top icon
Παρουσιάσεις

Οδηγούμε τα Citroen Oli και Citroen My Ami Buggy

Θα μπορούσε να είναι μια αποστολή στο μέλλον, αλλά τη ζούμε στο σήμερα. Οδηγούμε το… πρωτότυπο Citroen Oli και το Citroen My Ami Buggy στην Ιταλία, και συγκεκριμένα στην πίστα του Μπαλόκο.

Κείμενο: Μανώλης Σαλούρος / Φωτογραφίες: Cristina Melandri (Citroen), Μ. Σαλ.

Ακόμα και για το δικό μας επάγγελμα, η οδήγηση ενός πρωτότυπου αυτοκινήτου είναι σπάνιο γεγονός και συνάμα συναρπαστικό, για πολλούς λόγους. Νιώθεις σαν να συμμετέχεις σε μια διαδικασία-ιεροτελεστία, από την οποία θα προκύψει -μπορεί και όχι- ένα όχημα τα επόμενα χρόνια. Παράλληλα, νιώθεις ακόμα πιο έντονα το αίσθημα της ευθύνης της δοκιμής αλλά και την εμπιστοσύνη που σου έχει δείξει το ίδιο το εργοστάσιο. Στην περίπτωσή μας η Citroen, του ομίλου Stellantis.

Citroen Oli

Για ακόμα μία φορά στην πίστα του Μπαλόκο, λοιπόν, με το highlight της δημοσιογραφικής παρουσίασης να είναι φυσικά η οδήγηση του πρωτοτύπου Citroen Oli, ενώ το πρόγραμμα περιλάμβανε και δοκιμή του My Ami Buggy.

Citroen Oli Ami Balocco

Τι είναι όμως το Oli, σε περίπτωση που δεν το έχετε ξαναδεί ή ξαναδιαβάσει για αυτό; Βασίζεται στο έτσι και αλλιώς καινοτόμο Ami, με στόχο να κάνει στο μέλλον τη βιώσιμη μετακίνηση ευχάριστη, προσιτή, υπεύθυνη και πολυχρηστική, ενώ την ίδια στιγμή αξιοσημείωτη είναι η δήλωση των δημιουργών του ότι «δρα ως προπομπός των ιδεών και των καινοτομιών που θα είναι διαθέσιμες στα μελλοντικά ηλεκτρικά μοντέλα της Citroen.»

Citroen Oli

Βλέποντας από κοντά την αντισυμβατική σιλουέτα του και ακούγοντάς τους να σου μιλούν με ενθουσιασμό για το μέλλον, καταλαβαίνεις ακριβώς ότι η στρατηγική και η σκέψη έχει να κάνει με αυτό που απλοϊκά λέμε… επιστροφή στις ρίζες και στη βάση.

Αναλογιστείτε ότι ένα τυπικό οικογενειακό αυτοκίνητο στα μέσα της δεκαετίας του ’70 ζύγιζε περίπου 800 κιλά και είχε μήκος 3,7 μέτρα και πλάτος 1,6 μέτρα. Τα σημερινά έχουν μεγαλώσει, ζυγίζοντας από 1.200 κιλά, τουλάχιστον, και έχουν μήκος και πλάτος 4,3 και 1,8 μέτρα. Μερικά μάλιστα ζυγίζουν πάνω από 2,5 τόνους.

Citroen Oli

Το βάρος που έχει τεθεί ως στόχος για το project του Citroen Oli είναι τα 1.000 κιλά, κάτι που θα παίξει σημαντικό ρόλο στην επίτευξη μέσης αυτονομίας 400 χιλιομέτρων. Η τελική ταχύτητα θα περιορίζεται στα 110 χλμ./ώρα για μέγιστη αποδοτικότητα και κατανάλωση 10 kWh/100 χλμ., ενώ η φόρτιση από 20% έως 80%, θα διαρκεί περίπου 23 λεπτά.

Το Citroen Oli δείχνει επίσης πώς ένα όχημα μπορεί να λειτουργήσει ως «σπίτι» μακριά από το σπίτι, για τις καλοκαιρινές εκδρομές στην παραλία ή για κάποιο Σαββατοκύριακο κατασκήνωσης στους λόφους, χάρη στην ικανότητά του «Vehicle to Load» (V2L). Λαμβάνοντας υπόψη την μπαταρία των 40 kWh και την ισχύ εξόδου της πρίζας 3,6 kW (το ισοδύναμο μιας οικιακής πρίζας 230V 16 Amp), το Oli μπορεί θεωρητικά να παρέχει ισχύ σε μια ηλεκτρική συσκευή 3.000 W για περίπου 12 ώρες.

Citroen Oli Ami Balocco

Διαβάστε και αυτό: Με το Citroen Ami στα Χανιά

Μελέτη και δουλειά

Πώς όμως έχουν επιτευχθεί, έστω και σε στάδιο πρότζεκτ, όλα τα παραπάνω; Εξωτερικά, τo Citroen Oli θυμίζει ένα compact SUV, έχοντας μήκος 4,2 μ., πλάτος 1,9 μ. και ύψος 1,65 μ. Σημεία αναφοράς είναι το επίπεδο καπό και παρμπρίζ, το σχήμα της οροφής και τα πίσω πάνελ, που παραπέμπουν σε pick-up μοντέλο. Σύμφωνα με το εργοστάσιο, όλα τα τμήματα είναι κατασκευασμένα σε συνεργασία με την BASF, από ανακυκλωμένο χαρτόνι που έχει διαμορφωθεί σε κυψελοειδή δομή τύπου σάντουιτς ανάμεσα σε ενισχυτικά πάνελ από υαλοβάμβακα. Είναι επικαλυμμένα δε με ρητίνη πολυουρεθάνης Elastoflex που καλύπτεται με ένα προστατευτικό στρώμα από σκληρό, ανάγλυφο Elastocoat, το οποίο χρησιμοποιείται συχνά σε δάπεδα πάρκινγκ ή ράμπες φόρτωσης, ενώ όλα είναι βαμμένα με το υδατοδιαλυτό χρώμα BASF R-M Agilis. Αυτά τα πάνελ είναι πολύ άκαμπτα, ελαφριά και τόσο ισχυρά ώστε ένας ενήλικας να μπορεί να σταθεί πάνω τους, με βάρος μικρότερο κατά 50% σε σύγκριση με ισοδύναμα τμήματα από χάλυβα.

Citroen Oli

Οι ράγες σε κάθε πλευρά του πάνελ οροφής επιτρέπουν την τοποθέτηση αξεσουάρ, όπως σχάρες ποδηλάτων, ενώ κάτω από το καπό υπάρχουν αποθηκευτικοί χώροι που περιλαμβάνουν διαμερίσματα για καλώδια φόρτισης και προσωπικά είδη έκτακτης ανάγκης.

Οι εμπρός πόρτες του Citroen Οli ακολουθούν το παράδειγμα του Ami και είναι πανομοιότυπες σε κάθε πλευρά, αν και τοποθετούνται διαφορετικά. Είναι ελαφρύτερες, αλλά ακόμα πιο ανθεκτικές, και πολύ πιο εύκολες στο να κατασκευαστούν και να συναρμολογηθούν. Η μείωση της πολυπλοκότητας και η απλοποίηση της κατασκευής εξοικονομεί βάρος έως και 20% ανά πόρτα σε σύγκριση με ένα τυπικό οικογενειακό hatchback, ενώ την ίδια ώρα απαιτείται ο μισός αριθμός εξαρτημάτων και εξοικονομούνται περίπου 1,7 κιλά ανά πόρτα με την αφαίρεση των ηχείων, του μονωτικού υλικού και της ηλεκτρικής καλωδίωσης.

Citroen Oli

Οι τροχοί του (συνδυασμός από αλουμίνιο και ατσάλι) είναι έως και 15% ελαφρύτεροι από τους ισοδύναμους ατσάλινους, συμβάλλοντας στη συνολική μείωση του βάρους του οχήματος κατά 6 κιλά. Την ίδια στιγμή, η Citroen συνεργάστηκε με την Goodyear για να χρησιμοποιήσει στο Οli το πρωτότυπο ελαστικό Eagle GO, το οποίο συνδυάζει τη βιωσιμότητα και τη μακροζωία με την έξυπνη τεχνολογία για την παρακολούθηση της κατάστασής τους. Η σύνθεση του πέλματος του ελαστικού είναι κατασκευασμένη από σχεδόν αειφόρα ή ανακυκλωμένα υλικά, συμπεριλαμβανομένων των ηλιελαίων και του πυριτίου τέφρας από φλοιό ρυζιού, καθώς και από ρητίνες πεύκου και πλήρες φυσικό καουτσούκ.

Η Goodyear έθεσε στόχο για το πρωτότυπο ελαστικό Eagle GO μια διάρκεια ζωής έως και 500.000 χλμ. μέσω της επαναχρησιμοποίησης του βιώσιμου σκελετού των ελαστικών και του γεγονότος ότι το βάθος πέλματος των 11 χλστ. μπορεί να ανανεωθεί δύο φορές σε όλη τη διάρκεια ζωής του ελαστικού. Το ελαστικό είναι επίσης εξοπλισμένο με την τεχνολογία Goodyear SightLine, η οποία περιλαμβάνει έναν αισθητήρα που παρακολουθεί μια ποικιλία παραμέτρων.

Citroen Oli Ami Balocco

Τα καθίσματα, χρησιμοποιούν κατά 80% λιγότερα μέρη από ένα παραδοσιακό κάθισμα. Δομικά, είναι κατασκευασμένα από ανακυκλωμένα υλικά και ο σχεδιασμός της πλάτης τύπου πλέγματος ενισχύει το φυσικό φως στο εσωτερικό του οχήματος.

Αντί για ένα συμβατικό πορτ μπαγκάζ, το Oli διαθέτει ένα χώρο που παραπέμπει σε pick-up μοντέλα. Τα ανεξάρτητα προσκέφαλα των πίσω καθισμάτων αναδύονται στην οροφή, και το τζάμι της πίσω πόρτας ανοίγει προς τα πάνω, με την επίπεδη και αφαιρούμενη επιφάνεια φόρτωσης να έχει πλάτος 994 χλστ. και να επεκτείνεται σε μήκος από τα 679 σε 1.050 χλστ. Το δε διαθέσιμο ύψος μεταξύ του δαπέδου του οχήματος και του πίσω τζαμιού είναι 582 χλστ., ενώ με το πάνελ στη θέση του, το τελευταίο φτάνει τα 330 χλστ.

Οδηγώντας το Citroen Oli

Μπαίνουμε με φούρια στο εσωτερικό του Citroen Oli, παρατηρώντας αμέσως ότι είναι καινοτόμο, άνετο και χρηστικό μέσα στην απλότητά του. Καθόμαστε στα άνετα καθίσματα με «πλέγμα» για πλάτη, παρατηρούμε το πάτωμα το οποίο μπορεί να πλένεται και είναι από ανακυκλώσιμα υλικά χαμηλού βάρους και ήδη έχουμε συνειδητοποιήσει για τα καλά ότι είμαστε μέσα σε κάτι διαφορετικό από τα συνηθισμένα.

Αντί για ένα ταμπλό με πολλές οθόνες και κουμπιά, όπως έχουμε συνηθίσει ειδικά τα τελευτά χρόνια, το Οli διαθέτει ένα ενιαίο τμήμα που διατρέχει όλο το πλάτος της κονσόλας, αποτελούμενο από την κολόνα του τιμονιού, μία βάση για smartphone και πέντε διακόπτες για το σύστημα κλιματισμού στο κέντρο. Συγκεκριμένα, το oli χρησιμοποιεί μόλις 34 εξαρτήματα σε αυτόν το χώρο, την ώρα που ένα μικρό οικογενειακό hatchback χρησιμοποιεί περίπου 75 εξαρτήματα.

Citroen Oli

Έχοντας εξετάσει διάφορες λύσεις για τη λειτουργία της διεπαφής (HMI), η Citroen κατέληξε στην ιδέα της χρήσης ενός joystick, που προέρχεται από ένα επαγγελματικό αρθρωτό gamepad, τοποθετημένο στο τιμόνι. Η δε κολόνα του ενσωματώνει επίσης έναν περιστροφικό μοχλό αλλαγής ταχυτήτων για τον αυτόματο έλεγχο του κιβωτίου ταχυτήτων του οχήματος, σε συνδυασμό με το κουμπί StartStop.

Στην πράξη, νιώθεις πιο καλά απ’ όσο ίσως περιμένεις αρχικά. Κάθεσαι σχετικά ψηλά (αρκετά μαλακή η βάση του καθίσματος, αισθητά πιο σκληρή η πλάτη), έχεις καλή ορατότητα και αρχίζεις να το συνηθίζεις σχεδόν αμέσως. Σκέφτεσαι ότι από ένα τέτοιο αυτοκίνητο στο μέλλον δε θα ήθελες καλύτερες επιδόσεις από αυτές που έχει ως πρότζεκτ.

Citroen Oli

Το τιμόνι είναι περίεργο στην αίσθηση, αλλά και αυτό θέλει το χρόνο του μαζί σου. Πρωτότυπο βέβαια, οπότε δικαιολογείς και τη θέση του στην ευθεία της πίστας.

Το σύστημα πέδησης είναι εκεί, ενώ σε όλα βοηθάει το χαμηλό βάρος της κατασκευής, που είναι αμέσως αντιληπτό, όπως και να το οδηγείς αλλά και τα θηριώδη ελαστικά, διάστασης 235/55 R20

Citroen Oli

Ήχοι προκύπτουν και είναι αναμενόμενο, αλλά υπάρχει και ένα μόνιμο χαμόγελο όσο το οδηγούμε, το οποίο δεν μπορούμε ακριβώς να προσδιορίσουμε από πού προέρχεται. Σε καμία περίπτωση πάντως δεν είναι ειρωνικό.

Το πρωτότυπο Citroen Oli έχει καταφέρει με έναν μαγικό τρόπο να μας φτιάξει το κέφι και να μας παρασύρει στο μέλλον, και εμείς το απολαμβάνουμε, σε αυτά τα λίγα χιλιόμετρα μαζί του, μέσα στο Μπαλόκο ακόμη και όταν χρειάστηκε να θέσουμε σε λειτουργία τους… τρεις εμπρός καθαριστήρες.

Citroen Oli

Οδηγώντας το Citroen Oli στο Μπαλόκο!

Διαβάστε και αυτό: Δοκιμάζουμε 7 ηλεκτρικά microcars στο κέντρο της Αθήνας

Το περιπετειώδες Citroen My Ami Buggy

Έφτασε η ώρα να οδηγήσουμε μια νέα εκδοχή του Αmi, το My Ami Buggy. Μια έκδοση σε περιορισμένη παραγωγή 1.000 μονάδων, με νέο εξοπλισμό, που θα είναι διαθέσιμη σε δέκα χώρες, η οποία θα μπορεί να παραγγελθεί και ηλεκτρονικά από τις 10:00 π.μ. της 20ής Ιουνίου 2023.

Παρατηρώντας το εξωτερικά, καταλαβαίνεις αμέσως τον περιπετειώδη χαρακτήρα του, χάρη στο χακί χρώμα αμαξώματος και στα μαύρα προστατευτικά στοιχεία στους θόλους των τροχών, στους προφυλακτήρες και στα μαρσπιέ, στην αεροτομή οροφής, στα μαύρα διακοσμητικά στα φώτα και στο πάνω τμήμα του αμαξώματος και φυσικά στα offroad ελαστικά. Τα δικά μας στο Μπαλόκο, ασφάλτινα σε διάσταση 155/65 R14.

Citroen Oli Ami Balocco

Τη «συνταγή» συμπληρώνουν για την περίσταση και άλλα καλούδια, όπως η εγκατάσταση ενός εφεδρικού τροχού στην οροφή, η προσθήκη ενός bull bar καθώς και προστατευτικών, σε μορφή πλέγματος, στα εμπρός φώτα.

Η προσωπικότητα του My Ami Buggy χαρακτηρίζεται επίσης από τη ζωντάνια και τη φρεσκάδα που παρέχουν οι φωτεινές κίτρινες λεπτομέρειες που βρίσκονται εξωτερικά (ανάγλυφα στο μπροστινό μέρος και κατευθυντικά βέλη στους θόλους των τροχών) και εσωτερικά (θήκες αποθήκευσης, γάντζος συγκράτησης τσάντας και διακοσμητικές ραφές στα καθίσματα και τα πατάκια).

Citroen Oli Ami Balocco

Χωρίς πόρτες και οροφή, έτσι ώστε να μπορεί να απολαύσει κανείς τον ελεύθερο χρόνο του και να νιώσει όσο το δυνατόν πιο κοντά στη φύση, μαζί με μια ευχάριστη αίσθηση ελευθερίας. Ωστόσο, για να προστατευτεί από τις καιρικές συνθήκες, έχουν προστεθεί και προστατευτικά στοιχεία εξοπλισμού.

Νέα πλαστικά καλύμματα με φερμουάρ έχουν σχεδιαστεί για να προστατεύουν τους επιβάτες από τις καιρικές συνθήκες. Αυτά έρχονται επιπρόσθετα της αντίστοιχης προστασίας της οροφής, προκειμένου να κλείνει η καμπίνα και να προστατεύει τους επιβάτες από τον αέρα, το κρύο ή τη βροχή. Για καθημερινή χρήση, όταν οι επιβάτες θέλουν φρέσκο αέρα, απλώς αναδιπλώνουν τα καλύμματα προς τα πίσω και στη συνέχεια τα στερεώνουν στις κολόνες των θυρών με κλιπ. Σε περίπτωση που δεν τα χρειάζονται, υπάρχει η δυνατότητα τα καλύμματα να αφαιρεθούν πλήρως, και να αποθηκευτούν σε κάποιο γκαράζ.

Citroen Oli Ami Balocco

Ένα έξυπνο σύστημα κλεισίματος οροφής έχει δημιουργηθεί για εύκολη χρήση. Η υφασμάτινη οροφή σε μαύρο χρώμα είναι αδιάβροχη και διαθέτει φερμουάρ, οπότε είναι πρακτική και εύκολη στο χειρισμό. Πλήρως ενσωματωμένο στη συνολική σχεδίαση του μοντέλου, χάρη στην ελαστικότητα του υφάσματος, το κάλυμμα της οροφής ταιριάζει απόλυτα στο στυλ του οχήματος. Ακόμα και όταν είναι τυλιγμένο, στηρίζεται σταθερά στο πίσω μέρος του οχήματος. Νέα πλαίσια θυρών και οροφής για την καλύτερη ενσωμάτωση νέου εξοπλισμού, καθώς και την ενίσχυση του στυλ.

Citroen Oli Ami Balocco

Τα πλαίσια των θυρών και της οροφής έχουν διαφοροποιηθεί για να στερεώνονται εκεί τα διάφανα καλύμματα θυρών και το μαλακό ύφασμα της οροφής, ώστε να ενσωματώνονται αρμονικά με το αμάξωμα για τέλεια εμφάνιση και προσεγμένο φινίρισμα. Στο μπροστινό μέρος, το πλαίσιο της οροφής έχει επεκταθεί σχηματίζοντας αλεξήλιο για τους επιβαίνοντες.

Η νέα έκδοση του «My Ami Buggy» περιλαμβάνει ένα στοιχείο των ειδικών αποσκευών σε οξύ κίτρινο που είχαμε δει το Δεκέμβριο του 2021 στο πρωτότυπο Ami Buggy. Ένα μοναδικό και ευφάνταστο διακοσμητικό στοιχείο, η φορητή τσάντα, που ταιριάζει στο κοίλο σχήμα του κέντρου του τιμονιού. Η πρόσθετη αυτή θήκη αποθήκευσης, που διαθέτει και φερμουάρ, μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την αποθήκευση προσωπικών αντικειμένων. Ένα ηχείο Ami και νέα αξεσουάρ συμπληρώνουν την γκάμα εξοπλισμού σε αυτήν τη νέα περιορισμένη έκδοση My Ami Buggy.

Citroen Oli Ami Balocco

Το Ultimate Ears Boom είναι ένα ελαφρύ ηχείο Bluetooth που μπορεί να μεταφερθεί εύκολα οπουδήποτε. Οι λάτρεις της μουσικής θα εκτιμήσουν τον ισχυρό και καθηλωτικό 360ο ήχο. Αδιάβροχο και στιβαρό, με 15 ώρες αυτονομία μπαταρίας, θα προσφέρει μουσική υπόκρουση στις πιο αξέχαστες στιγμές των διαδρομών, και όχι μόνο. Το ηχείο μέσα στο «My Ami Buggy» βρίσκει τη θέση του σε μια ειδική θήκη του ταμπλό, πίσω από το τιμόνι.

Ο αφρός στα καθίσματα του My Ami Buggy έχει ενισχυθεί (το πάχος από τα 35 χλστ. ανέρχεται τώρα στα 70 χλστ.), με τα τελευταία να μπορούν να αφαιρεθούν ακόμα και για να πλυθούν. Το «παρών» δίνει επίσης μια σειρά νέων αποθηκευτικών χώρων, όπως αυτός που απαντάται στο ταμπλό του οχήματος.

Citroen Oli Ami Balocco

Η οθόνη με τις πληροφορίες που αφορούν την κατάσταση της μπαταρίας του My Ami Buggy και την ταχύτητα κίνησης βρίσκεται ακόμη στην κολόνα του τιμονιού, αλλά διαθέτει ένα νέο τοξωτό καπάκι με ρετρό διάθεση.

Επίσης, η Citroen προσφέρει τη δυνατότητα εγκατάστασης κάμερας σε τέσσερα διαφορετικά σημεία, ενώ παρέχεται η δυνατότητα αφαίρεσης ακόμα και των εξωτερικών καθρεφτών, όταν οι συνθήκες το επιτρέπουν.

Citroen Oli Ami Balocco

Όπως αναφέρει το εργοστάσιο, πολλά από τα έξτρα καλούδια του My Ami Buggy Concept έχουν σχεδιαστεί από λευκό χαρτί και μπορούν να κατασκευαστούν μέσω τρισδιάστατης εκτύπωσης.

Οδηγώντας το Citroen My Ami Buggy

Επιλέγουμε μπουτόν «D» στο κιβώτιο, το οποίο δε βρίσκεται και σε αυτή την περίπτωση στο αριστερό μέρος της βάσης του καθίσματος του οδηγού, αλλά στο κέντρο του ταμπλό δίπλα και δεξιά των «R» και «N», και ξεκινάμε, ενώ σκεφτόμαστε ότι σαφέστατα θα προτιμούσαμε να ήμασταν σε κάποιο… ελληνικό νησί μαζί του, και όχι μέσα σε πίστα.

Citroen My Ami Buggy

Ο θόρυβος από το μικρό ηλεκτρικό μοτέρ και οι κραδασμοί έρχονται αναμενόμενα ακόμα πιο γρήγορα σε σχέση με την κλειστή έκδοση. Το τιμόνι χωρίς υποβοήθηση, με 3,5 στροφές απ’ άκρη σ’ άκρη, δε χρειάζεται δύναμη ακόμα και στους ελιγμούς, ενώ «κόβει» σε εντυπωσιακό βαθμό.

Με τη μέγιστη ταχύτητά του να διαμορφώνεται στα 45 χλμ./ώρα, θυμάσαι και πάλι ότι είσαι μέσα σε ένα σύνολο που ο ηλεκτροκινητήρας των 8,2 ίππων ανταποκρίνεται μόνο σε συνθήκες ήπιας κυκλοφορίας μέσα στα κέντρα των πόλεων, αλλά έως εκεί, πολλώ δε μάλλον όταν είσαι σε πίστα.

Citroen Oli

Η ονομαστική τιμή των 70 χλμ. για την αυτονομία έχουμε δει στην πράξη και με προσοχή ότι επιβεβαιώνεται, ενώ θυμίζουμε ότι η διαδικασία για την πλήρωση της μπαταρίας των 5,5 kWh μπορεί να πραγματοποιηθεί σε μια απλή πρίζα ή και σε wallbox (με την προσθήκη ενός αντάπτορα πάνω στο φις της σούκο) και διαρκεί 3 ώρες._Μ. Σαλ.

Citroen Oli Ami Balocco

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

  • Citroen Oli Ami Balocco
  • Citroen Oli Ami Balocco
  • Citroen Oli Ami Balocco
  • Citroen Oli Ami Balocco
  • Citroen Oli Ami Balocco
  • Citroen Oli Ami Balocco
  • Citroen Oli Ami Balocco
  • Citroen Oli Ami Balocco
  • Citroen Oli Ami Balocco
  • Citroen Oli Ami Balocco
  • Citroen Oli Ami Balocco
  • Citroen Oli Ami Balocco
  • Citroen Oli Ami Balocco
  • Citroen Oli
  • Citroen Oli
  • Citroen Oli
  • Citroen Oli
  • Citroen Oli
  • Citroen Oli
  • Citroen Oli
  • Citroen Oli
  • Citroen Oli
  • Citroen Oli
  • Citroen Oli
  • Citroen Oli
  • Citroen Oli
  • Citroen Oli
  • Citroen Oli
  • Citroen Oli
  • Citroen My Ami Buggy
  • Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

    ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ