top icon
Παρουσιάσεις

Οδηγούμε το Opel Insignia

O γερμανικός ανταγωνισμός είναι ο στόχος του Insignia, το οποίο, όπως φαίνεται, έρχεται καλά διαβασμένο.

  

Η αποφασιστικότητα της Opel να αλλάξει σελίδα στην κατηγορία των μεσαίων αυτοκινήτων δεν κρύβεται. Το Insignia κλείνει οριστικά το κεφάλαιο Vectra, στοχεύοντας σε μία νέα αρχή.
 
Ξεκινώντας από την εξωτερική εμφάνιση, τα βλέμματα τραβάει η καμπύλη οροφή, η οποία μιμείται την κουπέ λογική κάποιων άλλων γερμανικών προτάσεων. Σε αυτό το πλαίσιο -και με φόντο τα 4,83 μέτρα του μήκους του αμαξώματος- το αυτοκίνητο δίνει ξεκάθαρα το στίγμα του ως ναυαρχίδα της εταιρίας.
 
Αντίστοιχα ξεχωριστός είναι και ο σχεδιασμός του εσωτερικού, ο οποίος ενισχύεται από τη διάχυτη αίσθηση ποιότητας. Στα πλαστικά, στην κατασκευή και στις λεπτομέρειες έχει δοθεί η δέουσα προσοχή, ενώ τα δεκάδες κουμπιά (κυριολεκτικά, είναι πάνω από 50) στην κονσόλα και στο τιμόνι κερδίζουν τις εντυπώσεις.
 
Οι χώροι είναι αρκετά πλούσιοι για όλους τους επιβάτες, όπως και για τις αποσκευές. Συγκεκριμένα για αυτές υπάρχουν διαθέσιμα 500 λίτρα για το σεντάν αμάξωμα και 20 λίτρα επιπλέον για το 5θυρο, που είναι και πιο πρακτικό, αφού το άνοιγμα της πίσω πόρτας είναι τεράστιο.
 
Αναφορικά με τους κινητήρες, το Insignia θα είναι διαθέσιμο με πέντε σύνολα (1.6, 1.8, 1.6Τ, 2.0Τ και 2.8T V6) συν 3 2λιτρους ντίζελ, με απόδοση που κλιμακώνεται από τους 110 στους 160 ίππους. Το ενδιαφέρον για την ελληνική αγορά έχουν κυρίως οι εκδόσεις 1.6, 1.8 και 1.6Τ, με απόδοση 115, 140 και 180 ίππων. Ειδικά για τον τελευταίο, θα είναι διαθέσιμος το 2009.
 
Η πρώτη εμπειρία μας με το Insignia αφορούσε τη μεγάλη έκδοση, με το 2λιτρο υπερτροφοδοτούμενο σύνολο των 220 ίππων, το 6άρι κιβώτιο και την τετρακίνηση. Το πρώτο πράγμα που ξεχωρίζει σε αυτή είναι η ποιότητα κύλισης και η άνεση υψηλού επιπέδου που, στην αυστριακή άσφαλτο, δεν έφερε σε δύσκολη θέση ούτε τα 20άρια ελαστικά με το 35άρι προφίλ (245/35/20).
 
Από τα σημεία που ξεχωρίζουν είναι και ο επιλογέας ταχυτήτων, σημείο όπου η Opel δεν έχει και το καλύτερο παρελθόν. Κουμπώνει θετικά, έχει μικρές διαδρομές και, γενικά, είναι θετική η συνεισφορά του στη συνολικότερη γεύση που αφήνει το αυτοκίνητο εν κινήσει. Αντίθετα, το τιμόνι είναι αρκετά ελαφρύ ακόμα και στις μεγάλες ταχύτητες, παρά τη μεταβαλλόμενη υποβοήθηση.
 
Στα πλεονεκτήματα του αυτοκινήτου περιλαμβάνεται επίσης η προσαρμοζόμενη, έξυπνη τετρακίνηση και το σύστημα FlexRide, το οποίο προσαρμόζει τη λειτουργία των αμορτισέρ του τιμονιού του πεντάλ της βενζίνης έως και τα φώτα, ανάλογα με τον τρόπο οδήγησης.
 
Για το τέλος αφήσαμε το καλύτερο, που δεν είναι άλλο από την τιμή Η βασική έκδοση του Insignia 1,6 λίτρων με τα 115 άλογα ξεκινά από τα 19.800 ευρώ, ενώ με τον 1.8 (140 ίπποι) ανεβαίνει στα 20.700 ευρώ. Όσο για το μοτέρ, που αναμένεται να κάνει τη διαφορά, το 1.6Τ με τους 180 ίππους έχει τιμή εκκίνησης τα 23.800 ευρώ. Για το 2.0Τ και το κορυφαίο 2.8 V6 ΑWD, αντίστοιχα, οι τιμές προσδιορίζονται στα 28.000 και στα 38.900 ευρώ. Οι παραγγελίες έχουν ξεκινήσει. Το αυτοκίνητο θα πατήσει στην Ελλάδα το Νοέμβριο στην Έκθεση Αυτοκινήτου, ενώ, για τα πρώτα 350 αυτοκίνητα που θα παραγγελθούν, η Opel κάνει δώρο το σύστημα πλοήγησης Navi 800, αξίας 1.600 ευρώ.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ