top icon
Παρουσιάσεις

Οδηγούμε: Opel Insignia BiTurbo Diesel

Τα διπλά τούρμπο που διαθέτει στην 4κύλινδρη «καρδιά» του ο νέος δίλιτρος κινητήρας πετρελαίου της γερμανικής εταιρείας ενισχύουν ακόμη περισσότερο το Insignia.

Τα διπλά τούρμπο που διαθέτει στην 4κύλινδρη «καρδιά» του ο νέος δίλιτρος κινητήρας πετρελαίου της γερμανικής εταιρείας ενισχύουν ακόμη περισσότερο το Insignia.
 
Ταξιδεύοντας για την Πορτογαλία, με αφορμή την παρουσίαση του νέου BiTurbo Diesel κινητήρα της Opel αναρωτιόμασταν εάν με αυτήν την προσθήκη, το Insignia, θα άγγιζε την τελειότητα. Εκ των υστέρων διαπιστώσαμε ότι φθάνει πολύ κοντά της, σε απόσταση αναπνοής.

 

 
Ο δίλιτρος CDTI BiTurbo κινητήρας έχει τη δύναμη και τις επιδόσεις ενός τρίλιτρου εξακύλινδρου, συνδυάζοντας τις περιβαλλοντικές ευαισθησίες και τη χαμηλή κατανάλωση ενός δίλιτρου τετρακύλινδρου. Αποδίδει 195 ίππους και 400 Nm ροπής, απαιτεί 4,9 λτ. καυσίμου ανά 100 χλμ., ενώ ρυπαίνει την ατμόσφαιρα με 129 γρ./χλμ. CO2. Επίσης, επιταχύνει από στάση μέχρι τα 100 σε 8,7 δλ. με τη μέγιστη τελική ταχύτητα να ανέρχεται στα 230 χλμ./ώρα. 

 
Στις χαμηλές στροφές (από τις 1.500 για την ακρίβεια), ένας πρόσθετος, υγρόψυκτος εναλλάκτης θερμότητας που είναι αποκλειστικά συνδεδεμένος με τον μικρό υπερσυμπιεστή φροντίζει ώστε η μικρή ποσότητα του αέρα να οδηγείται άμεσα στο θάλαμο καύσης. Στις μεσαίες στροφές (έως τις 3.000 σ.α.λ. περίπου), λειτουργούν ταυτόχρονα και οι δύο υπερσυμπιεστές, ενώ από τις 3.000 σ.α.λ. και άνω ο μεγαλύτερος και ισχυρότερος υπερσυμπιεστής έχει την κύρια συμβολή στο σύστημα. Βέβαια, ο αέρας εισαγωγής υπό υψηλή πίεση πλέον ψύχεται από το μεγαλύτερο και συμβατικό intercooler. 

 
Η Opel, φρόντισε να εξοπλίσει τις τετρακίνητες εκδόσεις του BiTurbo Insignia (είτε στο σεντάν είτε στο στέισον αμάξωμα) με το προαιρετικό πλαίσιο SuperSport (το πακέτο περιλαμβάνει μηχανοτρονικό σύστημα FlexRide με ηλεκτρονικά προσαρμοζόμενο σύστημα απόσβεσης, σύστημα πέδησης Brembo υψηλών επιδόσεων και εμπρός ανάρτηση HiPerStrut) αλλά και με πληθώρα τεχνολογικών βοηθημάτων (Adaptive Cruise Control, Collision Imminent Braking κ.α.).
 
Το κορυφαίο, κατά την άποψη μας Insignia, θα πατήσει ελληνικό έδαφος στις αρχές του Μάρτη έχοντας ως τιμή εκκίνησης τα 34.000 ευρώ. 

 
ΚΥΒΙΣΜΟΣ: 1.956 κ.εκ.
ΜΕΓ. ΙΣΧΥΣ: 195 ίπποι/ 4.000 σ.α.λ.
ΜΕΓ. ΡΟΠΗ: 40,7 χλγμ./ 1.750-2.500 σ.α.λ.
0-100 ΧΛΜ./ΩΡΑ: 8,7 δλ.
ΤΕΛΙΚΗ: 230 χλμ./ώρα
ΒΑΡΟΣ: 1.664 κιλά
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ: 4,9 λίτρα/100 χλμ.
ΡΥΠΟΙ: 129 γρ./χλμ. CO2
ΤΙΜΗ: 34.000 ευρώ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ