top icon
Παρουσιάσεις

Οδηγούμε το Nissan Micra

Πέρασαν περίπου τριάντα χρόνια από την πρώτη του εμφάνιση στις κατά τόπους αγορές και σχεδόν 3 εκατομμύρια ταξινομήσεων. Η Nissan έκρινε πως ήρθε και πάλι ο χρόνος για ακόμα μια ανανέωση του Micra.

Πέρασαν περίπου τριάντα χρόνια από την πρώτη του εμφάνιση στις κατά τόπους αγορές και σχεδόν 3 εκατομμύρια ταξινομήσεων. Η Nissan έκρινε πως ήρθε και πάλι ο χρόνος για ακόμα μια ανανέωση του Micra.
 
Η σημαντικότερη αλλαγή εντοπίζεται στο σχεδιασμό, που έχει «ξεφύγει» από τα… cosy χαρακτηριστικά της σημερινής, τρίτης, γενιάς. Οι καμπύλες παραμένουν, οι διαστάσεις έχουν αυξηθεί ελαφρά, και τα έντονα χαρακτηριστικά όπως τα εμπρός φωτιστικά σώματα ή τα μεγάλα τόξα πάνω από τους τροχούς έχουν λειανθεί. Ο λόγος είναι ότι η Nissan θέλει να επανατοποθετήσει το Micra στη συνείδηση του κοινού, ώστε να μη συνεχίσει να φέρει τον τίτλο του «γυναικείου αυτοκινήτου» (σημειώνεται ότι κατά 70-80% το επιλέγουν γυναίκες).
 
Η τέταρτη γενιά του Micra βασίζεται στη νέα πλατφόρμα (V-platform) στην οποία μελλοντικά θα βασιστούν ακόμα τρία μοντέλα και προς το παρόν εξοπλίζεται αποκλειστικά με έναν ατμοσφαιρικό τρικύλινδρο κινητήρα απόδοσης 80 ίππων. Πρόκειται για τον 1,6 λίτρων του Qashqai υποκυλινδρισμένο. Τον Απρίλιο θα λανσαριστεί ο ίδιος κινητήρας και με μηχανικό υπερσυμπιεστή με την απόδοση να ανεβαίνει στους 99 ίππους. Το Micra θα διατίθεται στάνταρ με ένα μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων και προαιρετικά με το CVT που πρωτοείδαμε στο Juke.
 
 
Εντός, τα σκληρά πλαστικά «δείχνουν» το πλαίσιο της κατηγορίας, εντούτοις κανένα πρόβλημα δεν υπάρχει με την εργονομία και –κυρίως- με τους διαθέσιμους χώρους. Στους δρόμους της Δανίας, όπου και η πρώτη μας επαφή, καταγράψαμε την πραγματικά ραφιναρισμένη λειτουργία του τρικύλινδρου κινητήρα, ο οποίος «προδίδει» την ιδιαιτερότητά του μόνο εξαιτίας ενός ανεπαίσθητου τρέμουλου κοντά στις 1.250 σ.α.λ. κι αυτό αποκλειστικά στην εκδοχή με κιβώτιο CVT. Συνολικά, το Micra αποδεικνύεται πραγματικό αυτοκίνητο πόλης, όντας εύχρηστο και κυρίως άνετο.
 
Σύμφωνα με την ελληνική αντιπροσωπεία οι τιμές του θα κρατηθούν κοντά στα επίπεδα των αντίστοιχων του σημερινού μοντέλου, ωστόσο είναι αρκετά πιθανή μια σχετική αύξηση αφού η προέλευσή του από το εργοστάσιο της Ινδίας συνεπάγεται αυξημένους δασμούς κατά 5%, αλλά και μια αύξηση στα μεταφορικά του. Περισσότερα το Νοέμβριο, οπότε και η έλευση του νέου Micra στην ελληνική αγορά. _Ε.Ξ.
 
Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ