «Pedestrian Detection» (Ανίχνευση πεζών με πλήρως αυτόματη πέδηση) με πλήρως αυτόματη πέδηση (Full Auto Brake). Σας θυμίζουμε επιγραμματικά, ότι το εν λόγω σύστημα ανιχνεύει τους πεζούς που περνούν εμπρός από το αυτοκίνητο, ειδοποιεί τον οδηγό και φρενάρει αυτόματα με όλη τη δύναμη των φρένων, αν δεν ανταποκριθεί ο οδηγός.
 
Ένα εξτρα πακέτο διαμόρφωσης δίνει στον αγοραστή του V60 τη δυνατότητα να ενισχύσει τη σπορ αίσθηση του αυτοκινήτου ακόμα περισσότερο. Συγκεκριμένα, περιλαμβάνει ποδιές εμπρός και πίσω, ένα διακοσμητικό πλαίσιο εμπρός, πλαϊνές ποδιές, ειδικές εξατμίσεις και ιδιαίτερες ζάντες 18 ιντσών.
 
Για επίλογο σας αφήσαμε τα νέα σχετικά με τη τιμή του νέου μοντέλου της Volvo. Το V60 θα είναι ακριβότερο κατά 1.500 ευρώ ανά έκδοση σε σχέση με το S60, κάτι που σημαίνει ότι η βασική του τιμή θα ξεκινάει από τα 28.400 ευρώ._Μ. Σαλ.
Δείτε τιμές και τεχνικά χαρακτηριστικά: V60

Πιστεύετε πως και στο φετινό Αυτοκίνητο της Χρονιάς, από τους 7 φιναλίστ, ένα από τα ηλεκτρικά Porsche Taycan & Tesla Model 3, θα μπορούσε να επικρατήσει του συμβατικού ανταγωνισμού (BMW 1 Series, Ford Puma, Peugeot 208, Renault Clio & Toyota Corolla);

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά