Δοκιμές Παρουσιάσεις

Οδηγούμε το Ssangyong Tivoli

Δοκιμάζουμε στο Tivoli της Ιταλίας, το ομώνυμο μοντέλο της Ssangyong, με το οποίο σηματοδοτείται ή συνδυάζεται ιδανικά αν προτιμάτε, η επιστροφή της εταιρείας στην ελληνική πραγματικότητα!

 

Η πλατφόρμα του είναι εντελώς νέα και όταν το συναντήσεις για πρώτη φορά, καταλαβαίνεις ότι αυτό είναι κάτι το διαφορετικό από εκείνα στα οποία μας είχε συνηθίσει η εταιρεία. Κόμπακτ διαστάσεις, θυμίζει αρκετά το Dacia Duster από κοντά, αλλά και ενδιαφέρον σχέδιο από λευκό χαρτί, το οποίο προσελκύει τα βλέμματα και των πιο αδιάφορων. Την εξωτερική του εμφάνιση, την λες δυναμική, όταν το κοιτάς από μπροστά, την λες και νεανική, παρατηρώντας το, ειδικά, στο πίσω μέρος. Το γεγονός ότι οι άνθρωποι της εταιρείας έχουν λάβει υπόψη τους αρκετά το νεανικό κοινό, προκύπτει γενικότερα από την εκτός και εντός εικόνα του, αλλά και από το ότι αυτό προσφέρεται για παράδειγμα με οκτώ επιλογές εξωτερικών χρωμάτων, παράλληλα με πέντε δυνατότητες διπλής απόχρωσης συνδυασμών αμαξώματος και οροφής (αυτή η επιλογή της διπλής απόχρωσης εξαρτάται από τη χώρα που πωλείται), εξασφαλίζοντας ένα εξατομικευμένο στυλ για τον κάθε υποψήφιο αγοραστή του. Η ενδιαφέρουσα εξωτερική εικόνα, συμπληρώνεται με μαύρες ή άσπρες 18άρες ζάντες αλουμινίου.

Ανοίγοντας τις πόρτες του, εδώ στην Ιταλία, αντικρίσαμε ένα προσεγμένο εσωτερικό, με ευχάριστη σχετικά εικόνα και κύριο χαρακτηριστικό γνώρισμα την σωστή εκμετάλλευση των εσωτερικών χώρων παρά τις μαζεμένες, όπως προείπαμε, εξωτερικές διαστάσεις. Σημειώστε εδώ ότι στο ντουλαπάκι της κεντρικής κονσόλας μπορεί να χωρέσει ακόμη και μια ταμπλέτα, την οποία όλο και πιο πολλοί έχουμε μαζί μας πλέον, ενώ στις θήκες και των τεσσάρων θυρών, χωράει ακόμη και μπουκάλι 1,5 λίτρου! Όσο για τον πίσω χώρο αποσκευών, τα 423 λίτρα είναι ικανοποιητικά για τα δεδομένα της κατηγορίας και όχι μόνο, ενώ η 2η σειρά καθισμάτων μπορεί να αναδιπλωθεί σε επίπεδη θέση ή να διαιρεθεί σε 60:40. Αυτό που μας άρεσε, είναι η ρυθμιζόμενη κλίση κατά 27,5 μοίρες της πλάτης των πίσω καθισμάτων, αλλά και το σχεδόν επίπεδο δάπεδο. Χρωματικά, δύο είναι οι διαθέσιμες επιλογές ενώ οι δερμάτινες ταπετσαρίες, τα πλαστικά και το κεντρικό υποβραχιόνιο μπορούν να έχουν κόκκινη ή μπεζ απόχρωση την ώρα που οι μεταλλικές λεπτομέρειες του ταμπλό έχουν γυαλιστερό τελείωμα. Highlight, ο πίνακας οργάνων “Supervision”, ο οποίος χαρίζει την δυνατότητα εναλλαγής του φωτισμού, μεταξύ κόκκινης, μπλε, γαλάζιας, κίτρινης, άσπρης και μαύρης απόχρωσης.

Τι κρύβεται όμως κάτω απο το καπό του; Ο λόγος για τον βενζινοκινητήρα 1.6 λίτρων, προδιαγραφών Euro 6 κινητήρα “e-XGi160” όπως είναι η κωδική ονομασία του, με την ιπποδύναμή του να ανέρχεται στους 128 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και την ροπή στα 160 Nm στις 4.600 σ.α.λ. Στην πράξη, τα νούμερα αυτά, δείχνουν να είναι αρκετά για το βάρους 1.270 κιλών (1.300 κιλά η αυτόματη έκδοση) νέο μοντέλο της Ssangyong και παρά το γεγονός ότι τα 16,3 κιλά ροπής, δεν φαντάζουν αρκετά στο άκουσμά τους. Σίγουρα, δεν βάζει φωτιά στον δρόμο σε καμιά περίπτωση, αλλά το συγκεκριμένο μοτέρ, το κινεί ικανοποιητικά εντός και εκτός πόλης. Αν μάλιστα, τα εργοστασιακά νούμερα μέσης κατανάλωσης, επαληθεύονται ή έστω είναι κοντά (6,6 λίτρα / 6,4 με ISG / 7,2 το αυτόματο), τότε θα έχουμε να κάνουμε και με ένα σχετικά οικονομικό πακέτο, στον σημαντικότατο τομέα της κατανάλωσης, ειδικά για την εποχή μας, αν και εμείς στους δρόμους της Ιταλίας βλέπαμε το trip computer να κινείται κοντά στα 9 λίτρα.  Η ανάρτηση του Tivoli αποτελείται εμπρός από γόνατα ΜακΦέρσον, ενώ στο πίσω μέρος έχει χρησιμοποιηθεί ένας ημιάκαμπτος άξονας, αρκετά ελαφρύς σύμφωνα με την εταιρεία. Πολλαπλών συνδέσμων πίσω θα έχει η τετρακίνητη έκδοση!

Αυτό που μας έκανε θετική εντύπωση στο μοντέλο, είναι το “έξυπνο σύστημα διεύθυνσης”, το οποίο επιτρέπει στον οδηγό να μεταβάλει τα χαρακτηριστικά λειτουργίας, ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης. Ο οδηγός του Tivoli λοιπόν, έχει τη δυνατότητα να επιλέξει τρεις διαφορετικές λειτουργίες οδήγησης (τρία προγράμματα χαρτογράφησης), που προσαρμόζουν το ποσοστό υποβοήθησης του συστήματος διεύθυνσης ανάλογα με τις εκάστοτε συνθήκες, έχοντας ως αποτέλεσμα μία ομαλότερη και αποτελεσματικότερη λειτουργία.

Η βασική έκδοση του νέου Ssangyong Tivoli, στην Ελλάδα, είναι στα 17.900 ευρώ, τιμή όμως που πέφτει στα 15.120 ευρώ, με την προσφορά της ελληνικής αντιπροσωπείας αλλά και το μπόνους απόσυρσης. Τιμή ιδιαίτερα ελκυστική για το συνολικό πακέτο που προσφέρει το μοντέλο. Αυτά ισχύουν για την έκδοση με το μηχανικό κιβώτιο των 6 σχέσεων. Όσο αφορά το αυτόματο, με τις επίσης 6 σχέσεις, η αρχική τιμή του είναι στα 20.200 ευρώ, με προσφορά και απόσυρση όμως στα 17.290 ευρώ. Η επιβάρυνση για το μεταλλικό χρώμα είναι της τάξεως των 500 ευρώ. H πετρελαιοκίνητη έκδοση των 115 ίππων και των 30,6 κιλών ροπής διαθέσιμης από τις 1.500 σ.α.λ. θα έρθει στη χώρα μας στο τέλος Αυγούστου, ενώ για την τετρακίνητη έκδοση θα περιμένουμε μέχρι το τέλος της χρονιάς._Μ.Σαλ.

 

 

Δείτε τιμές και τεχνικά χαρακτηριστικά: Tivoli

Ποιος πιστεύετε ότι θα είναι ο νικητής του Ράλλυ Τουρκίας;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου