top icon
Παρουσιάσεις

Οδηγούμε το Opel Insignia OPC

Η κορυφαία έκδοση του Insignia συνοδεύεται και αυτή με τη σειρά της από τα χαρακτηριστικά OPC και στην πίστα δοκιμών της γερμανικής εταιρείας είχαμε την ευκαιρία να πάρουμε μία πρώτη γεύση από το σεντάν των 325 ίππων.

Η κορυφαία και ταχύτερη έκδοση του Opel Insignia συνοδεύεται και αυτή με τη σειρά της από τα χαρακτηριστικά OPC και στην πίστα δοκιμών της γερμανικής εταιρείας, λίγο έξω από τη Φρανκφούρτη, είχαμε την ευκαιρία να πάρουμε μία πρώτη γεύση από το σεντάν των 325 ίππων.
 
Η σειρά OPC γνωρίζει σημαντική άνθηση τα τελευταία χρόνια και είναι χαρακτηριστικό ότι τα τελευταία χρόνια έχουν πουληθεί στην Ευρώπη περισσότερα από 50.000 Opel, συνοδευόμενα από τον συγκεκριμένο κωδικό. Μάλιστα, η ελληνική αγορά είναι μία από τις σημαντικότερες για την OPC, αφού έρχεται 4η σε πωλήσεις της σειράς σε ολόκληρη την Ευρώπη!
 
Το Opel Perfomance Center (OPC), λοιπόν, ανέλαβε για ακόμα μία φορά να σχεδιάσει και να δημιουργήσει μία κορυφαία έκδοση της γερμανικής εταιρίας, με το αυτοκίνητο της χρονιάς για το 2009, να αποκτά εκρηκτικό χαρακτήρα και σπορ χαρακτηριστικά. Με δεδομένη τη φιλοσοφία της κατασκευής και του Insignia, οι υπεύθυνοι της γερμανικής εταιρίας δεν ήθελαν μία ακραία και εξεζητημένη πρόταση, ειδικότερα στον σχεδιαστικό τομέα. Και το πείραμα πέτυχε. Το Insignia με τους τονισμένους θόλους εμπρός και πίσω, τους διαφοροποιημένους εμπρός και πίσω προφυλακτήρες, αλλά και τα πλαϊνά μαρσπιέ, δείχνει επιθετικό, χωρίς όμως ξεπερνάει τα όρια του καλαίσθητου. Οι τροχοί των 19 ιντσών, που αποτελούν βασική επιλογή συντελούν στην δυναμική εικόνα του μοντέλου.
 
Βέβαια, οι επιλογές των τεχνικών είναι αυτές που διαφοροποιούν το Insignia σε σχέση με οποιαδήποτε άλλη κατασκευή. Ξεκινώντας από τον κινητήρα, έχει επιλεγεί το σύνολο των 2,8 λίτρων, το οποίο και αγγίζει μετά τις φροντίδες του Opel Performance Center τους 325 ίππους, την ώρα που η ροπή αγγίζει τα 41 χλγμ.! Στον τομέα της ανάρτησης, το αμάξωμα έχει χαμηλώσει κατά 10 χλστ., την ώρα που και εδώ ξεχωρίζει οι ενεργές αναρτήσεις με τον κωδικό Flexride, οι οποίες διαθέτουν και προγραμματισμό ανάλογα με τις επιθυμίες του οδηγού, ο οποίος και μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε τρία προγράμματα, το Comfort, Sport και το «ακραίο» OPC. Πολύ σημαντικό στοιχείο, είναι ότι το Insignia χρίστηκε το πρώτο μοντέλο της σειράς που εφοδιάζεται με σύστημα τετρακίνησης και συγκεκριμένα το Adaptive 4×4, το οποίο μάλιστα συνδυάζεται με ηλεκτρονικά ελεγχόμενο πίσω μπλοκέ διαφορικό. Τέλος, η Brembo έβαλε τη δική της πινελιά στο σύστημα πέδησης, με το Insignia OPC να εφοδιάζεται με τετραπίστονες δαγκάνες και δίσκους 355 χλστ.!
 
Πως μεταφράζονται, όμως, όλα τα παραπάνω στο δρόμο; Καταρχήν, ο κινητήρας μοιάζει ράθυμος χαμηλά, ενώ μετά τις 2.500 σ.α.λ. δείχνει να ζωντανεύει. Ακόμα και από εκείνο το σημείο όμως, απουσιάζει η έκρηξη ισχύος και όλα γίνονται ομαλά, με αποτέλεσμα να χρειάζεται να κοιτάξει τον πίνακα οργάνων ο χειριστής για να συνειδητοποιήσει πόσο γρήγορα κινείται στο δρόμο. Το τιμόνι, αν και βαρύ στο πρόγραμμα OPC δεν διακρίνεται για την αμεσότητα του, έχοντας μία μικρή καθυστέρηση απόκρισης, όντας ηλεκτρικό. Εκεί που το Insignia, όμως, εντυπωσιάζει, είναι στο δρόμο με τα υψηλά περιθώρια πρόσφυσης. Με το σύστημα τετρακίνησης να παίζει το ρόλο του, το κορυφαίο σεντάν θα ακολουθήσει πιστά τις οδηγίες του χειριστή, ενώ μόνο στο όριο θα εμφανίσει τάσεις υποστροφής. Πάντως, στη γερμανική άσφαλτο, με τον υψηλό συντελεστή πρόσφυσης, όλα γίνονται εύκολα και πάνω από όλα πολύ γρήγορα.
 
Το Insignia OPC αναμένεται στη χώρα μας το φθινόπωρο και μάλιστα θα είναι διαθέσιμο μόνο κατόπιν παραγγελίας. Η τιμή του για την ελληνική αγόρα δεν έχει οριστεί ακόμα, αλλά αξίζει να σημειώσετε ότι στη Γερμανία η βασική έκδοση ξεκινάει από τα 44.700 ευρώ._Π.Τ.
Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ